Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben te nieuwsgierig voor de negeer, nog nooit gebruikt, ik kan het gewoon niet. Zelfs niet in de dagen dat hier een paar forummers liepen die me zo het bloed onder nagels vandaan haalden dat ik Via niet meer leuk vond. Toen ben ik gewoon een poosje gestopt.

noas_1993 schreef op 25-02-2022 om 21:28:

Opgeschoten jeugd..

Ten eerste lopen ze met zijn 3en naast elkaar op een fietspad. Fiets ik daar langs, hoor ik als ik al even voorbij ben ''hallo'' op zo'n kleinerende manier..
Reden: ik fiets op een 3wieler.

Het is met de tijd minder geworden hoor, maar zodra er iemand in een rolstoel of op een 3wieler zit ben je gek volgens sommige..

Ik heb die ervaring met mijn rolstoel wel minder dan met de rollator die ik een tijdje gebruikte. Dat vond ik ook erg irritant, dat je uitgelachen wordt als je als nog geen dertigjarige loopt met een rollator. Ja, beeld is vooral bekend met oudere mensen, maar om nou iemand uit te lachen omdat je iets minder vaak ziet?  

Ik zie het maar vooral dat ze uitlachen om het plaatje, zouden ze bij Jantje Pietje en Klaasje ook doen, dus zegt niks over mij als persoon. Maar snap ook dat het gruwelijk irritant kan zijn! De opmerkingen die ik in de jaren heb gekregen zijn soms ook tenenkrommend. Gelukkig nog meer lieve opmerkingen en behulpzame handelingen.

Saga schreef op 26-02-2022 om 10:28:

wat is eigenlijk gedweep? Ik erger me eraan dat ik niet weet wat dat is

Ik wist het ook niet, mijn eigen betekenis is niet goed, ik dacht gesleep, langdurig gezeur. Nu weet ik het ook 

Ik erger me dat ik me oud voel omdat ik weet wat gedweep betekent .

Courage schreef op 26-02-2022 om 11:32:

Dan ben ik ook oud hoor En hoewel ik me momenteel behoorlijk bejaard voel, ben ik dat volgens mij niet

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-02-2022 om 11:46

Courage schreef op 26-02-2022 om 11:32:

Ik dacht dat het een heel normaal woord was, maar kennelijk ben ik dan ook oud 😂

JtM

JtM

26-02-2022 om 12:12 Topicstarter

Moxxie schreef op 26-02-2022 om 10:49:

Ik ben te nieuwsgierig voor de negeer, nog nooit gebruikt, ik kan het gewoon niet. [Knip]

Haha heel herkenbaar.

Mijn ergenis: alweer hoofdpijn

Al voldoende gedronken maar het wordt niet minder. Dadelijk een verjaardag waar ik geen zin in heb maar wel een 'moetje' is.

Dat we voor 1 wijk te weinig pakken folders gekregen hebben gekregen 
Van de andere wijk hou ik altijd wat over, dus dat neemt man nu mee op zijn wijk.
Maar nog kan hij dan 1/3 van zijn wijk niet doen.
Het bedrijf waar het weg komt levert ook niet na 

Peen schreef op 26-02-2022 om 11:46:

[..]

Ik dacht dat het een heel normaal woord was, maar kennelijk ben ik dan ook oud 😂

Volgens mij is het ook een gewoon woord hoor. Ligt meer aan mij, was niet zeker van de betekenis. 

Acute verjongingskuur hier, ook fijn.

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 10:37:

[..]

Mijn negeerlijst is sinds gisteren in elk geval een stukje langer.

De jouwe niet alleen denk ik! 

Dat ik net als twee weken geleden weer zogenaamd geparkeerd sta ergens via de parkmobile app terwijl ik daar niet ben.. Dus weer gebeld en ze gaan het weer doorgeven aan de desbetreffende garage.. Is vorige keer ook goedgekomen maar jeetje wat stom steeds.. 

Mamali schreef op 26-02-2022 om 14:14:

Dat ik net als twee weken geleden weer zogenaamd geparkeerd sta ergens via de parkmobile app terwijl ik daar niet ben.. Dus weer gebeld en ze gaan het weer doorgeven aan de desbetreffende garage.. Is vorige keer ook goedgekomen maar jeetje wat stom steeds..

Ik zou die app eraf gooien dan als er zovaak misbruik van wordt gemaakt en je er telkens achteraan moet om te bewijzen dat jij dat niet was. 

redbulletje schreef op 26-02-2022 om 14:20:

[..]

Ik zou die app eraf gooien dan als er zovaak misbruik van wordt gemaakt en je er telkens achteraan moet om te bewijzen dat jij dat niet was.

Ja zit ik ook aan te denken, maar eerst even afwachten tot deze parkeeractie gestopt is.. Maar vind hem ook wel heel fijn in gebruik dus baal er wel van 

pffff ik word op instagram gevolgd door iemand die ik kende toen ik op de basisschool zat en die ik toen al niet boeiend vond. Reageert steeds op mijn verhalen in de chat en ik negeer 9 vd 10x. Krijg ik nu de vraag wat er is 🤦 geen idee of het over mijn gebrek aan reacties ging, maar heb het maar even op mij long covid gegooid. Al is de waarheid dat ik sowieso geen zin heb om te chatten met semibekenden van honderd jaar terug. Maar dat voelde nogal lomp om te zeggen. En aangezien het nog wel een eeuwigheid duurt voordat ik beter ben doet die hopelijk tegen die tijd geen pogingen meer.

En dat ik dus überhaupt de moeite moet doen om wat te zeggen, wat ook energie kost, omdat ik anders maar chatberichten blijf krijgen is dus rete irritant. Negeren zou toch hint genoeg moeten zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.