Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-02-2022 om 11:07

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 11:05:

[..]

Puur optisch gezien: het is net of twee verschillende carosserieën horizontaal zijn doorgezaagd en vervolgens op elkaar bevestigd. Een ontwerper met keuzestress.

ik vond dat altijd met de Citröen Cactus. Lijken wel botsauto's met de zachte delen

SuzyQFive schreef op 12-02-2022 om 10:09:

Die crocs met een bontje kan je hier ook gewoon kopen…

Ik vond ze bij mijn peutertjes schattig maar bij volwassenen de horror. Toen ik een relatie met mijn vriend kreeg bleek ie ook crocs te hebben. Heb even overwogen het uit te maken. Zijn excuus was dat zijn ex-vrouw ze voor hem gekocht had. Ik vond dat het geen excuus meer mocht zijn maar hij vond dat ze alleen maar voor in de tuin waren. Gelukkig is ie een schlemiel met dat soort dingen opruimen als ze een keer natgeregend zijn dus toen ze na een half jaar groen in een hoekje stonden te vergaan heeft ie ze weggedaan (zei ie).

Haha Suzy, ik snap de ontgoocheling...🤣

En ik stop met posten over het schoeisel dat niet genoemd mag worden want ik had alweer een advertentie zichtbaar 

Dat het super mooi weer is en ik nog steeds in m'n pyjama zit. Het was een gezellige avond gisteravond, maar kom nu niet op gang 

Aan de schuin over buurman die meent dat ik zijn hond loop uit te dagen omdat ik aan die kant van de weg loop.
Nou nee, ik loop gewoon door en die hond boeit me totaal niet.
Zegt ie ook nog dat ik aan de verkeerde kant van de weg loop.
Nou nee ik loop links en tegen het verkeer in.

Ik kreeg een mail van parkmobile dat mijn auto ergens in een parkeergarage geparkeerd staat tot volgende week zaterdag.. En in de app loopt de tijd ook. 
Maar ik ben gewoon thuis dus iemand heeft mijn kenteken ingevoerd.
Parkmobile gebeld, die konden het ook niet stopzetten (ik ook niet in de app) en sturen bericht naar de parkeergarage, maar het kan even duren grrr.. Ondertussen loopt de meter door.. 

dat ik via marktplaats een 'echt lederen broek' heb gekocht. En die bleek bij aankomst dus van nepleer te zijn. Daar kan ik niet zo goed tegen. Maar eigen schuld natuurlijk, had nog beter op moeten letten en nog een keer extra navraag doen. 

Dat mijn broer zich nog steeds in de luren laat leggen door zijn vriendin. Zijn vriendin probeert ons tegen elkaar uit te spelen.Dat is haar nu dus gelukt. En nu heeft hij mij geblokkeerd.   En dat ik over 3 weken jarig ben, maar echt geen zin het om het met mijn broer te vieren!!

Mamali schreef op 12-02-2022 om 13:12:

Ik kreeg een mail van parkmobile dat mijn auto ergens in een parkeergarage geparkeerd staat tot volgende week zaterdag.. En in de app loopt de tijd ook.
Parkmobile gebeld, die konden het ook niet stopzetten (ik ook niet in de app) en sturen bericht naar de parkeergarage, maar het kan even duren grrr.. Ondertussen loopt de meter door..

Dat is irritant! Hopelijk snel opgelost.

Friezinnetje schreef op 12-02-2022 om 11:07:

[..]

ik vond dat altijd met de Citröen Cactus. Lijken wel botsauto's met de zachte delen

Toen onze Citroën hemelen was vroeg een dealer of een Cactus niks voor ons zou zijn. Mijn partner antwoordde toen dat hij een nieuwe auto zocht en geen kamerplant  (hij vindt 'm dus ook foeilelijk).

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 13:53:

[..]

Toen onze Citroën hemelen was vroeg een dealer of een Cactus niks voor ons zou zijn. Mijn partner antwoordde toen dat hij een nieuwe auto zocht en geen kamerplant (hij vindt 'm dus ook foeilelijk).

Achja smaken verschillen.

Ik vind ze mooi, maar te prijzig voor mijn budget

ook hier een ergernis over buren die om 8:00 heel veel klus-kabaal maken. Het duurde een uur, sindsdien niets meer gehoord. M’n pubers zijn toen weer naar bed vertrokken maar ik kan dan echt niet meer slapen. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 13:25

Mamali schreef op 12-02-2022 om 13:12:

Hoe werkt dat dan? Dit klinkt wel heel fraudegevoelig. 

Of is het via zo'n trucje waarbij iemand op listige wijze jouw inloggegevens heeft achterhaald?

https://parkmobile.nl/faq/hoe-herken-en-voorkom-ik-fraude/

JtM

JtM

13-02-2022 om 13:25 Topicstarter

Vriend heeft afgesproken met zijn ouders om daar even langs te gaan met zoon. Ik ging er vanuit dat ze samen gingen zodat ik thuis nog wat kan opruimen, met de hond wandelen etc. Nu is hij shagerijnig dat ik niet mee ga.

niet_rechts schreef op 13-02-2022 om 13:25:

[..]

Hoe werkt dat dan? Dit klinkt wel heel fraudegevoelig.

Of is het via zo'n trucje waarbij iemand op listige wijze jouw inloggegevens heeft achterhaald?

https://parkmobile.nl/faq/hoe-herken-en-voorkom-ik-fraude/

Ik denk handmatig kenteken ingevoerd en wellicht 1 letter of cijfer verkeerd ingetoetst. 

Want als ik het wil stopzetten krijg ik de melding dat hij niet gestart isvanuit mijn account.

Je kan namelijk ook meerdere kentekens in 1 account invoeren. 

Net weer gebeld, want de teller loopt nog steeds maar ze zijn er mee bezig dus ik moet afwachten, ben ik ook zo goed in🙄

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.