Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SombraOnline
24-02-2022 om 08:20
redbulletje schreef op 24-02-2022 om 08:17:
[..]
Oh vandaar dat ik mezelf nooit in 't bantopic zie staan want ik zoek er alleen naar als ik net een ban heb gehad. Dat forum hangt aan elkaar van bugs.
Yep. En oplossen, ho maar. Dan is het hier toch een stuk beter geregeld.
redbulletje
24-02-2022 om 08:21
Zeker weten! Zou alleen nog een beetje drukker mogen worden hier, maar de techniek is super.
Lollypopje
24-02-2022 om 08:22
redbulletje schreef op 24-02-2022 om 08:16:
Ja in de ban stond perma wegens xenofobie. Ik heb dus om opheldering gevraagd maar nog geen reactie gekregen. Ik heb nog nooit eerder een perma gehad.
Over het algemeen krijg je die ook maar één keer natuurlijk 
Maar benieuwd naar hun reactie.
redbulletje
24-02-2022 om 08:22
Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 08:22:
[..]
Over het algemeen krijg je die ook maar één keer natuurlijk
Maar benieuwd naar hun reactie.
Bailey26
24-02-2022 om 08:59
Aan mijn haar. Ik ben echt heel, heel erg blij dat het weer begint te groeien. Maar ik heb nu een pony model gekniptdooreen3jarige en kan er niks mee. En nu loop ik dus rond met van die domme knipjes in m'n pony zodat het niet rechtop gaat staan.
Heb ook een gekke pluk in de nek dus een staart is ook gedoe. En het lijkt heel erg te pluizen omdat het nieuwe haar op mn hoofd er tussenuit springt.
Treurniet
24-02-2022 om 09:07
ik vind het banbeleid bij Viva forum ook dubieus.
Sommigen komen overal mee weg, maar je moet niet over de bloedjes van kinderen beginnen, want dan krijg je van de moederators gelijk een ban . Echt ongelooflijk die vrouwen zijn totaal labiel, maar dan wel perse kinderen willen met een labiele man.
O, en zeg ook niks kritisch over asielzoekers , want die zijn heilig.
ScarceKudu74
24-02-2022 om 09:46
Bailey26 schreef op 24-02-2022 om 08:59:
Aan mijn haar. Ik ben echt heel, heel erg blij dat het weer begint te groeien. Maar ik heb nu een pony model gekniptdooreen3jarige en kan er niks mee. En nu loop ik dus rond met van die domme knipjes in m'n pony zodat het niet rechtop gaat staan.
Heb ook een gekke pluk in de nek dus een staart is ook gedoe. En het lijkt heel erg te pluizen omdat het nieuwe haar op mn hoofd er tussenuit springt.
Kut he!!
Ik kom me met je mee ergeren aan mijn haar. Het valt bij bosjes uit, terwijl het net weer lekker ging groeien. Dus net als jij: plukjes nieuw haar die er tussenuit springen en lang haar en binnenkort weer kalende plekken. Ik overweeg de tondeuse inmiddels
Lollypopje
24-02-2022 om 09:49
hier ook haar ergernis, maar vooral dat het zo lang en zoveel word. Ik overweeg ook de tondeuse 
ScarceKudu74
24-02-2022 om 09:51
Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 09:49:
hier ook haar ergernis, maar vooral dat het zo lang en zoveel word. Ik overweeg ook de tondeuse
We gaan een trend zetten
Lollypopje
24-02-2022 om 09:53
Peen schreef op 24-02-2022 om 09:51:
[..]
We gaan een trend zetten
![]()
Maar ik wacht dan wel tot het wat wamer is 
ScarceKudu74
24-02-2022 om 09:59
Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 09:53:
[..]
Maar ik wacht dan wel tot het wat wamer is
goed plan
ProfitableMantis53
24-02-2022 om 10:02
oh ik doe mee met de haarergernis. Ik kan er maar niet aan wennen dat ik mijn vroegere haar kwijt ben. Kan het niet meer lang houden omdat het nou eenmaal niet meer zo mooi valt, ben blijkbaar op dat gebied al te oud ofzo. Dus ik moet het korter maar vind dat zoveel gedoe! Zo vaak naar de kapper terwijl ik eerst altijd max 2 x per jaar ging. En nooit meer gewoon de boel bij elkaar kunnen binden als het in de weg zit. En alleen op de dag van wassen zit het goed, maar ik vertik het om elke dag te wassen.
Blegh. ik wil gewoon weer mooi lang haar.
Lollypopje
24-02-2022 om 10:17
Nera schreef op 24-02-2022 om 10:02:
oh ik doe mee met de haarergernis. Ik kan er maar niet aan wennen dat ik mijn vroegere haar kwijt ben. Kan het niet meer lang houden omdat het nou eenmaal niet meer zo mooi valt, ben blijkbaar op dat gebied al te oud ofzo. Dus ik moet het korter maar vind dat zoveel gedoe! Zo vaak naar de kapper terwijl ik eerst altijd max 2 x per jaar ging. En nooit meer gewoon de boel bij elkaar kunnen binden als het in de weg zit. En alleen op de dag van wassen zit het goed, maar ik vertik het om elke dag te wassen.
Blegh. ik wil gewoon weer mooi lang haar.
Mijn advies, zoek een goede kapper met kennis van korte kapsels.
Ik ben echt aards en aards lui als het gaat om mijn haar en nu het noodgedwongen lang is heb ik er echt meer werk aan dan toen het kort was. Mijn kapper kent mijn hoofd, mijn haar... en mijn luiheid
Dus ze knipte het zo dat ik een leuk model had, waar ik totaal geen werk aan had tenzij ik zin had er wat anders mee te doen. En door hoe ze het knipte redde ik het wel 3 maanden voordat ik weer moest en dat was dan vooral omdat het te dik werd. Dat is nog wel 2x zoveel als eerst voor jou, maar nog niet de 6 weken die veel aanhouden.
Kort haar hoeft dus niet veel werk te zjjn, mits je het juiste kapsel hebt.
ProfitableMantis53
24-02-2022 om 10:31
Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 10:17:
[..]
Mijn advies, zoek een goede kapper met kennis van korte kapsels.
Ik ben echt aards en aards lui als het gaat om mijn haar en nu het noodgedwongen lang is heb ik er echt meer werk aan dan toen het kort was. Mijn kapper kent mijn hoofd, mijn haar... en mijn luiheid
Dus ze knipte het zo dat ik een leuk model had, waar ik totaal geen werk aan had tenzij ik zin had er wat anders mee te doen. En door hoe ze het knipte redde ik het wel 3 maanden voordat ik weer moest en dat was dan vooral omdat het te dik werd. Dat is nog wel 2x zoveel als eerst voor jou, maar nog niet de 6 weken die veel aanhouden.
Kort haar hoeft dus niet veel werk te zjjn, mits je het juiste kapsel hebt.
Aan mij kapper ligt het niet. Ik ga trouwens per 8 weken. Maar Ik heb in totaal 4 kruinen, en die zorgen dat het al heel snel stom zit, tenzij ik het elke dag was. Daar doet geen kapper wat tegen en het lijkt alleen maar erger te worden naarmate het korter wordt geknipt. Met lang haar was het zwaarder (vroeger tenminste), waardoor die kruinen minder een probleem waren.