Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje schreef op 28-02-2022 om 12:56:

Kletsende bejaarden in de sportschool, en dan apparaten bezet houden en in de weg staan terwijl alles en iedereen besproken wordt. Ga in de bar zitten denk ik dan ipv in de weg te lopen.

Oh en 1 van die bejaarden spoot het schoonmaakspul tot 2 keer toe over mij heen ipv op het papiertje.

Daar zou ik me ook aan irriteren.

er.is.maar.1.Pino schreef op 27-02-2022 om 21:10:

De navulverpakking (kaneel) van Verstegen…dat krijg ik niet zonder knoeien in dat potje en dat komt door dat stomme zakje 😠

Stuk (keuken)papier pakken en vouwen tot een puntzakje (zoals van friet). Gaatje onderin open laten, navulverpakking open knippen op punt en dan in die conus gieten. Het meeste gaat dan wél in het potje

Chiquita schreef op 28-02-2022 om 13:49:

[..]

Stuk (keuken)papier pakken en vouwen tot een puntzakje (zoals van friet). Gaatje onderin open laten, navulverpakking open knippen op punt en dan in die conus gieten. Het meeste gaat dan wél in het potje

Ik ga het de volgende keer eens proberen 👍. Nu bleef er telkens een hoop in die onderste hoeken zitten (onderin zit een soort W gevouwen) en als ik dat probeerde eruit te halen kwam het er massaal uit op de verkeerde plek…

Aan dochter. Die bij het minste of geringste flipt en in een driftbui blijft hangen. Kost me zoveel energie op dit moment.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

28-02-2022 om 15:12

Ik heb net een mail gestuurd naar de redactie van niet nader te noemen media, omdat ik gewoon pijn aan mijn ogen krijg van de slecht geschreven berichten die bij hun vandaan komen. En niet alleen vandaag maar al heel lang. Kan er echt niet meer tegen. Het is alsof hun berichten worden geschreven door scholieren met 0 taalgevoel.

Laat me raden: viva? 🤣 

Wieder schreef op 28-02-2022 om 12:35:

Ik erger me dood aan mijn wappie-aangetrouwde-familielid die van het in twijfel trekken van alle berichtgeving rondom corona, naadloos overgegaan is in het in twijfel trekken van alle berichtgeving rondom Oekraine. Wat een idioot...

Collega van me? Die heeft exact hetzelfde  gedrag nl

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

28-02-2022 om 15:54

redbulletje schreef op 28-02-2022 om 15:36:

Laat me raden: viva? 🤣

Ha, nee, het gaat over nieuwsberichten.

dat ik net mijn bikini ging passen omdat er een zwembad in het hotel is en dat hij wel past, maar zeker het broekje toch overduidelijk wat te strak zit. Niet gek natuurlijk, aangezien ik al bijna een jaar amper beweeg en mijn darmen ook niet helemaal optimaal functioneren sinds ik ziek ben. Maar long covid kilo's zijn niet leuk

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-02-2022 om 16:02

Nera schreef op 28-02-2022 om 15:54:

[..]

nu.nl

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

28-02-2022 om 16:05

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-02-2022 om 16:06

Lollypopje schreef op 28-02-2022 om 16:02:

dat ik net mijn bikini ging passen omdat er een zwembad in het hotel is en dat hij wel past, maar zeker het broekje toch overduidelijk wat te strak zit. Niet gek natuurlijk, aangezien ik al bijna een jaar amper beweeg en mijn darmen ook niet helemaal optimaal functioneren sinds ik ziek ben. Maar long covid kilo's zijn niet leuk

Mijn schildklier is ermee gestopt, die kilo's zijn ook niet leuk. Er komen er steeds meer bij zelfs al eet nauwelijks iets   

(Dus mijn bikini ligt in een donker hoekje van de kast en komt daar voorlopig niet uit ook 

Nera schreef op 28-02-2022 om 15:54:

[..]

Nog schokkender. Ik kom idd ook regelmatig slordige taalfouten tegen in artikelen van dagbladen. 

Peen schreef op 28-02-2022 om 16:06:

[..]

Mijn schildklier is ermee gestopt, die kilo's zijn ook niet leuk. Er komen er steeds meer bij zelfs al eet nauwelijks iets

(Dus mijn bikini ligt in een donker hoekje van de kast en komt daar voorlopig niet uit ook )

He bah, dat is ook kut. 

Misschien moeten we ze ritueel verbranden

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-02-2022 om 16:10

Lollypopje schreef op 28-02-2022 om 16:09:

[..]

He bah, dat is ook kut.

Misschien moeten we ze ritueel verbranden

Ja, of hopen dat die kilo's er ooit nog af gaan. Een kast vol leuke kleren...die wil ik toch wel weer een keer passen 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.