Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cousin_It schreef op 11-02-2022 om 13:49:

[..]

oh no it' s the Russians ( al lijkt het me stug dat die crocs spammen, tenzij je ze met een bontvoerinkje kan krijgen 🤣)

Dat kan  ik ben ooit een crocs winkel tegen gekomen (op Hawaii notabene)en daar stonden ze in de etalage dus ik heb ze gepast. Crocs met bont en pinguïns erop   

HAHA!wait..what schreef op 12-02-2022 om 08:15:

[..]

Hier net zo! Om 07.30 al in de auto (hij moet 08.30 uit voetballen). Veel te vroeg en veel te koud 🥶😴

Oh, brrr, Saga en HAHA, te vroeg en te koud inderdaad. Moeten jullie dan ook blijven voor de terugrit of is dat verdeeld met andere ouders? 

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 09:21:

[..]

Oh, brrr, Saga en HAHA, te vroeg en te koud inderdaad. Moeten jullie dan ook blijven voor de terugrit of is dat verdeeld met andere ouders?

Hier is er een rijschema gemaakt; vaak zijn er 2 of 3 ouders die met uitwedstrijden moeten rijden per keer. Wel heen (en dus de wedstrijd blijven kijken, na de tijd evt helpen met douchen/aankleden) en dan weer terug. Het valt dus mee, vaak ben je 1 keer in de 1.5/2 maand aan de beurt ongeveer.. 

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 09:21:

[..]

Ik ben teamleider, dus sta naast de kant. Maar kan wel lekker coachen, dus kan ik nog enigzins bewegen. En we zijn dus wel alweer thuis nu, das weer t voordeel. 

Wieder schreef op 12-02-2022 om 09:08:

[..]

Crocs zijn fantastisch 😆. Ik heb ze op aanraden van mijn huisarts toen ik hielspoor had, ik kon felgroene voor weinig kopen. Zalig zijn die dingen! En als de hielspoor weer opspeelt, de enige schoenen waar ik pijnvrij op vooruit kan. En omdat mijn schoonfamilie altijd loopt te zeuren over die dingen, doe ik ze ook aan op feesten en partijen. Hebben ze lekker iets om zich aan te ergeren. Ik erger me regelmatig met passie aan hen, dus dan staan we quitte 🥳.

Crocs als symbool voor rebellie en stil verzet. Vive la croc  Kijk daar zou ik wel een leuke reclame mee kunnen bedenken!

Wieder schreef op 12-02-2022 om 09:08:

[..]

Crocs zijn fantastisch 😆. Ik heb ze op aanraden van mijn huisarts toen ik hielspoor had, ik kon felgroene voor weinig kopen. Zalig zijn die dingen! En als de hielspoor weer opspeelt, de enige schoenen waar ik pijnvrij op vooruit kan. En omdat mijn schoonfamilie altijd loopt te zeuren over die dingen, doe ik ze ook aan op feesten en partijen. Hebben ze lekker iets om zich aan te ergeren. Ik erger me regelmatig met passie aan hen, dus dan staan we quitte 🥳.

Hahaha! Heerlijk  (niet van je hielspoor natuurlijk, dat is minder fijn )

HAHA!wait..what schreef op 12-02-2022 om 09:32:

[..]

Hier is er een rijschema gemaakt; vaak zijn er 2 of 3 ouders die met uitwedstrijden moeten rijden per keer. Wel heen (en dus de wedstrijd blijven kijken, na de tijd evt helpen met douchen/aankleden) en dan weer terug. Het valt dus mee, vaak ben je 1 keer in de 1.5/2 maand aan de beurt ongeveer..

Dat is dan gelukkig te overzien. 

Saga schreef op 12-02-2022 om 09:40:

[..]

Ik ben teamleider, dus sta naast de kant. Maar kan wel lekker coachen, dus kan ik nog enigzins bewegen. En we zijn dus wel alweer thuis nu, das weer t voordeel.

Da' s waar. De hele dag ligt dan nog voor je. Elk nadeel heb z'n voordeel, om bij voetbal te blijven.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-02-2022 om 09:53

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 09:47:

[..]

Crocs als symbool voor rebellie en stil verzet. Vive la croc Kijk daar zou ik wel een leuke reclame mee kunnen bedenken!

Dolfje schreef op 12-02-2022 om 09:13:

[..]

Dat kan ik ben ooit een crocs winkel tegen gekomen (op Hawaii notabene)en daar stonden ze in de etalage dus ik heb ze gepast. Crocs met bont en pinguïns erop

Niet.....

Die crocs met een bontje kan je hier ook gewoon kopen… 

Ik vond ze bij mijn peutertjes schattig maar bij volwassenen de horror. Toen ik een relatie met mijn vriend kreeg bleek ie ook crocs te hebben. Heb even overwogen het uit te maken. Zijn excuus was dat zijn ex-vrouw ze voor hem gekocht had. Ik vond dat het geen excuus meer mocht zijn maar hij vond dat ze alleen maar voor in de tuin waren. Gelukkig is ie een schlemiel met dat soort dingen opruimen als ze een keer natgeregend zijn dus toen ze na een half jaar groen in een hoekje stonden te vergaan heeft ie ze weggedaan (zei ie). 

Cousin_It schreef op 12-02-2022 om 09:47:

[..]

Crocs als symbool voor rebellie en stil verzet. Vive la croc Kijk daar zou ik wel een leuke reclame mee kunnen bedenken!

Yeah, ben ik toch nog een strijder 💪

Cousin_It schreef op 11-02-2022 om 13:22:

[..]

Dan is er gelukkig nog een heel breed spectrum te vinden tussen elegant en crocs. En in de tuin draag ik laarzen oid, daar zijn crocs niet geschikt (tenzij je in de tuin alleen stozuigt ). De ontwerper van crocs verdient straf wat mij betreft (net als die van bijv. de Nissan Juke).

Wat is er volgens jou mis met 'n Juke? Ik vind ze er leuk uitzien en rijdt ook prima heb ik tijdens een vakantie ervaren.

De achterburen zijn hun tuin aan het betegelen. De stratenmakers begonnen al om 7 uur. Het was een hoop kabaal. Hard lachen en praten en harde Nederlandtalige muziek vanaf 7 uur. Ze zijn nog niet klaar. Uitslapen was er dus niet bij vandaag.

redbulletje schreef op 12-02-2022 om 10:24:

[..]

Wat is er volgens jou mis met 'n Juke? Ik vind ze er leuk uitzien en rijdt ook prima heb ik tijdens een vakantie ervaren.

Puur optisch gezien: het is net of twee verschillende carosserieën horizontaal zijn doorgezaagd en vervolgens op elkaar bevestigd. Een ontwerper met keuzestress.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.