Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb me vandaag vreselijk geërgerd aan de WOZ-waarde die weer extreem is gestegen terwijl mijn buren, met een jonger pand en meer oppervlakte maar heel weinig is gestegen en vorig jaar ook nauwelijks....zucht....

Ik erger me aan mijzelf. Sinds ik ziek ben erger ik me sneller aan anderen en laat me sindsdien ook nog meer meeslepen door mijn emoties daarbij. Terwijl ik daar dus juist geen energie voor heb. Vind mijzelf daar ook niet leuker van worden, ook niet als forummer. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-02-2022 om 16:58

Ik ergerde me vandaag enorm op het werk. Waarom doet iedereen maar wat en wordt er niets door gegeven aan degene (ik dus) die er werkt, zodat ik vandaag weer met iets te maken heb, waar ik geen weet van heb? 

Ik heb me vandaag geërgerd aan kinderen in het zwembad. Soms lijkt het wel of alleen de mijne zich gedragen. Voordringen bij de glijbaan, bijna bovenop je springen als je aan het zwemmen bent. Grrrr

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 08:22:

[..]

Over het algemeen krijg je die ook maar één keer natuurlijk

Maar benieuwd naar hun reactie.

Je krijgt geen reactie. Ik heb die destijds ook gevraagd bij mijn permaban, maar daar doen ze niks mee.

Ze hadden mijn reactie waarin ik 'opgeruimd staat netjes' schreef toen de gijzelnemer bleek te zijn gaan hemelen als xenofobie beoordeeld, ondanks dat ik nergens in dat topic aan afkomst refereerde. Kenmerkend voor het modteam van viva dus, wellicht kennen ze de betekenis van 't woord niet en hebben hersenloos een stafje gehonoreerd. 

redbulletje schreef op 24-02-2022 om 19:00:

Ze hadden mijn reactie waarin ik 'opgeruimd staat netjes' schreef toen de gijzelnemer bleek te zijn gaan hemelen als xenofobie beoordeeld, ondanks dat ik nergens in dat topic aan afkomst refereerde. Kenmerkend voor het modteam van viva dus, wellicht kennen ze de betekenis van 't woord niet en hebben hersenloos een stafje gehonoreerd.

Dat gebeurde best vaak. Zeker de laatste tijd dat ik er actief was. Als je ook maar in enig opzicht een kritische reactie gaf die een andere forummer niet beviel, hopla, stafje, en er was geen hoor en wederhoor, dan lag je er weer een paar weken uit.

Pejeka1 schreef op 24-02-2022 om 19:18:

[..]

Dat gebeurde best vaak. Zeker de laatste tijd dat ik er actief was. Als je ook maar in enig opzicht een kritische reactie gaf die een andere forummer niet beviel, hopla, stafje, en er was geen hoor en wederhoor, dan lag je er weer een paar weken uit.

Ik lig er nu voorgoed uit dankzij de perma. Nu zat ik toch al meer hier dan daar vanwege het betere technische functioneren van dit forum. 

mijn leidinggevende wil mij blijkbaar in een gesticht hebben. Vanmiddag al huilbuien gehad omdat leidinggevende van mij eist dat ik deze week ineens 10 protocollen uit mijn hoofd leer. 
Ze weet dat ik in therapie ben en ik noet altijd alles aan kan. En toch blijven eisen en overhoren. 
Terwijl ik een plan heb neergelegd om toch alles te leren. Maar nee ik moet er zal het weten 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-02-2022 om 19:25

redbulletje schreef op 24-02-2022 om 19:23:

[..]

Ik lig er nu voorgoed uit dankzij de perma. Nu zat ik toch al meer hier dan daar vanwege het betere technische functioneren van dit forum.

Heb je al een reactie gekregen op je mailtje?

niet_rechts schreef op 24-02-2022 om 19:25:

[..]

Heb je al een reactie gekregen op je mailtje?

Ja, mijn vorige reactie was dus de opmerking waarvoor ik de ban kreeg. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-02-2022 om 19:37

redbulletje schreef op 24-02-2022 om 19:29:

[..]

Ja, mijn vorige reactie was dus de opmerking waarvoor ik de ban kreeg.

Oh, wauw. Dat klinkt niet echt als een reactie dan. Enige extra uitleg zou wel op z'n plaats zijn geweest. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 19:40

rooiekater schreef op 24-02-2022 om 19:25:

mijn leidinggevende wil mij blijkbaar in een gesticht hebben. Vanmiddag al huilbuien gehad omdat leidinggevende van mij eist dat ik deze week ineens 10 protocollen uit mijn hoofd leer.
Ze weet dat ik in therapie ben en ik noet altijd alles aan kan. En toch blijven eisen en overhoren.
Terwijl ik een plan heb neergelegd om toch alles te leren. Maar nee ik moet er zal het weten

vreselijk zijn zulke leidinggevenden 

niet_rechts schreef op 24-02-2022 om 19:37:

[..]

Oh, wauw. Dat klinkt niet echt als een reactie dan. Enige extra uitleg zou wel op z'n plaats zijn geweest.

Sterker nog, er waren reacties van 'goh, verrassend' toen de naam van de dader werd gepubliceerd. Dat hebben ze wel laten staan. Ik heb me daar juist bewust niet schuldig aan gemaakt omdat ik de bandrift ken. 

rooiekater schreef op 24-02-2022 om 19:25:

Dat is geen leidinggeven, dat klinkt meer als regeren op macht. Zit je in een re- integratietraject rooiekater? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.