Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
lientje69
10-02-2022 om 10:59
SuzyQFive schreef op 10-02-2022 om 10:20:
[..]
Ja, dat moet nog. Litteken is ook hypertrofisch geworden. Vanmorgen was het niet meer rood gelukkig.
En klaar met Corona… nu weer koorts, hoesten bij inspanning. Test wel al sinds maandag weer negatief 🤷🏼♀️.
Bizar en raar zeg Suzy
Ik heb nu weinig klachten nog. Wat last van holtes, licht verkouden. Maar ik test nog steeds dik positief. Gek is dat dan.
ProfitableMantis53
10-02-2022 om 11:23
Nera schreef op 01-02-2022 om 08:26:
aan mezelf, ik kom er net achter dat een kledingstuk wat ik heb besteld uit Amerika moet komen. Maar de co2 wordt gecompenseerd, jaja laat me niet lachen.
Had gewoon beter op moeten letten, zo stom![]()
En nu ook nog een rekening voor inklaringskosten natuurlijk. Volgende keer let ik echt beter op!
rionyriony
10-02-2022 om 12:28
Aan mezelf, als ik weer eens iets meteen moet doen en het niet kan opbrengen om het uit te stellen.
Bij de opruiming vond ik een grote ingelijste zwartwit prent, en ik wou weten of ik hem ooit nog ergens zou ophangen, en toen kon ik ook niet wachten: ik moest meteen heel ingewikkeld achter de bank klauteren. Lampen opzij, kussens weg, schilderij weg, nieuw schilderij erover. Mooi? Nee. De vorige was beter. Dus weer klauteren, verzwikte haast mijn voet, deponeerde hem nog eerst over de verkeerde schroef dus toen moest ik nog eens terug.
En nog weet ik niet of ik hem weg doe.
ProfitableMantis53
10-02-2022 om 12:32
rionyriony schreef op 10-02-2022 om 12:28:
Aan mezelf, als ik weer eens iets meteen moet doen en het niet kan opbrengen om het uit te stellen.
Ik heb het omgekeerde en stel echt alles uit, dat is ook niks.
HAHA!wait..what
10-02-2022 om 12:43
Nera schreef op 10-02-2022 om 12:32:
[..]
Ik heb het omgekeerde en stel echt alles uit, dat is ook niks.
Dit heb ik ook inderdaad. Beide is op sommige momenten gewoon heel onhandig
Lollypopje
10-02-2022 om 12:44
ik heb beiden. Stel eeuwig uit of het moet echt opeens meteen. Ik ken geen middenweg 
SuzyQFive
10-02-2022 om 12:55
Lollypopje schreef op 10-02-2022 om 12:44:
ik heb beiden. Stel eeuwig uit of het moet echt opeens meteen. Ik ken geen middenweg
Ja! Dat heb ik ook 😂.
Dingen die ik meteen doe daarvan ben ik echt bang het te vergeten of het is leuk of voor iemand anders.
Saga
10-02-2022 om 12:57
dat ik net vergat om mijn pasta af te gieten en ze dus hoppa warm bij m'n salade deed. Klein ergernisje hoor, smaakte op zich nog prima
Lollypopje
10-02-2022 om 12:59
SuzyQFive schreef op 10-02-2022 om 12:55:
[..]
Ja! Dat heb ik ook 😂.
Dingen die ik meteen doe daarvan ben ik echt bang het te vergeten of het is leuk of voor iemand anders.
Oh nee dat niet eens. Ik heb het soms gewoon opeens op mijn heupen en dan ben ik mijn rem kwijt om daarna op apengapen uitgeput op de bank te ploffen 
_Anoniem_
10-02-2022 om 14:01
Aan de woorden schijt en stront. Vind het goor en heel ordinair klinken. Zeg gewoon poep.
Saga
10-02-2022 om 14:07
Aan een medecursist, die continu het hoogste woord voert en alles wat er besproken wordt al weet (vindt ze) en zich bijna als een van de docenten voordoet. Is mijn mening 
Chiquita
10-02-2022 om 15:28
iets online besteld bij NL bedrijf (huisentuindeals.nl). Oké dat 't lang(er) duurt en dat ik hetzelfde item heb gezien voor 1/3 van de prijs bij Aliexpress. Krijg ik via de app van post.nl dat ik inklaringskosten zou moeten betalen 5,90 euro. Op de website van het 'bedrijf' staat 'geen verzendkosten'. Grr, tóch maar 5,90 betalen óf mijn verlies nemen. Op mails wordt (niet) meer gereageerd
ProfitableMantis53
10-02-2022 om 15:50
Chiquita schreef op 10-02-2022 om 15:28:
iets online besteld bij NL bedrijf (huisentuindeals.nl). Oké dat 't lang(er) duurt en dat ik hetzelfde item heb gezien voor 1/3 van de prijs bij Aliexpress. Krijg ik via de app van post.nl dat ik inklaringskosten zou moeten betalen 5,90 euro. Op de website van het 'bedrijf' staat 'geen verzendkosten'. Grr, tóch maar 5,90 betalen óf mijn verlies nemen. Op mails wordt (niet) meer gereageerd
Dat is echt heel gemeen. Kan goed zo'n bedrijf zijn dat zelf bij Ali bestelt maar doet alsof het uit NL komt. Dropshop heet dat.
_Anoniem_
10-02-2022 om 16:10
Volgende keer echt even vooraf online zoeken op reviews bij onbekende bedrijven: https://nl.trustpilot.com/review/huisentuindeals.nl .... 90% is ontevreden hierover.
En ze dropshippen inderdaad, maar dat staat ook op hun pagina vermeldt : https://huisentuindeals.nl/pages/faq
Edit; ik zie nu dat je op trustpilot zelf ook al een review achtergelaten hebt.
SombraOnline
10-02-2022 om 18:37
Chiquita schreef op 10-02-2022 om 15:28:
Kleine tip dus: als een website zegt geen voorraad te hebben en direct bij de leverancier te bestellen, is het 99% zeker een dropshipper. Deze bestellen voor inderdaad 2/3 keer de prijs jouw item bij AliExpress.