Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iedereen dan straks maar zo het huis verwarmen? 
https://www.livingbythesea.be/bloempotverwarming/

toen ik in bad lag voelde ik me fit en had ik zin om vanmiddag nog een stuk te gaan wandelen. Toen ik er uitstapte werd ik overvallen door misselijkheid. En nu lig ik al een half uur in bed te wachten tot het zakt

Lollypopje schreef op 09-03-2022 om 14:40:

toen ik in bad lag voelde ik me fit en had ik zin om vanmiddag nog een stuk te gaan wandelen. Toen ik er uitstapte werd ik overvallen door misselijkheid. En nu lig ik al een half uur in bed te wachten tot het zakt

Toen het weg was, nog wat moe en slap. Toch gaan wandelen, want vaak trekt het vanzelf weg als ik wat doe. Maar helaas. Binnen 4 minuten kreeg ik opvliegers en begon ik me emo en labiel te voelen. Nu terug op de kamer met knallende tinitus. En dat voelt allemaal toch wel als een domper zo'n laatste middag. Wat met dat emo gevoel niet helpt 😭

Trouvaille schreef op 09-03-2022 om 14:33:

Dat post.nl hier al meer dan een week geen post bezorgt - ook geen medische post

Oh, dat is wel heel slecht... Normaal gezien wordt belangrijke post (medische post, rouwkaarten, brieven met postzegels) wél bezorgd als een wijk niet gelopen kan worden, desnoods door een teamleider. Heb je al contact gehad met PostNL?

Lollypopje schreef op 09-03-2022 om 15:38:

[..]

Toen het weg was, nog wat moe en slap. Toch gaan wandelen, want vaak trekt het vanzelf weg als ik wat doe. Maar helaas. Binnen 4 minuten kreeg ik opvliegers en begon ik me emo en labiel te voelen. Nu terug op de kamer met knallende tinitus. En dat voelt allemaal toch wel als een domper zo'n laatste middag. Wat met dat emo gevoel niet helpt 😭

Dat mensen hier op dit forum schrijven '.... hier' (bv postbezorging), dan denk ik gelijk: 'waar is hier dan?'.
Ik snap dat niet iedereen wil zeggen waar hij/zij woont

SombraOnline schreef op 09-03-2022 om 15:42:

[..]

Oh, dat is wel heel slecht... Normaal gezien wordt belangrijke post (medische post, rouwkaarten, brieven met postzegels) wél bezorgd als een wijk niet gelopen kan worden, desnoods door een teamleider. Heb je al contact gehad met PostNL?

heeft geen zin als ontvanger - de zender wel, en postnl zegt alleen dat ze momenteel geen bezorger hebben. nu wordt de trombosedienst platgebeld omdat mensen geen nieuwe doseerkaart krijgen, en ook geen nieuwe prikdatum...

Chiquita schreef op 09-03-2022 om 16:16:

Dat mensen hier op dit forum schrijven '.... hier' (bv postbezorging), dan denk ik gelijk: 'waar is hier dan?'.
Ik snap dat niet iedereen wil zeggen waar hij/zij woont

zou jij dat dan wel zeggen?

Ik erger me aan het feit dat je bij ons bij de huisarts niet binnenkomt. Alles wordt afgedaan met "stuur maar een foto" of "ik overleg wel even met de huisarts en ik bel u terug" of "ga eerst maar even langs de fysiotherapeut en als het dan niet overgaat belt u nog maar een keer". En dat dat nu is, kan ik me nog enigszins voorstellen, hier in diep donker Brabant worden ze op het moment overspoeld met coronagevallen, maar dit gaat al twee jaar zo. En ik verdenk ze ervan dat ze het wel lekker makkelijk vinden zo, en dat ze het fijn zo gaan houden. Mijn huisarts is gestopt en nu zitten we bij zo'n maatschap, het is er niet persoonlijker op geworden.

TanSwallow86

TanSwallow86

09-03-2022 om 17:49

Mijn hoofdpijn van vanochtend. Ik weet nu ongeveer waar het vandaan komt. Heb postcommotioneel syndroom. Houd in dat je na een hersenschudding of klap tegen kop niet voldoende hersteld bent. Weet ik dus pas sinds afgelopen maandag, kan nu in ziekenhuis dossier kijken, maar dit is mij nooit verteld, tenminste ik weet het niet. Dit was in 2016, ik heb toen flinke klap tegen kop gehad, en toen MRI en CT scan gehad. 
Heb gegoogled en veel klachten heb ik. 

vertelsel schreef op 09-03-2022 om 17:48:

Ik erger me aan het feit dat je bij ons bij de huisarts niet binnenkomt. Alles wordt afgedaan met "stuur maar een foto" of "ik overleg wel even met de huisarts en ik bel u terug" of "ga eerst maar even langs de fysiotherapeut en als het dan niet overgaat belt u nog maar een keer". En dat dat nu is, kan ik me nog enigszins voorstellen, hier in diep donker Brabant worden ze op het moment overspoeld met coronagevallen, maar dit gaat al twee jaar zo. En ik verdenk ze ervan dat ze het wel lekker makkelijk vinden zo, en dat ze het fijn zo gaan houden. Mijn huisarts is gestopt en nu zitten we bij zo'n maatschap, het is er niet persoonlijker op geworden.

Dat was bij de huisartsenpraktijk hier ook heel lang zo. Belachelijk inderdaad.

Lollypopje schreef op 09-03-2022 om 15:38:

[..]

beterschap.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-03-2022 om 18:28

vertelsel schreef op 09-03-2022 om 17:48:

Heb jij toevallig mijn huisarts

Hier gaat het net zo, pas als je bijna dood ter aarde stort, mag je naar het spreekuur komen. En dan nooit bij je eigen huisarts, maar bij de assistente of 'een vervanger'. 

Friezinnetje schreef op 08-03-2022 om 22:18:

[..]

Hebben zij geen deuren in huis of zo? hoe krijg je dat voor elkaar?

Groot gezin, Wat oudere vrijstaande woning. Hebben het vijf jaar vast gehad en nu liep het contract af… Maar dan nog. 

Ik heb ook een groot gezin maar ben redelijk zuinig met energie (wel tussenwoning). Ik ga van 145 naar 187. 

Netherfield schreef op 09-03-2022 om 14:40:

Iedereen dan straks maar zo het huis verwarmen?
https://www.livingbythesea.be/bloempotverwarming/

Mijn ouders deden dat vroeger ook 😍. 

Hun eerste huisje samen (1979) had geen verwarming (ook geen badkamer). 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.