Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Treurniet
16-02-2022 om 13:51
Hinoki schreef op 16-02-2022 om 10:31:
[..]
Dat is nieuw voor je?
Ik ben pertinent tegenstander van de QR-code. Ik mag hem (nog) wel, maar wil hem niet. Tot voor kort kwam ik dus nergens. Inmiddels ga ik nog steeds niet naar theater en bioscoop, maar wel naar restaurants. Zonder QR. En je moest eens weten hoeveel er mogelijk is. Ook bij restaurants die jou wel controleren en waarvan je denkt dat er geen QR-lozen/niet-gevaccineerden komen.Ok, er zijn natuurlijk restaurants waar je niet binnenkomt. Maar ook meer dan genoeg die pertinent niet controleren. En restaurants die wel controleren, maar waarbij je bij de deur niet geweigerd wordt als je aangeeft dat je geen code hebt. Voor de vorm mag je dan nog even je telefoon tegen het apparaat houden zodat het restaurant geen gezeik krijgt van andere gasten.
Even voor de de duidelijkheid. Hier dus geen vervalsing qua vaccinaties. Maar een simpelweg: ik heb/wil geen QR code. Mag ik bij u naar binnen? Zo ja, dan is dat in dankbaarheid (en discretie). Zo nee, dan verlaat ik zonder problemen de zaak.
Je kunt je ergeren aan dat soort zaken. Je kunt je ook die ergernis besparen, want het gebeurt vaker dan je denkt.
Complimenten hoor.
Ik heb juist mijn booster genomen vanwege de QR code en bijkomend voordeel omdat mijn vader ongerust was. Het is belachelijk discriminerend, en als die vaccinaties nou zo geweldig hielpen, maar driekwart nederland heeft het nu toch gehad. Vaccinaties of niet. Daar is de zorg echt niet mee geholpen met die vaccinaties/boosters.
Lollypopje
16-02-2022 om 13:56
Treurniet schreef op 16-02-2022 om 13:51:
[..]
Complimenten hoor.
Ik heb juist mijn booster genomen vanwege de QR code en bijkomend voordeel omdat mijn vader ongerust was. Het is belachelijk discriminerend, en als die vaccinaties nou zo geweldig hielpen, maar driekwart nederland heeft het nu toch gehad. Vaccinaties of niet. Daar is de zorg echt niet mee geholpen met die vaccinaties/boosters.
Jawel hoor, kijk maar naar de cijfers in de ziekenhuizen. Het gaat niet om de besmettingen, maar om de ernstig zieken.
Dat mensen dat nog steeds niet snappen, daar erger ik me dan weer aan.
irmama
16-02-2022 om 14:29
Treurniet schreef op 16-02-2022 om 13:51:
[..]
Complimenten hoor.
Hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die nog steeds zo dom zijn.
Cousin_It
16-02-2022 om 14:32
Zusterclivia schreef op 16-02-2022 om 12:55:
[..]
Idd. Als Poetin (en de rest van de overheid daar natuurlijk) wil, drukt hij het gewoon door hoor. Het is gewoon een machtsspelletje, hij weet toch wel dat ze niet echt iets gaan doen. Rusland bezet/bezit nog steeds de Krim toch?
De Krim is idd ingelijfd. In mijn ogen probeerde Poetin de afgelopen week eenaloude tactiek toe te passen: verdeel en heers.
Misdchien kan Neerlandse best betaalde nedewerker nog eens koffie bij ' gaan drinken en invloed uitoefenen (sarcasmemodus uit).
Hinoki
16-02-2022 om 15:30
Peen schreef op 16-02-2022 om 13:57:
ik erger me aan het geërger over de qr code.
Ik erger me aan het gebrek aan ergernis over de qr-code.
Fidodido
16-02-2022 om 16:05
Ik erger me aan het woord QR code en het aantal keren dat het woord QR code en Corona hier en overal voorbij komt.
Kunnen we het ergens anders over hebben?
ScarceKudu74
16-02-2022 om 16:06
Fidodido schreef op 16-02-2022 om 16:05:
Ik erger me aan het woord QR code en het aantal keren dat het woord QR code en Corona hier en overal voorbij komt.
Graag zelfs!
Wobbelkont
16-02-2022 om 16:08
Fidodido schreef op 16-02-2022 om 16:05:
Hier ben ik zo mee eens!
Duufje
16-02-2022 om 16:12
Het weer... ben echt net droog na de 'tussen-de-middag-ronde' met hond en mag zo weer. En het regent en waait nog steeds. En ik ga me daarna voor de 3e keer vandaag ergeren aan de onvermijdelijke natte stinkende hondenlucht. Bleuh, wat een sch*twinter.
En ook aan het geneuzel over waar we het niet meer over hebben ![]()
Hinoki
16-02-2022 om 16:31
Duufje schreef op 16-02-2022 om 16:12:
Het weer... ben echt net droog na de 'tussen-de-middag-ronde' met hond en mag zo weer. En het regent en waait nog steeds. En ik ga me daarna voor de 3e keer vandaag ergeren aan de onvermijdelijke natte stinkende hondenlucht. Bleuh, wat een sch*twinter.
En ook aan het geneuzel over waar we het niet meer over hebben
Morgen en overmorgen word het helaas nog veel erger (no pun intended). Daar erger ik me ook aan
rionyriony
16-02-2022 om 16:55
Duufje schreef op 16-02-2022 om 16:12:
En ook aan het geneuzel over waar we het niet meer over hebben
Lekker in bad stoppen.
HAHA!wait..what
16-02-2022 om 18:05
Aan mezelf. Na fysio liep ik (in de regen!) naar huis. Jaloers kijkend naar mensen in de auto en denkend aan hoe fijn het zou zijn als ik ook in een auto zat. Eenmaal thuis; auto weg, dat is vreemd want man zit in quarantaine.
Doe ik de deur open, met de sleutelbos waar ook de autosleutel aan zit.. Kijk er naar.. Fuck, ik wás met de auto naar de fysio gegaan. Dus kon ik weer 10 minuten teruglopen in de regen
Zo klaar met dit weer
En met m'n warrige hoofd!