Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het is natuurlijk "pas op de plaats" en niet "plaats op de pas".

Een zeer populair topic hier.

Wasgij schreef op 02-03-2022 om 13:07:

Dat het zonnetje nu zo lekker schijnt en ik niet in mijn achtertuin kan zitten.
De buren zijn een nieuw dak aan het leggen en die mannen staan precies naast mijn terras op het dak.

Balen. Ik wilde op mijn balkon zitten, maar de wind staat er recht op. Dus veel te koud

Oeps, fout topic!

Wacht, laat ik hier mijn ergernis van de dag zetten: net te weinig informatie geven hoe ik een package voor een computerprogramma kan installeren, zodat ik niet verder kom en moet wachten op iemand die er (hopelijk) net wat meer verstand van heeft dan ik.

Toch fijn dat ik niet de enige ben die graag haar eigen mok heeft!

hoofdpijn

Dat het haring happen vandaag niet door ging wegens tekort aan personeel.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

02-03-2022 om 18:39

Aan een liefhebber van bieren.

Phoebe1982 schreef op 01-03-2022 om 22:47:

[..]

Dit heb ik dus ook vaak, ruzie met verpakkingen. Verpakkingen en ik, wij zijn geen vrienden... En ik erger me ook aan het onnodige plastic waar dingen vaak in verpakt zijn. Zit het bijv in een doosje met ook nog een plastic laagje, echt waarom! Behalve dat ik retelang zit te friemelen om die krengen open te krijgen is het ook nog slecht voor het milieu.

Met je eens. Heb je eindelijk dat plastic aan de buitenkant weggepeuterd en het doosje open, zit er opnieuw een plastic verpakking in. Waanzin.

Of: we bestellen zelden iets via internet, maar onlangs had mijn man een paar extra rookmelders (2 stuks) besteld omdat die per 1 juli verplicht zijn en we er een paar tekort kwamen. Dat is een doosje ter grootte van een halve schoenendoos. Werd aangebeld, staat de bezorger voor de deur met een enorme doos, zoiets als een bananendoos van de supermarkt. Ik nog onnozel: dat kan nooit voor ons zijn. Maar jawel. Doos naar binnen, open gemaakt, enorme hoeveelheden plastic opvulling, en jawel, daaronder een klein rechthoekig doosje met de rookmelders. Wat is dat voor onzin?

Ik erger mij er aan dat m'n menstruatie nu al 1.5 week duurt. Slaat echt nergens op, na 5 dagen kan het ook wel klaar zijn. 
En ik heb mij vandaag geërgerd aan collega's die geen moeite doen om onze nieuwe collega's een warm welkom te geven. 
O en ik heb mij geërgerd over 't topic waarin grapjes werden gedeeld over voornamelijk Poetin. Ik moest echt heel erg hard lachen om sommige en dan zie ik dat het topic is gesloten. Ik had graag nog wat meer willen lachen.

En nu ga ik eten, eens zien of dat mij wat vrolijker maakt. 

Bailey26 schreef op 02-03-2022 om 19:20:

Ik erger mij er aan dat m'n menstruatie nu al 1.5 week duurt. Slaat echt nergens op, na 5 dagen kan het ook wel klaar zijn.
En ik heb mij vandaag geërgerd aan collega's die geen moeite doen om onze nieuwe collega's een warm welkom te geven.
O en ik heb mij geërgerd over 't topic waarin grapjes werden gedeeld over voornamelijk Poetin. Ik moest echt heel erg hard lachen om sommige en dan zie ik dat het topic is gesloten. Ik had graag nog wat meer willen lachen.

En nu ga ik eten, eens zien of dat mij wat vrolijker maakt.

Waarom is dat topic eigenlijk gesloten? 

Saga schreef op 02-03-2022 om 19:27:

[..]

Waarom is dat topic eigenlijk gesloten?

Minimaal 1 persoon vond het ongepast. Misschien meer als er ook gerapporteerd is, maar dat weet ik dan niet.

Maar staat op tijdelijk gesloten om te overleggen en ga ik er vanuit dat het daarna gewoon weer open gaat

Aan dat de corona besmettingen oplopen, door wintersport en carnaval. Net zoals in 2020. Leren ze er dan niks van?!?

Netherfield schreef op 02-03-2022 om 19:45:

Aan dat de corona besmettingen oplopen, door wintersport en carnaval. Net zoals in 2020. Leren ze er dan niks van?!?

Na carnaval is half Brabant volgens mij altijd verkouden. Was te verwachten dus. 

Ik erger me aan mensen die het oorlogshumor topic hebben gestaft.

redbulletje schreef op 02-03-2022 om 19:48:

Ik erger me aan mensen die het oorlogshumor topic hebben gestaft.

Hij is weer open

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.