Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik wil slapen maar dochter van 10 is nog wakker… Ze gaat nu, met paracetamol, een nieuwe poging te slapen doen. Meestal lukt het dan wel als ik in bed lig. 
Ze heeft vanavond bij het uitruimen van de vaatwasser een zware koekenpan uit de kast laten vallen, op haar teen… blauwe nagel nu. Ze zei dat nu haar hele voet zeer doet. Vind het bij haar altijd lastig inschatten hoe pijn het daadwerkelijk doet. Ze is en bang voor pijn en heeft een lage pijngrens.

De overbuurman zorgde vandaag voor ergernis. 

Hij zet zijn kliko altijd aan de overkant van de straat (echt, waarom?!) dus vóór mijn uit/oprit want dat kan daar bijna niet anders; op het plekje waar de heg is, staat een lantaarnpaal in de weg. Aan zijn kant van de straat plek zat, daarom snap ik er niks van waarom hij graag verder loopt...

Hij heeft zijn bak voor de zoveelste keer al een paar dagen niet opgehaald en de lege bak is dus vandaag tegen mijn auto gewaaid op mijn oprit.

dat ik voor mijn gevoel tot 4 best okee heb geslapen en daarna voor mijn gevoel totaal niet meer. Al moet ik wel even zijn weggezakt, want het was opeens half7.

Die schijtafvalbakken en megacontainers op de stoep die mij noden om op de weg te lopen... Flikker op met die krengen!!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-02-2022 om 08:59

HAHA!wait..what schreef op 16-02-2022 om 18:05:

Aan mezelf. Na fysio liep ik (in de regen!) naar huis. Jaloers kijkend naar mensen in de auto en denkend aan hoe fijn het zou zijn als ik ook in een auto zat. Eenmaal thuis; auto weg, dat is vreemd want man zit in quarantaine.
Doe ik de deur open, met de sleutelbos waar ook de autosleutel aan zit.. Kijk er naar.. Fuck, ik wás met de auto naar de fysio gegaan. Dus kon ik weer 10 minuten teruglopen in de regen
Zo klaar met dit weer En met m'n warrige hoofd!

Ik heb het weleens met de fiets gehad, omdat ik afwisselend ga lopen of fietsen naar de supermarkt. Was ik van de winkel naar huis gelopen:  oh wacht, ik was met de fiets, die staat daar nu nog.

Ik erger me stiekem wel een beetje aan mensen die voor een stukje wat ze in 10 minuten kunnen lopen met de auto gaan

HAHA!wait..what schreef op 16-02-2022 om 18:05:

Aan mezelf. Na fysio liep ik (in de regen!) naar huis. Jaloers kijkend naar mensen in de auto en denkend aan hoe fijn het zou zijn als ik ook in een auto zat. Eenmaal thuis; auto weg, dat is vreemd want man zit in quarantaine.
Doe ik de deur open, met de sleutelbos waar ook de autosleutel aan zit.. Kijk er naar.. Fuck, ik wás met de auto naar de fysio gegaan. Dus kon ik weer 10 minuten teruglopen in de regen
Zo klaar met dit weer En met m'n warrige hoofd!

Oké hier moest ik wel hardop om lachen haha. Wat erg hoe je soms jezelf voor de gek kunt houden he. 

Alweer iets van verkouden,beetje last van keel. Geen crona. Wel weer ongesteld uiteraard

ToetieToover schreef op 17-02-2022 om 00:49:

De overbuurman zorgde vandaag voor ergernis.

Hij zet zijn kliko altijd aan de overkant van de straat (echt, waarom?!) dus vóór mijn uit/oprit want dat kan daar bijna niet anders; op het plekje waar de heg is, staat een lantaarnpaal in de weg. Aan zijn kant van de straat plek zat, daarom snap ik er niks van waarom hij graag verder loopt...

Hij heeft zijn bak voor de zoveelste keer al een paar dagen niet opgehaald en de lege bak is dus vandaag tegen mijn auto gewaaid op mijn oprit.

Heb je schade? Dan zou ik hem aansprakelijk stellen. 

Nera schreef op 17-02-2022 om 08:59:

[..]

Ik heb het weleens met de fiets gehad, omdat ik afwisselend ga lopen of fietsen naar de supermarkt. Was ik van de winkel naar huis gelopen: oh wacht, ik was met de fiets, die staat daar nu nog.

Ik erger me stiekem wel een beetje aan mensen die voor een stukje wat ze in 10 minuten kunnen lopen met de auto gaan

Nou ja, voor een week boodschappen mee op de fiets is niet echt te doen… 

Maar mijn vriend pakt overal de auto voor idd. Gaat ie naar de fysio, 500m verderop. Pakt ie de auto want daarna moet ie nog brood halen bij de winkel. 1km de andere kant op 🥴. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-02-2022 om 10:25

SuzyQFive schreef op 17-02-2022 om 10:04:

[..]

Nou ja, voor een week boodschappen mee op de fiets is niet echt te doen…

Je moest eens weten wat ik allemaal op de fiets meesleep  2 tassen aan het stuur, 2 volle fietstassen, krat bier op de bagagedrager en het wc papier daar bovenop. 

Maar meestal is het minder want wij zijn maar met zn tweeën en ik doe ook nog eens zelden boodschappen voor een hele week. Als je dat wel wil en je hebt een groot gezin, is het waarschijnlijk wat moeilijker.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-02-2022 om 10:36

Nera schreef op 17-02-2022 om 10:25:

[..]

Je moest eens weten wat ik allemaal op de fiets meesleep 2 tassen aan het stuur, 2 volle fietstassen, krat bier op de bagagedrager en het wc papier daar bovenop.

Maar meestal is het minder want wij zijn maar met zn tweeën en ik doe ook nog eens zelden boodschappen voor een hele week. Als je dat wel wil en je hebt een groot gezin, is het waarschijnlijk wat moeilijker.

Klinkt bekend. Ik denk altijd dat er meer op mijn fiets past dan erop past. 

aan zoon/schoondochter, morgen mijn verjaardag en vind 't leuk als kinderen en kleinkinderen komen en mee eten. "Of 't eten dan wel om 17 uur op tafel staat want anders gaan de kinderen uit hun ritme" ... en dat terwijl moeders vaak om 18 uur zelf nog niet thuis is (bezig met haar hobby) 

Regendrup. schreef op 17-02-2022 om 09:01:

[..]

Oké hier moest ik wel hardop om lachen haha. Wat erg hoe je soms jezelf voor de gek kunt houden he.

Ja haha inderdaad  Ik was ook wel ver weg met m'n gedachten want net daarvoor wat belangrijks besproken dus dat is mijn excuus maar   

Chiquita schreef op 17-02-2022 om 11:02:

aan zoon/schoondochter, morgen mijn verjaardag en vind 't leuk als kinderen en kleinkinderen komen en mee eten. "Of 't eten dan wel om 17 uur op tafel staat want anders gaan de kinderen uit hun ritme" ... en dat terwijl moeders vaak om 18 uur zelf nog niet thuis is (bezig met haar hobby)

Oh dat is een beetje jammer ja. Het is toch ook weekend, dan mag je best wat afwijken van dat ritme toch? Zeker als ze daar normaal ook niet zo strikt mee zijn. Hopelijk wel een gezellige avond en verjaardag morgen 

Wasgij schreef op 16-02-2022 om 17:30:

[..]

4 keer per dag?

Nee, alleen als hij stinkt. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.