Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Regendrup.
11-02-2022 om 08:52
alhambra schreef op 10-02-2022 om 22:23:
Ik had iets bijzonders/opvallends meegemaakt en dat wilde ik graag delen.
Er kwam alleen niets van terecht omdat ik zó slecht ben in vertellen. De ontvanger begreep niets van mijn verhaal en werd boos. Toen werd ik boos op mezelf dat ik nou nooit eens iets leuk kan vertellen..
Wij kunnen heel goed luisteren (oké lezen) als je het toch wilt delen?
lientje69
11-02-2022 om 08:53
Ik erger me aan mijn dochter. Sinds haar verkering uit is, is ze zo boos en onredelijk.
Snap dat ze haar verdriet ergens kwijt moet maar wij hebben het niet uitgemaakt he!
En haar levenslust is ook weg, zwaar depressief. Rotjong.
Ze liep op wolkjes de laatste tijd. Maar nu weer terug bij af.
Prachtwacht
11-02-2022 om 08:58
lientje69 schreef op 11-02-2022 om 08:53:
Ik erger me aan mijn dochter. Sinds haar verkering uit is, is ze zo boos en onredelijk.
Snap dat ze haar verdriet ergens kwijt moet maar wij hebben het niet uitgemaakt he!
Ja, niet leuk. Toch maar een beetje vertroetelen? Samen lunchen, even naar de kapper, leuke kleding kopen?
voor zover dat dat gaat dan, natuurlijk.
Treurniet
11-02-2022 om 09:50
lientje69 schreef op 11-02-2022 om 08:53:
Ach geef het even tijd.
Ze zijn nog jong en waarschijnlijk voor haar de eerste keer.
lientje69
11-02-2022 om 09:58
Treurniet schreef op 11-02-2022 om 09:50:
[..]
Ach geef het even tijd.
Ze zijn nog jong en waarschijnlijk voor haar de eerste keer.
Derde . En ze is onder behandeling bij de ggz Heeft nu echt zoiets van ik ben niet goed genoeg, niet leuk genoeg, iedereen haat e, zie je wel enz.
Kortom. Het valt niet mee
Lollypopje
11-02-2022 om 10:08
lientje69 schreef op 11-02-2022 om 09:58:
[..]
Derde . En ze is onder behandeling bij de ggz Heeft nu echt zoiets van ik ben niet goed genoeg, niet leuk genoeg, iedereen haat e, zie je wel enz.
Kortom. Het valt niet mee
Ach Lientje, wat lijkt me dat zwaar voor haar. maar ook zeker voor jou als moeder 
_Anoniem_
11-02-2022 om 11:17
Mama-Inge schreef op 11-02-2022 om 08:49:
[..]
Ja hoor, elk jaar weer en ze zijn ook niet op onze verjaardag geweest.
Mijn ouders vinden het te druk als de hele familie er is (van de schoonfamilie) Die komen normaal gesproken dan ergens anders in de week. Maar sinds corona komen ze niet meer.
Ik begrijp dat ze voorzichtig zijn want mijn vader zit in de risico groep, maar als we daar eens zijn is het geen probleem en knuffelen ze met de kinderen
Ze zeggen nu: We komen wel een keer als het weer wat beter weer is en we niet de hele tijd binnen hoeven te zitten, maar het word op de lange baan geschoven.
We wonen hier ruim een jaar en ze zijn hier welgeteld 1x geweest. Bellen doen ze praktisch niet, dat moet ook van onze kant uit gaan.
En schoonouders vinden dat wij maar naar hun moeten komen, want het is zo'n eind rijden (voor ons is het ook een eind)
Zwager en schoonzus zijn hier nog nooit geweest, waar we nu wonen, zeggen elke keer, we komen langs en dan zijn we zo weer een tijd verder zonder dat we iets zien of horen.
Ook dat contact moet van ons uitgaan anders horen we helemaal niets
Dat is echt niet leuk zo'n desinteresse, mijn (inmiddels ex-schoonzus) heeft een keer letterlijk gezegd 'ik heb niets met die mensen"...en daar bedoelde ze ons mee. Mijn broer was zo'n lamzak om alles maar te laten verwateren.
Toen zij weer uit zijn leven was, kwam hij weer en inmiddels is alles weer vergeven en vergeten.
Maar goed, misschien kan je het nog één keer proberen, als ze weer eens zeggen 'we komen langs', meteen de agenda trekken en wat plannen onder het mom van 'anders komt het er nooit van' (want mij overkomt dat ook wel hoor, dat de dagen voorbij vliegen en voor je het weet ben je maanden verder, als iets eenmaal gepland is, dan vind ik dat eigenlijk best leuk) Je hoeft trouwens daar natuurlijk helemaal niet op te wachten, je kunt ze ook een datum en tijd appen, 'hebben jullie zin om dan en dan te komen, kunnen ze niet, laat ze dan meteen een andere datum en tijd noemen, en er even bovenop blijven zitten tot er iets gepland is.
Ik weet niet hoe oud je schoonouders zijn, maar sommige mensen vinden het, zeker als ze ouder worden lastiger om verder te rijden. En anders kan je man dat toch een keer terug zeggen, wanneer ze zeggen dat het zo'n eind rijden is, dat dat voor jullie andersom toch ook zo is? (laat hem het maar met zijn ouders opknappen)
Maar nogmaals, heel jammer als ze zo met jullie omgaan, vraag het eens aan je ouders, zoals je het hier uitlegt, waarom het zo moet gaan.
watertoren
11-02-2022 om 11:25
Ik ben aan het herstellen van een enkelbreuk en ik wilde proberen of ik weer auto kan rijden. Nu weet ik nog niks want mijn accu is leeg want mijn auto staat vanaf november stil.
Hinoki
11-02-2022 om 11:53
noas_1993 schreef op 11-02-2022 om 11:34:
Aan al die lachende emoticons op FB op vele nieuwsberichten..
Hier vergelijkbaar, al irriteer ik me meer aan de boze emoticons.
MIsschien lezen we de verkeerde berichten…
rionyriony
11-02-2022 om 12:03
Nera schreef op 10-02-2022 om 12:32:
[..]
Ik heb het omgekeerde en stel echt alles uit, dat is ook niks.
Soms ik ook wel, als ik nog heel lang de tijd heb en het me niet erg interesseert.
Cousin_It
11-02-2022 om 12:03
Aan de Crocs reclame die bij mij tussen het forum verschijnt. Vraag me af welk cookie daaraan ten grondslag ligt. Ik heb nooit crocs gedragen en zal ze nooit dragen. Doet pijn aan mijn ogen 
SuzyQFive
11-02-2022 om 12:18
Ik ben even helemaal klaar met mijn klachten! 😭.
Ik had net weer wat conditie terug en nu door die Corona kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
ScarceKudu74
11-02-2022 om 12:18
Cousin_It schreef op 11-02-2022 om 12:03:
Aan de Crocs reclame die bij mij tussen het forum verschijnt. Vraag me af welk cookie daaraan ten grondslag ligt. Ik heb nooit crocs gedragen en zal ze nooit dragen. Doet pijn aan mijn ogen
😂😂 crocs zijn echt gruwelijk ja.
Ik krijg hier ook heel vreemde reclames, nu weer over een Seat werkplaats. Ik heb nog nooit een seat gehad of er iets over opgezocht ofzo.
rionyriony
11-02-2022 om 12:56
Cousin_It schreef op 11-02-2022 om 12:03:
Ze zijn wel goed voor je voeten, makkelijk schoon te maken als je uit de tuin komt, je krijgt er geen Hallux Valgus of platvoeten van en ze lopen fijn. Maar niet elegant nee. Alles wat echt elegant is zit niet lekker. Elegante schoenen zijn ontworpen voor iemand die haar grote teen in het midden heeft zitten.