Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-02-2022 om 08:45

Tuinfluiter schreef op 24-02-2022 om 23:17:

Ik wilde eigenlijk mijn eigen ergernis opschrijven maar ik ben hem even kwijt. Het verbaast mij dat je op het ergernis draadje je niet meer ongebreideld mag ergeren zonder kwetsend commentaar van andere te krijgen. Sterkte Rode Kater
Ik heb spontaan een nieuwe ergernis jeuk van belerende woorden.

Nee joh, sommige komen altijd binnen denderen, zien niet wat de bedoeling is en schoppen dan overal tegen aan. En dan verbaasd zijn, dat ze geband worden.. 

rooiekater schreef op 24-02-2022 om 21:49:

[..]

Ik heb diagnose depressie en ze zijn mij op autisme en meer dingen aan het testen..

Ik werk samen met een collega en die weet wel alles en ik doe mijn best om ook alles te leren.

Je bent geen enkele verantwoording verschuldigd aan wie dan ook en zeker niet aan Pejeka. 
En Pejeka, er zit een mens achter die avatar - als je daar niet op een fatsoenlijke manier mee kunt omgaan dan hoor je hier niet thuis. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 09:00

Ik erger me rot aan dr. Phil,  die als een dolle om zich heen slaat. 

Ik weet mijn ergernis weer de verkeerssituatie in mijn woonplaats.
De belangrijkste weg om ons stadje te verlaten is drie maanden afgesloten hij wordt groot scheeps opgeknapt was nodig en daar heb Ik begrip voor. Maar de alternatieve route is een weg met veel verkeers beperkingen en smalle fiets strookjes dwars door een flat wijk die grondig gerenoveerd wordt. Dus grote vrachtwagens midden op de weg om spullen uit te laden in combinatie met veel verkeer en rond racende pakketbezorger. Ik begrijp niet waarom het beide tergelijkertijd moest en hebben ze op het gemeentehuis niet door dat het erg gevaarlijk voor fietsers waaronder veel scholieren is.

Aan de eigenwijsheid van mijn puber en misschien nog wel meer aan de reactie van partner daarop. Pffff, blij dat ze allebei de deur uit zijn 

Peen schreef op 25-02-2022 om 09:00:

Ik erger me rot aan dr. Phil, die als een dolle om zich heen slaat.

Wat heb ik gemist van die flippo?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 09:53

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 09:40:

[..]

Wat heb ik gemist van die flippo?

Oh nee, niet echt dr Phil, maar in mijn hoofd heet hij zo 😂 

Zo'n persoon die dankzij "grondig wetenschappelijk onderzoek op Google en FB"  denkt dat hij zelf ook wel psycoloogje kan kan spelen 

Peen schreef op 25-02-2022 om 09:53:

[..]

Zo'n persoon die dankzij "grondig wetenschappelijk onderzoek op Google en FB" denkt dat hij zelf ook wel psycoloogje kan kan spelen

Ahhhh... Ach van de echte had het me ook niet verbaasd

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 09:58

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 09:55:

[..]

Ahhhh... Ach van de echte had het me ook niet verbaasd

Haha nee inderdaad.  Die spoort echt niet. 

Peen schreef op 25-02-2022 om 09:53:

[..]

Zo'n persoon die dankzij "grondig wetenschappelijk onderzoek op Google en FB" denkt dat hij zelf ook wel psycoloogje kan kan spelen

Ah, geen BN'er ofzo dus, maar iemand uit jouw persoonlijke omgeving?
Ik zat ook al te wachten op een smeuïg verhaal over "Dr." Phil.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 10:05

Courage schreef op 25-02-2022 om 10:00:

[..]

Ah, geen BN'er ofzo dus, maar iemand uit jouw persoonlijke omgeving?
Ik zat ook al te wachten op een smeuïg verhaal over "Dr." Phil.

😂 sorry , geen smeuïge verhalen verder nee 

rooiekater schreef op 24-02-2022 om 20:36:

[..]

Ik sta nog op 20% ziekmelding i.v.m therapie.

Maar leidinggevende is bang voor een inspectie en flipt nu. Terwijl andere ook zeggen je prima zeggen dat je dit nu even niet weet maar gelijk voor ze op zoekt als ik evt vragen krijg.

Het meeste weet ik maar bepaalde details weet ik nog niet. Maar deze details denk aan wat je moet doen bij een mrsa uitbraak staan in protocollen en als zo iets gebeurt pak je toch het protocol er bij. (Werk in de huishouding op afdeling)

Maar leidinggevende eist dat ik dat allemaal uit mijn hoofd leer.

Echt niet goed wijs  . Wat een slechte  leidinggevende  zeg. Ik werk in de zorg en niemand kent de protocollen  uit zijn hoofd. Die print je uit en pak je erbij op het moment  dat het nodig is  Protocollen  wijzigen zo vaak, het slaat nergens  op deze uit je hoofd te leren.

Ik erger mij aan een forummer die zich erg vastbijt in zijn waarheid in een topic.
Lijkt ontzettend veel op de manier waarop een andere forummer zich vastbijt in een ander topic. Wel 2 totaal verschillende onderwerpen, maar het obsessieve, lange lappen tekst schrijven is erg vermoeiend.

Wasgij schreef op 25-02-2022 om 11:19:

Ik erger mij aan een forummer die zich erg vastbijt in zijn waarheid in een topic.
Lijkt ontzettend veel op de manier waarop een andere forummer zich vastbijt in een ander topic. Wel 2 totaal verschillende onderwerpen, maar het obsessieve, lange lappen tekst schrijven is erg vermoeiend.

Haha, jij ook al

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-02-2022 om 11:25

haha, ja ik zit het net met stijgende verbazing te lezen. Jammer,  het had een goede discussie kunnen zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.