Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Treurniet
11-02-2022 om 13:12
lientje69 schreef op 11-02-2022 om 09:58:
[..]
Derde . En ze is onder behandeling bij de ggz Heeft nu echt zoiets van ik ben niet goed genoeg, niet leuk genoeg, iedereen haat e, zie je wel enz.
Kortom. Het valt niet mee
Probeer het positief te bekijken: Misschien kan ze in therapie leren waarom ze zich zo afhankelijk maakt van een partner en in de toekomst haar voordeel ermee doen.
Cousin_It
11-02-2022 om 13:22
rionyriony schreef op 11-02-2022 om 12:56:
[..]
Ze zijn wel goed voor je voeten, makkelijk schoon te maken als je uit de tuin komt, je krijgt er geen Hallux Valgus of platvoeten van en ze lopen fijn. Maar niet elegant nee. Alles wat echt elegant is zit niet lekker. Elegante schoenen zijn ontworpen voor iemand die haar grote teen in het midden heeft zitten.
Dan is er gelukkig nog een heel breed spectrum te vinden tussen elegant en crocs. En in de tuin draag ik laarzen oid, daar zijn crocs niet geschikt (tenzij je in de tuin alleen stozuigt
). De ontwerper van crocs verdient straf wat mij betreft (net als die van bijv. de Nissan Juke).
Auwereel
11-02-2022 om 13:29
Ik erger me aan reacties op een post in LinkedIn waarin degene die de post gestart heeft, laat zien hoe aso bezitters van enorme auto's (super-SUVs) hun "lieveling" op de stoep voor haar huis parkeren zodat er echt geen voetganger meer langs kan. Allemaal reacties als "jij bent jaloers op mijn auto", "moet je niet in de stad gaan wonen". Dus van de stadsinrichting hoef je je niets aan te trekken als je een grote auto kan betalen? 
_Anoniem_
11-02-2022 om 13:43
Peen schreef op 11-02-2022 om 12:18:
[..]
😂😂 crocs zijn echt gruwelijk ja.
Ik krijg hier ook heel vreemde reclames, nu weer over een Seat werkplaats. Ik heb nog nooit een seat gehad of er iets over opgezocht ofzo.
ik heb ontdekt dat je ook reclame krijgt als iemand anders op jouw netwerk/wifi heeft gezeten en iets heeft opgezocht. Bij ons ging dat over een van Moof fiets. Broer was bij mij en liet er foto's van zien op zijn mobiele telefoon en vervolgens kreeg ik constant van Moof reclame op mijn eigen computer en telefoon. Dus ik denk dat het dan via je wifi/netwerk gaat? (zo niet, dan worden we afgeluisterd 🤣)
Cousin_It
11-02-2022 om 13:44
Auwereel schreef op 11-02-2022 om 13:29:
Ik erger me aan reacties op een post in LinkedIn waarin degene die de post gestart heeft, laat zien hoe aso bezitters van enorme auto's (super-SUVs) hun "lieveling" op de stoep voor haar huis parkeren zodat er echt geen voetganger meer langs kan. Allemaal reacties als "jij bent jaloers op mijn auto", "moet je niet in de stad gaan wonen". Dus van de stadsinrichting hoef je je niets aan te trekken als je een grote auto kan betalen?
Dat lijkt een nieuwe trend, op de stoep parkeren. Zie het hier ook, en dan woon ik niet in de stad. Stel je voor men zou een keer 20 meter moeten lopen vanaf een parkeerplek. Het is syeefs meer een kwestie van " schijt aan de wereld hebben" . Die enorme Amerikaanse bakken zijn ook steeds meer in opkomst. Daar zijn de straten etc hier helemaal niet op ingericht.
Ik erger me trouwens ook aan dat soort posts op Linkedin. Ik zat bewust nooit op facebook maar Linkedin lijkt steeds meer te verworden tot.
Auwereel
11-02-2022 om 13:47
Cousin_It schreef op 11-02-2022 om 13:44:
[..]
Ik erger me trouwens ook aan dat soort posts op Linkedin. Ik zat bewust nooit op facebook maar Linkedin lijkt steeds meer te verworden tot.
Deels mee eens, maar ik ben werkzaam op gebied van verkeer, dan is zo'n post niet raar. Maar de kwaliteit van de reacties wel!
Cousin_It
11-02-2022 om 13:49
_Anoniem_ schreef op 11-02-2022 om 13:43:
[..]
ik heb ontdekt dat je ook reclame krijgt als iemand anders op jouw netwerk/wifi heeft gezeten en iets heeft opgezocht. Bij ons ging dat over een van Moof fiets. Broer was bij mij en liet er foto's van zien op zijn mobiele telefoon en vervolgens kreeg ik constant van Moof reclame op mijn eigen computer en telefoon. Dus ik denk dat het dan via je wifi/netwerk gaat? (zo niet, dan worden we afgeluisterd 🤣)
oh no it' s the Russians ( al lijkt het me stug dat die crocs spammen, tenzij je ze met een bontvoerinkje kan krijgen 🤣)
lientje69
11-02-2022 om 14:06
Treurniet schreef op 11-02-2022 om 13:12:
[..]
Probeer het positief te bekijken: Misschien kan ze in therapie leren waarom ze zich zo afhankelijk maakt van een partner en in de toekomst haar voordeel ermee doen.
Exact wat ik tegen haar gezegd heb dit
Lollypopje
11-02-2022 om 14:11
_Anoniem_ schreef op 11-02-2022 om 13:43:
[..]
Dan zal mijn verhuurder af en toe raar opkijken van de reclames die die krijgt op het netwerk 😂
Regendrup.
11-02-2022 om 14:16
Lollypopje schreef op 11-02-2022 om 14:11:
[..]
Dan zal mijn verhuurder af en toe raar opkijken van de reclames die die krijgt op het netwerk 😂
Cousin_It
11-02-2022 om 14:28
Lollypopje schreef op 11-02-2022 om 14:11:
[..]
HAHA!wait..what
12-02-2022 om 08:15
Saga schreef op 12-02-2022 om 07:36:
Dat mijn kind vandaag om 8.30u moet voetballen. En het vriest.
Hier net zo! Om 07.30 al in de auto (hij moet 08.30 uit voetballen). Veel te vroeg en veel te koud 🥶😴
lientje69
12-02-2022 om 08:48
Als ik dit lees, ben ik zo blij dat mijn kind nooit op voetbal wilde! 😆
Wieder
12-02-2022 om 09:08
Peen schreef op 11-02-2022 om 12:18:
[..]
😂😂 crocs zijn echt gruwelijk ja.
Ik krijg hier ook heel vreemde reclames, nu weer over een Seat werkplaats. Ik heb nog nooit een seat gehad of er iets over opgezocht ofzo.
Crocs zijn fantastisch 😆. Ik heb ze op aanraden van mijn huisarts toen ik hielspoor had, ik kon felgroene voor weinig kopen. Zalig zijn die dingen! En als de hielspoor weer opspeelt, de enige schoenen waar ik pijnvrij op vooruit kan. En omdat mijn schoonfamilie altijd loopt te zeuren over die dingen, doe ik ze ook aan op feesten en partijen. Hebben ze lekker iets om zich aan te ergeren. Ik erger me regelmatig met passie aan hen, dus dan staan we quitte 🥳.