Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

blijkbaar snapt die niet hoe ig werkt. Want ik krijg terug dat ik een foto heb gestuurd. Nee dat heb ik niet, die verschijnt in de chat als jij op een verhaal reageert  
Dat die dat na weet ik hoe vaak op mijn verhalen reageren nog niet doorhad.

Waarom verwijder je die persoon dan niet gewoon? 

Lollypopje schreef op 26-02-2022 om 15:18:

blijkbaar snapt die niet hoe ig werkt. Want ik krijg terug dat ik een foto heb gestuurd. Nee dat heb ik niet, die verschijnt in de chat als jij op een verhaal reageert

redbulletje schreef op 26-02-2022 om 15:20:

Ik heb dat ook eens gehad, bij mij was dat toen op facebook. Iemand geblokkeerd die blijkbaar via iemand anders toch bij mij had kunnen kijken, en daarna aan mijn dochter ging vragen waarom hij mij niet kon vinden op facebook. (om ook vrienden te worden). Mijn dochter van (toen 16) gaf het geniale antwoord 'oh mijn moeder snapt helemaal niets van facebook'. Dus dat is inmiddels mijn antwoord als ik iemand blokkeer/negeer of wat dan ook. Mocht ik daar een vraag over krijgen dan zeg ik dat ik geen idee heb, zit amper op facebook/instagram en begrijp er ook geen bal van (wat niet zo is, maar ik hou me onnozel)  Ik zou natuurlijk heel bot kunnen zeggen 'ik wil geen vrienden met je zijn' maar dat vind ik dan ook weer zo lullig, zo kom ik er wat makkelijker vanaf, en je moet die persoon vanaf dat moment natuurlijk overal blijven negeren, anders denken ze weer een ingang te hebben.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 15:29

Lollypopje schreef op 26-02-2022 om 15:18:

Het klinkt alsof deze "die" interesse heeft in jou en ik verzin daar dan gelijk bij: in romantische zin!

redbulletje schreef op 26-02-2022 om 15:20:

Omdat ik verder geen hekel aan de persoon heb en geen zin dat die vervolgens gaat vragen, waarom ik die heb verwijderd.

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 15:29:

[..]

Het klinkt alsof deze "die" interesse heeft in jou en ik verzin daar dan gelijk bij: in romantische zin!

Dat dacht ik serieus even in het begin 😂 maar hartstikke bezet gelukkig

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 15:58

Lollypopje schreef op 26-02-2022 om 15:46:

[..]

Dat dacht ik serieus even in het begin 😂 maar hartstikke bezet gelukkig

Hè, verdorie. Ik was wel toe aan een mooi liefdesverhaal!

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 15:58:

[..]

Hè, verdorie. Ik was wel toe aan een mooi liefdesverhaal!

Dan had ik je ook moeten teleurstellen, want echt heel erg niet mijn type

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 15:29:

[..]

Haha, ja, zoals iemand 'per ongeluk' iemand appt >> 'oooh! heb ik jóu geappt? dat ging helemaal per ongeluk!'. A.k.a.: 'oooh! jij had mij toch een foto gestuurd?'

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 20:08

Nu erger ik me eraan dat er zo weinig leuks liefs, gezelligs, opbeurends, hoopgevends, zwijmelends langskomt deze dagen in het nieuws en op het forum, terwijl ik dat écht even flink kan gebruiken, ter afleiding. Maar zelfs lollypopje stelt mij vandaag teleur.

Alles wat ik eet smaakt goor. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 20:17

Regendrup. schreef op 26-02-2022 om 20:13:

Alles wat ik eet smaakt goor.

Oh nee, nog steeds dus?

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 20:17:

[..]

Oh nee, nog steeds dus?

Nog steeds inderdaad. Begint me echt heel erg de keel uit te hangen (ja letterlijk ook). 

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 20:08:

Nu erger ik me eraan dat er zo weinig leuks liefs, gezelligs, opbeurends, hoopgevends, zwijmelends langskomt deze dagen in het nieuws en op het forum, terwijl ik dat écht even flink kan gebruiken, ter afleiding. Maar zelfs lollypopje stelt mij vandaag teleur.

Neeeeheeeee 😭😭😭

Maar ter geruststelling, ik vind mijzelf de laatste dagen ook nogal teleurstellend hier

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 20:30

Wij hebben hier echt heel makkelijk praten, in ons warme droge veilige huis, maar mijn gedachten blijven afdwalen naar Oekraïne. Ik gun het die mensen zo ontzettend niet, die ellende die daar nu wordt aangericht. En dat beïnvloedt mijn gemoedstoestand meer dan zinnig is. Heb jij dat ook, of voel je je om een andere reden wat teleurgesteld?

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 20:30:

Wij hebben hier echt heel makkelijk praten, in ons warme droge veilige huis, maar mijn gedachten blijven afdwalen naar Oekraïne. Ik gun het die mensen zo ontzettend niet, die ellende die daar nu wordt aangericht. En dat beïnvloedt mijn gemoedstoestand meer dan zinnig is. Heb jij dat ook, of voel je je om een andere reden wat teleurgesteld?

Ja.. herken ik heel erg. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.