Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pejeka1 schreef op 23-02-2022 om 19:37:

Afgelopen vrijdag crashte mijn (oudere) laptop. Geprobeerd opnieuw op te starten met systeemherstel, maar helaas. Wat ik dan niet snap is dit: ik kreeg een blauw scherm met daarop de melding: de PC kan niet worden opgestart vanwege een systeemfout. OK. Maar wat ik dan niet snap is wat daaronder stond: voor meer informatie en tips, ga naar www.windows...... Yeah right, dankjewel, hoe moet ik daar komen als de PC niet op kan starten?

Met een ander device denk ik. Maar meestal staat er een kopie van je OS op je harddisk (verborgen)  die je kan terugzetten op je laptop. Je verliest dan wel al je gegevens.

Staat in de manual hoe.

rionyriony schreef op 23-02-2022 om 20:49:

[..]

Met een ander device denk ik. Maar meestal staat er een kopie van je OS op je harddisk (verborgen) die je kan terugzetten op je laptop. Je verliest dan wel al je gegevens.

Staat in de manual hoe.

Mijn documenten heb ik terug, maar dat terugzetten heb ik dus geprobeerd, maar systeem startte desondanks niet op. Vind ik het een beetje dom dat je dan wordt verwezen naar een website als je PC overduidelijk zelf aangeeft niet op te kunnen starten. Hoe dan?

Pejeka1 schreef op 23-02-2022 om 21:11:

[..]

Mijn documenten heb ik terug, maar dat terugzetten heb ik dus geprobeerd, maar systeem startte desondanks niet op. Vind ik het een beetje dom dat je dan wordt verwezen naar een website als je PC overduidelijk zelf aangeeft niet op te kunnen starten. Hoe dan?

Ze gaan ervan uit dat je wel even met andermans laptop kan kijken op die site, of met je telefoon. 

Kloteban op viva 

redbulletje schreef op 23-02-2022 om 22:37:

Kloteban op viva

Wat heb je gedaan?

Ik erger me nu aan het getimmer ergens in onze flat. Wat bezield je om deze tijd?

Dolfje schreef op 23-02-2022 om 22:50:

[..]

Wat heb je gedaan?

Geen idee, de reactie is reeds verwijderd. Volgens mij in het topic van de gijzelaar dat ik er geen probleem mee heb als hij aan z'n verwondingen overlijdt. Maar de banrede xenofobie slaat de plank weer lekker mis want ik had bewust vermeden iets over z'n afkomst te schrijven. 

Ik heb jouw reactie niet gelezen kunnen lezen, maar die zijn soms een tikje kort door de bocht. Niet dat ik me daar veel van aantrek, maar vandaar waarschijnlijk die ban. Wat ik wel weer in jou waardeer is het feit dat niet nooit bot reageert op grove reacties jegens jouw persoontje. Zo las ik pas een lid van Viva, die jou met onnodig gescheld en gevloek aanviel. Ik dacht toen nog, nou, dat kan ook minder! Maar daar heb je bij mijn weten nooit op gereageerd. 

Zo, dat is gezegd. Hopelijk krijg ik nu ook geen ban.  

Voor alle duidelijkheid, dit was een reactie op Redbulletje.

kay89 schreef op 24-02-2022 om 00:17:

Ik heb jouw reactie niet gelezen kunnen lezen, maar die zijn soms een tikje kort door de bocht. Niet dat ik me daar veel van aantrek, maar vandaar waarschijnlijk die ban. Wat ik wel weer in jou waardeer is het feit dat niet nooit bot reageert op grove reacties jegens jouw persoontje. Zo las ik pas een lid van Viva, die jou met onnodig gescheld en gevloek aanviel. Ik dacht toen nog, nou, dat kan ook minder! Maar daar heb je bij mijn weten nooit op gereageerd.

Zo, dat is gezegd. Hopelijk krijg ik nu ook geen ban.

Ik verbaas mij er ook altijd over dat ze 't op viva prima vinden als iemand de hele tijd op onbeschofte manier op de man gaat, maar dat ze ondertussen de meest ridicule bannen uitdelen. Ik weet dat ik geen politiek correcte woke denkbeelden heb maar in dat topic van gisteren heb ik juist heel bewust opmerkingen over de afkomst van de dader vermeden en toch een ban voor xenofobie? En ook niet ff toelichten wat er nu zo banwaardig was. Volgens mij zat er weer een redbull-hater achter de knopjes. 

dat hun banbeleid raar is, is geen nieuws. Je staat trouwens niet eens in het bantopic, want daar ging ik meteem gluren.
Daarna op napraat gesnuffeld en daar zegt iemand een perma, maar hoe due dat dan weet?

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 07:05:

dat hun banbeleid raar is, is geen nieuws. Je staat trouwens niet eens in het bantopic, want daar ging ik meteem gluren.
Daarna op napraat gesnuffeld en daar zegt iemand een perma, maar hoe due dat dan weet?

Jawel hoor. Heb je gekeken zonder in te loggen? Dan mis je inderdaad de paar laatste berichten, maar er staat inderdaad een perma voor Redbulletje. 

SombraOnline schreef op 24-02-2022 om 08:11:

[..]

Jawel hoor. Heb je gekeken zonder in te loggen? Dan mis je inderdaad de paar laatste berichten, maar er staat inderdaad een perma voor Redbulletje.

Ahhh een zoveelste bug dus. Ik log er vrij zelden nog in.

Ja in de ban stond perma wegens xenofobie. Ik heb dus om opheldering gevraagd maar nog geen reactie gekregen. Ik heb nog nooit eerder een perma gehad. 

SombraOnline schreef op 24-02-2022 om 08:11:

[..]

Oh vandaar dat ik mezelf nooit in 't bantopic zie staan want ik zoek er alleen naar als ik net een ban heb gehad. Dat forum hangt aan elkaar van bugs. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.