Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 13:39

Mamali schreef op 13-02-2022 om 13:35:

[..]

Ik denk handmatig kenteken ingevoerd en wellicht 1 letter of cijfer verkeerd ingetoetst.

Want als ik het wil stopzetten krijg ik de melding dat hij niet gestart isvanuit mijn account.

Je kan namelijk ook meerdere kentekens in 1 account invoeren.

Net weer gebeld, want de teller loopt nog steeds maar ze zijn er mee bezig dus ik moet afwachten, ben ik ook zo goed in🙄

Da's toch gek, dat mensen op een willekeurig kenteken kunnen parkeren, maar de rekening wel terecht komt bij de werkelijke eigenaar van het kenteken?

Ik snap dat afwachten nu niet grappig is. Dit kan een dure grap worden, zeker als de parkeergarage in een grote stad ligt à € 5 per uur of meer.

Ik kwam net in de steeg achter bij ons. Ligt het vol met sigarettenpeuken. 😡

niet_rechts schreef op 13-02-2022 om 13:39:

[..]

Da's toch gek, dat mensen op een willekeurig kenteken kunnen parkeren, maar de rekening wel terecht komt bij de werkelijke eigenaar van het kenteken?

Ik snap dat afwachten nu niet grappig is. Dit kan een dure grap worden, zeker als de parkeergarage in een grote stad ligt à € 5 per uur of meer.

Ja maar volgens mij als je in je eigen account een kenteken intoetst wat niet van jou is komt de rekening ook bij jou terecht...

Bijv als ik met een vriendin de stad inga kan ik haar kenteken invoeren op mijn app en krijg ik de rekening..

Maar ik ga ervanuit dat dit goed komt, ook al loopt de meter door. Het is 8,50 per dag zag ik en het is ingesteld tot zaterdag de 19e, ook al zo raar..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-02-2022 om 14:08

Mamali schreef op 13-02-2022 om 14:01:

[..]

Ja maar volgens mij als je in je eigen account een kenteken intoetst wat niet van jou is komt de rekening ook bij jou terecht...

Bijv als ik met een vriendin de stad inga kan ik haar kenteken invoeren op mijn app en krijg ik de rekening..

Maar ik ga ervanuit dat dit goed komt, ook al loopt de meter door. Het is 8,50 per dag zag ik en het is ingesteld tot zaterdag de 19e, ook al zo raar..

daar de trein gepakt naar schiphol of zo? 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 14:12

Wat ik snap is dat iemand op zijn/ haar account inlogt en abusievelijk jouw kenteken invoert. Wat ik niet snap is waarom jij daarvan een mail zou krijgen. Jouw mail is toch gekoppeld aan jouw account, niet aan dat van deze Haagse parkeerder/ parkeerster?

Kun jij in de app zien waar jouw auto (zogenaamd) staat, of staat hij dan niet geregistreerd? Je zegt dat de rekening loopt in jouw app, dat maakt dat het klinkt alsof er meer aan de hand is dan een tikfout, toch? Via het account van de Haagse parkeerder/ parkeerster zou jij de fout nooit opmerken.

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 13:53:

[..]

Toen onze Citroën hemelen was vroeg een dealer of een Cactus niks voor ons zou zijn. Mijn partner antwoordde toen dat hij een nieuwe auto zocht en geen kamerplant (hij vindt 'm dus ook foeilelijk).

In heb altijd het idee dat er plak chocolade aan de zijkant zit 😅. 

Maar de lelijkste auto is de Multipla

SuzyQFive schreef op 13-02-2022 om 14:16:

[..]

In heb altijd het idee dat er plak chocolade aan de zijkant zit 😅.

Maar de lelijkste auto is de Multipla

Haha, waar je hart vol van is... 

Och ja, de Multipla. Ik zie er eigenlijk nooit meer eentje rijden. Misschien was de kwaliteit niet al te best? (Zag wel laatst nog een originele Panda, die tufte nog lekker door).

niet_rechts schreef op 13-02-2022 om 14:12:

Wat ik snap is dat iemand op zijn/ haar account inlogt en abusievelijk jouw kenteken invoert. Wat ik niet snap is waarom jij daarvan een mail zou krijgen. Jouw mail is toch gekoppeld aan jouw account, niet aan dat van deze Haagse parkeerder/ parkeerster?

Kun jij in de app zien waar jouw auto (zogenaamd) staat, of staat hij dan niet geregistreerd? Je zegt dat de rekening loopt in jouw app, dat maakt dat het klinkt alsof er meer aan de hand is dan een tikfout, toch? Via het account van de Haagse parkeerder/ parkeerster zou jij de fout nooit opmerken.

Ja maar mijn kenteken is weer wel gekoppeld aan mijn account.. Zie waar het is, in Zeist en zie de tijd tikken zeg maar..en als het in mijn account was aangemeld zou ik het ook stop moeten kunnen zetten lijkt me.. 

Vind het ook raar hoor maar ze hebben me verzekerd dat het goedkomt, dus ik ga er maar vanuit..

En anders heb ik wat te doen🙈

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 15:05

Mamali schreef op 13-02-2022 om 14:59:

[..]

Ja maar mijn kenteken is weer wel gekoppeld aan mijn account.. Zie waar het is, in Zeist en zie de tijd tikken zeg maar..en als het in mijn account was aangemeld zou ik het ook stop moeten kunnen zetten lijkt me..

Vind het ook raar hoor maar ze hebben me verzekerd dat het goedkomt, dus ik ga er maar vanuit..

En anders heb ik wat te doen🙈

Dat is ook weer zo! Nou ja, hopen dat jij zelf deze week nog kunt parkeren dan, mocht deze persoon werkelijk pas op zaterdag terugkomen. Of wellicht juist een optie om voor gratis willekeurig waar te parkeren deze week. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

13-02-2022 om 15:16

JtM schreef op 13-02-2022 om 13:25:

Vriend heeft afgesproken met zijn ouders om daar even langs te gaan met zoon. Ik ging er vanuit dat ze samen gingen zodat ik thuis nog wat kan opruimen, met de hond wandelen etc. Nu is hij shagerijnig dat ik niet mee ga.

Oh dat gaat hier ook vaak zo. "Ik denk dat ik mn moeder even bel om te vragen of ik vanmiddag langs kan komen" En dan belt ie, en daarna wordt opeens verwacht dat ik ook gewoon mee ga. Terwijl hij mij dus niets vraagt van tevoren. 

Andersom ook trouwens, als ik al heb gezegd niet mee te willen en hij belt daarna pas zijn moeder met de mededeling dat HIJ even langs komt. Verwacht zijn moeder automatisch dat ik ook kom. Alsof wij aan elkaar vastzitten

Saga schreef op 10-02-2022 om 22:27:

[..]

Wil je het hier delen?

Lollypopje schreef op 11-02-2022 om 07:03:

[..]

Jeetje zeg, wat idioot van de ontvanger om daar boos om te worden.

We hebben er later inderdaad  nog even over gesproken. De ontvanger werd boos omdat hij niets begreep van mijn verhaal en het op de manier waarop ik het formuleerde ook niet mogelijk was. Hij was het wel eens dat zo boos worden niet ok was.

Ik had op een plek waar je het niet verwacht een razendsnel ontsnapt huisdier gezien.  Alsof ik naar een film zat te kijken i.p.v. de realiteit. De politie was al gebeld door iemand naast me. Ik maakte me zorgen over het dier. Op Twitter kon ik niets vinden.  

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 17:26

Aan nieuws als dit erger ik me dood. Alsof een kind van 15 zonder aanleiding de Jumbo uit wordt gemept. Laat ik zeggen dat het me sterk lijkt. Wat me minder onwaarschijnlijk lijkt is dat de 15-jarige liegt tegen zijn moeder over wat er is gebeurd. Bijzonder om dan als moeder met een knokploeg naar de super te gaan. Heel bijzonder.

Glennis Grace aangehouden na gevecht in supermarkt
https://www.ad.nl/show/glennis-grace-aangehouden-na-gevecht-in-supermarkt~acefc535/

niet_rechts schreef op 13-02-2022 om 17:26:

Aan nieuws als dit erger ik me dood. Alsof een kind van 15 zonder aanleiding de Jumbo uit wordt gemept. Laat ik zeggen dat het me sterk lijkt. Wat me minder onwaarschijnlijk lijkt is dat de 15-jarige liegt tegen zijn moeder over wat er is gebeurd. Bijzonder om dan als moeder met een knokploeg naar de super te gaan. Heel bijzonder.

Glennis Grace aangehouden na gevecht in supermarkt
https://www.ad.nl/show/glennis-grace-aangehouden-na-gevecht-in-supermarkt~acefc535/

Elke supermarkt heeft camera’s hangen, die beelden worden zullen vast worden opgeslagen .

Zo maanden niets en nu weer het hele weekend van die mannen die op fb vriendschapsverzoeken sturen 🙄. Rot op!

Mijn collega's die een overleg van 30 minuten weten te rekken tot 3 uur! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.