Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nera schreef op 24-02-2022 om 10:31:

[..]

Aan mij kapper ligt het niet. Ik ga trouwens per 8 weken. Maar Ik heb in totaal 4 kruinen, en die zorgen dat het al heel snel stom zit, tenzij ik het elke dag was. Daar doet geen kapper wat tegen en het lijkt alleen maar erger te worden naarmate het korter wordt geknipt. Met lang haar was het zwaarder (vroeger tenminste), waardoor die kruinen minder een probleem waren.

Ahhh ja, dat maakt het wel ingewikkelder inderdaad

De meeste mensen die roepen dat kort haar veel werk is, hebben vaak niet erg problematisch haar en er gewoon geen verstand van.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 10:45

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 10:36:

[..]

Ahhh ja, dat maakt het wel ingewikkelder inderdaad

De meeste mensen die roepen dat kort haar veel werk is, hebben vaak niet erg problematisch haar en er gewoon geen verstand van.

Ik vind kort haar wel altijd meer werk dan lang haar. Daar knal je gewoon een staart of knot in en klaar ben je. 

Ik heb, na lang zoeken, een goede kapper gevonden die weet wat ze met mijn haar moet doen. Dus ook bij een korter kapsel zit het tegenwoordig wel oké zonder veel moeite. 

Peen schreef op 24-02-2022 om 10:45:

[..]

Ik vind kort haar wel altijd meer werk dan lang haar. Daar knal je gewoon een staart of knot in en klaar ben je.

Ik heb, na lang zoeken, een goede kapper gevonden die weet wat ze met mijn haar moet doen. Dus ook bij een korter kapsel zit het tegenwoordig wel oké zonder veel moeite.

Bij kort haar doe ik nog minder dan een staart of een knot 😂 en bij lang haar moet ik dan echt altijd eerst mijn haar glad kammen, want het klit super snel. Bij kort hoef ik dat niet. Dan zit het gewoon meteen goed als ik uit bed kom. Tenzij ik de fout maak met nat haar te gaan slapen, dan loop ik er de halve dag bij als een punker

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 11:05

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 11:02:

[..]

Bij kort haar doe ik nog minder dan een staart of een knot 😂 en bij lang haar moet ik dan echt altijd eerst mijn haar glad kammen, want het klit super snel. Bij kort hoef ik dat niet. Dan zit het gewoon meteen goed als ik uit bed kom. Tenzij ik de fout maak met nat haar te gaan slapen, dan loop ik er de halve dag bij als een punker

😂 Dan heb jij wel heel makkelijk haar, lekker zeg. Bij mij klit het juist erger als het kort is, vreemd vind ik dat altijd. Dus ik doe maar lang, das het beste voor mij.  Mijn man ook weer blij, want "elke vrouw zou lang haar moeten hebben " 

JtM

JtM

24-02-2022 om 11:10 Topicstarter

Maanden geleden al mijn nieuwe rekeningnummer doorgegeven op m'n werk, blijkt nu dat ze nog steeds mijn oude rekeningnummer gebruiken... Per 1 maart stopt mijn 'oude' rekeningnummer, dus erg belangrijk dat ze het deze maand gaan regelen!

Peen schreef op 24-02-2022 om 11:05:

[..]

😂 Dan heb jij wel heel makkelijk haar, lekker zeg. Bij mij klit het juist erger als het kort is, vreemd vind ik dat altijd. Dus ik doe maar lang, das het beste voor mij. Mijn man ook weer blij, want "elke vrouw zou lang haar moeten hebben "

Dat is wel bijzonder dat het kort juist klit, je zou denken dat hoe meer haar hoe makkelijker het klit

OH my je man

Ik heb ruim 10 jaar geleden voor het laatst lang haar gehad en nu het weer lang is, besef ik me weer hoeveel vrouwelijker ik me voel met een goed kort kapsel.

Ik omschreef laatst mijn huidige look aan vrienden als "Duitse voetballer... een mannelijke" en ze gaven me nog gelijk ook 😂

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 11:15

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 11:02:

[..]

Kijk dan snap ik jou ook, mijn haar klit echt nooit. Lang of kort maakt niet uit. Aan borstelen/kammen ben ik dus geen tijd kwijt verder.

maar goed zitten als ik uit bed kom, dat kan ik vergeten

Nera schreef op 24-02-2022 om 11:15:

[..]

Kijk dan snap ik jou ook, mijn haar klit echt nooit. Lang of kort maakt niet uit. Aan borstelen/kammen ben ik dus geen tijd kwijt verder.

maar goed zitten als ik uit bed kom, dat kan ik vergeten

De meeste mensen, met een goed kort kapse. Hoeven ook maar hooguit er een kam door te halen. Maar ik kan me voorstellen dat dat met 4 kruinen inderdaad niet genoeg is.

Ik erger me eraan dat ik geen herkenbare ergernissen meer lees maar wel veel lees over haar 💇🏻‍♀️
Hoe moet ik nu mijn dag relativeren 😉😁

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 12:38

Ans-M. schreef op 24-02-2022 om 12:23:

Ik erger me eraan dat ik geen herkenbare ergernissen meer lees maar wel veel lees over haar 💇🏻‍♀️
Hoe moet ik nu mijn dag relativeren 😉😁

Oké, een andere ergernis dan: mijn energiecontract loopt 1 maart as af en net nu stijgen de gasprijzen met 40% 🙈

Helpt dat als relativering? 

Peen schreef op 24-02-2022 om 12:38:

[..]

Oké, een andere ergernis dan: mijn energiecontract loopt 1 maart as af en net nu stijgen de gasprijzen met 40% 🙈

Helpt dat als relativering?

Oef dat is geen goed moment nu

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 13:31

Pooh-Bear schreef op 24-02-2022 om 13:10:

[..]

Oef dat is geen goed moment nu

Nee, echt balen! Ik had al wel een nieuw contract, maar daar staat bij dat de prijzen nog kunnen worden aangepast bij onvoorziene omstandigheden.  Een oorlog hoort daar vast wel bij 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-02-2022 om 13:35

Waarom is nieuws overal? Alle media uitschakelen is niet voldoende, alsnog krijg ik het te horen van mensen in mijn omgeving. Ik wil het gewoon allemaal niet weten!

Peen schreef op 24-02-2022 om 13:31:

[..]

Nee, echt balen! Ik had al wel een nieuw contract, maar daar staat bij dat de prijzen nog kunnen worden aangepast bij onvoorziene omstandigheden. Een oorlog hoort daar vast wel bij

Neem een airco en laat die Poetin stikken in zijn gas. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 13:45

Wieder schreef op 24-02-2022 om 13:44:

[..]

Neem een airco en laat die Poetin stikken in zijn gas.

Dat laatste is sowieso een goed idee 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.