Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
BrightEchidna89
23-02-2022 om 00:18
Lollypopje schreef op 22-02-2022 om 19:08:
[..]
Dat is een kwestie van gewenning. Als je je haar vaak wast, wordt het sneller vet. Als je er elke week een dag meer tussen laat zitten wordt het steeds minder snel vet.
Vroeger waste ik het bijna elke dag, tegenwoordig zit er meestal bijna een week tussen.
Misschien is het niet enkel gewenning maar ook een mentaliteitsshift?
Beseffen dat al dat wassen en al die zalfjes weinig bijdragen en vooral de commercie voeden.
Mijn partner gebruikt al jaren allerlei zalfjes na het douchen en echt niet dat haar huid er beter uitziet dan het mijne.
Lollypopje
23-02-2022 om 07:13
Valdemar schreef op 23-02-2022 om 00:18:
[..]
Misschien is het niet enkel gewenning maar ook een mentaliteitsshift?
Beseffen dat al dat wassen en al die zalfjes weinig bijdragen en vooral de commercie voeden.
Mijn partner gebruikt al jaren allerlei zalfjes na het douchen en echt niet dat haar huid er beter uitziet dan het mijne.
Cremes na het douchen heeft mijn gezicht wel nodig. Door het douchen gaat het vette laagje van mijn droge huid en voelt mijn huid echt vervelend. Maar ik heb dan ook al 20 jaar acne, omdat door mijn droge huid mijn huid juist talg overproduceert. Ik moet dus iets smeren dat wordt opgenomen door mijn huid, zeker als de lucht droog is. Dat ziet een ander niet, tenzij ik het lange tijd niet doe 
SophisticatedCaribou75
23-02-2022 om 07:16
_Arianna_ schreef op 23-02-2022 om 01:02:
Ik heb deze:
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/dr-organic-hemp-oil-2-in-1-shampoo-60001800
Dank voor de link. Ik ga hem uitproberen!
HAHA!wait..what
23-02-2022 om 12:25
JtM schreef op 23-02-2022 om 08:08:
Blegh, wakker worden met hoofdpijn 😔
Beterschap!
Ik erger me aan mijn humeur.. Ik baalde enorm van het slechte weer de laatste tijd en had behoefte aan de zon. Nu is die zon er eindelijk en heb ik helemaal nergens zin in. Zie enorm op tegen hond uitlaten bijvoorbeeld. Snap soms niks van mezelf
Ik heb corona op het moment, misschien heeft dat er ook mee te maken?
noas_1993
23-02-2022 om 14:23
Aan ce coördinator van mijn vrijwilligerswerk!
Ik heb een vaste taak die om de 1 of andere reden niet hoeft vandaag. Ipv mij afbellen moet ik iemand helpen met sieraden.
Ik help graag hoor, maar ik heb geen verstand van sieraden!
Courage
23-02-2022 om 14:24
HAHA!wait..what schreef op 23-02-2022 om 12:25:
[..]
Beterschap!
Ik erger me aan mijn humeur.. Ik baalde enorm van het slechte weer de laatste tijd en had behoefte aan de zon. Nu is die zon er eindelijk en heb ik helemaal nergens zin in. Zie enorm op tegen hond uitlaten bijvoorbeeld. Snap soms niks van mezelf
Ik heb corona op het moment, misschien heeft dat er ook mee te maken?
Ik reken 'm goed. 
Ik ontdek net de eerste (verkennende) mieren in huis. Potdorie, het is februari! Nu al?! Blijf buiten krengen... Iemand nog diervriendelijke tips? Alle kieren zijn echt dichtgekit, een deur/drempel kan je niet dichtkitten haha.
Ik hanteer de stoffer-en-blik-naar-buiten in combinatie met de geen-kruimels-e.d.-laten-liggen-methode. Maar ze blijven het altijd proberen...
Mama-Inge
23-02-2022 om 16:31
Net folders gebracht, die we zaterdag weg moeten brengen.
Hebben ze 4 pakken te weinig afgeleverd
Man is er achter aan aan het bellen, maar krijgt niemand te pakken
Mama-Inge
23-02-2022 om 16:35
En ik probeer ergens een wijziging van mijn email adres door te geven.
Online lukt niet, geeft aan dat het nieuwe email niet geldig is.
Telefonisch lukt niet, want 1 of andere technische storing
Toen afdeling 2 gebeld , of ik het daar dan zo door kon geven, nee, word je weer verwezen naar afdeling 1 en een notitie maken willen ze niet
ProfitableMantis53
23-02-2022 om 16:35
Stomme Lidl met hun boerderijminizegeltjes. De in/uitgang is weer volledig geblokkeerd door kinderen incl. stepjes 
En ik heb heel erg genoeg van steeds met harde tegenwind naar huis fietsen na het werk.
Fidodido
23-02-2022 om 19:24
Ik erger me aan mezelf ik heb ergens mijn haarverf en verfkwast heel goed opgeborgen, te goed want ik kan het niet meer vinden
En ik moet zaterdag op de foto… ik wil niet met grijze flosjes op de foto 
Elmie
23-02-2022 om 19:27
Fidodido schreef op 23-02-2022 om 19:24:
Ik erger me aan mezelf ik heb ergens mijn haarverf en verfkwast heel goed opgeborgen, te goed want ik kan het niet meer vinden
![]()
En ik moet zaterdag op de foto… ik wil niet met grijze flosjes op de foto
O zo irritant en herkenbaar! Sommige dingen heb ik tot nu toe nog niet terug gevonden 😌
Pejeka1
23-02-2022 om 19:37
Afgelopen vrijdag crashte mijn (oudere) laptop. Geprobeerd opnieuw op te starten met systeemherstel, maar helaas. Wat ik dan niet snap is dit: ik kreeg een blauw scherm met daarop de melding: de PC kan niet worden opgestart vanwege een systeemfout. OK. Maar wat ik dan niet snap is wat daaronder stond: voor meer informatie en tips, ga naar www.windows...... Yeah right, dankjewel, hoe moet ik daar komen als de PC niet op kan starten?
rionyriony
23-02-2022 om 20:46
Wéér niks aan op TV. De meeste films die een rating hebben van 7 punten en meer vind ik juist niets aan. Dat zijn meestal actiefilms. Hou ik niet van. Ik ga maar eens op mijn harddisk kijken of ik iets heb opgenomen wat het terugkijken waard is.