Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Treurniet schreef op 22-02-2022 om 18:45:

[..]

Herkenbaar, hier binnen 2 dagen vet!!

Iedereen die ik ken hoeft het maar eens per week te wassen..

Dat is een kwestie van gewenning. Als je je haar vaak wast, wordt het sneller vet. Als je er elke week een dag meer tussen laat zitten wordt het steeds minder snel vet.

Vroeger waste ik het bijna elke dag, tegenwoordig zit er meestal bijna een week tussen.

Aan de woning bouw. Die kunnen niet plannen en communiceren. Vorige week stond er opeens iemand op de stoep voor de rookmelders. Oké ik was thuis dus kom maar maar ik weet van niks. "Aah nee hè" zegt de mens "wordt het weer zo'n dag, gisteren 30 adressen niemand wist dat ik kwam".

Nu hebben we stormschade, dak van de schuur lekt. Morgen komt er iemand tussen 10.00 en 12.00. komen we van het werk net briefje in de bus dat ze vanmiddag er waren maar er was niemand thuis. Aarggghhhhh. In de mail staat tot echt woensdag, daar houd ik dus rekening mee. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-02-2022 om 19:29

Lollypopje schreef op 22-02-2022 om 19:08:

[..]

Dat is een kwestie van gewenning. Als je je haar vaak wast, wordt het sneller vet. Als je er elke week een dag meer tussen laat zitten wordt het steeds minder snel vet.

Vroeger waste ik het bijna elke dag, tegenwoordig zit er meestal bijna een week tussen.

Ik heb dat geprobeerd,  maar het blijft snel vet worden. Dus ik was het weer dagelijks. Vet haar is zo vies. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-02-2022 om 19:31

er.is.maar.1.Pino schreef op 22-02-2022 om 18:53:

[..]

Woehoe! Jij bent de eerste die ik dat evil konijn zie gebruiken 🥳

Oh haha is het evil? Dat wist ik niet. Ik vond het gewoon passen bij het springerige gevoel wat ik had. 

Nera schreef op 22-02-2022 om 19:31:

[..]

Oh haha is het evil? Dat wist ik niet. Ik vond het gewoon passen bij het springerige gevoel wat ik had.

Het is ook maar net wat je erin ziet natuurlijk  😄 Ik zie een konijn met rode oogjes zich als een worm bewegen…dus ik denk Voldemort! 

Dochter is positief getest, natuurlijk geen verrassing. Wel balen dat het juist voor de voorjaarsvakantie is! Heel hard duimen dat ik en haar zus gespaard gaan blijven, dan kunnen we vanaf zondag weer op pad!
Zo wrang, dit jaar zijn de kinderen alleen deze vakantie en 3 weken zomervakantie bij mij en dan is het wel zo leuk om iets te kunnen doen en dat ons weekendje weg aan het eind van de vakantie door gaat 

Peen schreef op 22-02-2022 om 19:29:

[..]

Ik heb dat geprobeerd, maar het blijft snel vet worden. Dus ik was het weer dagelijks. Vet haar is zo vies.

Ik ook, maar was het nu wel om de dag. Langer dan dat niet wassen lukt niet, dan is het inderdaad vet en gaat het jeuken. Misschien ligt het ook aan wat voor haar je hebt. Ik heb dun en stijl haar en voor m’n gevoel zie je het dan sneller dat het vet is.

Taartjes schreef op 22-02-2022 om 21:41:

[..]

Ik ook, maar was het nu wel om de dag. Langer dan dat niet wassen lukt niet, dan is het inderdaad vet en gaat het jeuken. Misschien ligt het ook aan wat voor haar je hebt. Ik heb dun en stijl haar en voor m’n gevoel zie je het dan sneller dat het vet is.

Herkenbaar.

Ik probeer het nog weleens een dagje te rekken met droogshampoo.

Sinds ik mijn haren met shampoo zonder siliconen was, is het minder snel vel. 
Ik kan het nu 1x per week wassen ipv iedere dag. 
Ik heb ook dun haar. 

Taartjes schreef op 22-02-2022 om 21:41:

[..]

Het heeft eerder met je hoofdhuid te maken. Al zal het zeker dat je het bij bepaald haar meer ziet.

Mijn huid is droog en heeft daardoor juist de nijging vet over te produceren. Dat merk ik ook bij mijn gezicht. 

Ik heb gisteren op mijn lip gebeten en nu bijt ik er bij elke hap op en doet het pijn. Zo irritant!

_Arianna_ schreef op 22-02-2022 om 21:59:

Ik heb ook dun haar.

Dat helpt bij mij ook niet😭

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-02-2022 om 22:44

Ik heb ook dun haar.

Even een blonde vraag, maar hoe kom je aan shampoo zonder siliconen?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-02-2022 om 23:00

Ik heb ook dun haar.

Ik heb ook dun en stijl haar. Dit zou ik ook nog kunnen proberen, welke shampoo is dat? 

Als je stijl, fijn haar hebt is een shampoo met siliconen ook funest voor het volume. Ik krijg dan van dat haar dat zowat tegen mijn schedel geplakt zit met twee oren die eruit steken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.