Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan dat ik me zo op de kast laat jagen door mijn moeder. Terwijl... eigenlijk bedoelt ze het allemaal goed, zij heeft het ook niet makkelijk, maar alles wat ze zegt en doet, valt bij mij zo ontzettend verkeerd... Al bijna een jaar schiet alles wat ze doet bij mij in het verkeerde keelgat. Erg frustrerend, voor ons allebei. Komt zeer waarschijnlijk door alle hormonenshit die ik slik/spuit, maar toch. Ik voel me constant K erdoor, verdrietig over dat ze me niet op de juiste manier lijkt te kunnen steunen, teleurgesteld. En elk gesprek hierover ontspoort volledig. Vandaag ook zo'n flink ontspoord gesprek, mijn ergernis van de dag.

afrodite05 schreef op 07-02-2022 om 20:41:

Aan dat ik me zo op de kast laat jagen door mijn moeder. Terwijl... eigenlijk bedoelt ze het allemaal goed, zij heeft het ook niet makkelijk, maar alles wat ze zegt en doet, valt bij mij zo ontzettend verkeerd... Al bijna een jaar schiet alles wat ze doet bij mij in het verkeerde keelgat. Erg frustrerend, voor ons allebei. Komt zeer waarschijnlijk door alle hormonenshit die ik slik/spuit, maar toch. Ik voel me constant K erdoor, verdrietig over dat ze me niet op de juiste manier lijkt te kunnen steunen, teleurgesteld. En elk gesprek hierover ontspoort volledig. Vandaag ook zo'n flink ontspoord gesprek, mijn ergernis van de dag.

Aan dat mijn dochter vlak voor het naar bed gaan per ongeluk een bijna vol glas ranja in haar bed laat vallen. Stond ik daar bed te verschonen terwijl ik net lekker op de bank zat

ik kom erachter dat mijn schoonzus een loeder is die mijn broer tegen me opstookt

Aan mijn collega die contact zoekt over het werk omdat ik in de ziektewet zit. Regel dat gewoon met mijn leidinggevende, zij weet wat er aan de hand is en ook dat ik vandaag niet terug ben.
Niet nodig om me lastig te vallen

Aan mijn koelkast die heeft besloten dat het beste moment om het te begeven middenin een verbouwing is... hij doet het al meer dan twintig jaar maar nog twee weken langer was blijkbaar teveel gevraagd

TanSwallow86

TanSwallow86

08-02-2022 om 06:54

Alles is gewoon even klote. Slecht tot helemaal niet slapen, afgelopen weekend is een van mijn chinchilla's overleden. 
Nog steeds geen eetlust, drinken lukt wel, maar gaat ook steeds moeilijker, dus merendeel van de tijd hang ik boven de wc om te spugen. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-02-2022 om 07:14

HarleyQuin schreef op 08-02-2022 om 06:54:

Alles is gewoon even klote. Slecht tot helemaal niet slapen, afgelopen weekend is een van mijn chinchilla's overleden.
Nog steeds geen eetlust, drinken lukt wel, maar gaat ook steeds moeilijker, dus merendeel van de tijd hang ik boven de wc om te spugen.

HarleyQuin schreef op 08-02-2022 om 06:54:

Ach vrouw

Aan Zalando en PostNl. Ik heb van het weekend wat besteld, toen liep de boel al op ideal vast dus bedrag 2 keer afgeschreven. Gebeld en zou in orde gemaakt worden. Staan nu 2 dezelfde bestellingen in mijn account en 1 wordt er bezorgd. Aflevering thuis ingevuld krijg ik een mailtje dat het klaar ligt op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad. Waar ik geen zin en tijd voor heb om helemaal naar toe te fietsen. Als ik dat had gehad was ik wel naar een gewone winkel gegaan. Het is echt altijd wat hoor met online bestellen, ik doe het buiten de boodschappen niet meer heb er genoeg van.

Mama Inge, nog gefeliciteerd  met je zoon. Onze buren hebben in de lockdown een verzoek  tot kaartjes op de burenapp geplaatst voor jarig kind, deze kreeg toen heel wat kaartjes en cadeautjes. Misschien  een idee voor volgend jaar?

Harley:  
Wat rot zeg. Ik wet hoeveel steun je uit je chins haalt.

Dat ik gisteren naar aanleiding van al mijn emoties van het weekend een berichtje naar mijn fam had gestuurd om aan te geven wat voor manier van steun voor mij helpend is en of ze mij ook willen helpen om er niet te veel in te blijven hangen, maar geen reactie heb gehad.

Ik ga er vanuit dat ze het voor kennisgeving hebben aangenomen. Maar juist omdat ik aangeven wat ik nodig heb en wat voor mij wel en niet helpt zo moeilijk vind, was ik best trots op mijzelf en was een reactie wel fijn geweest.

Lollypopje schreef op 08-02-2022 om 10:36:

Dat ik gisteren naar aanleiding van al mijn emoties van het weekend een berichtje naar mijn fam had gestuurd om aan te geven wat voor manier van steun voor mij helpend is en of ze mij ook willen helpen om er niet te veel in te blijven hangen, maar geen reactie heb gehad.

Ik ga er vanuit dat ze het voor kennisgeving hebben aangenomen. Maar juist omdat ik aangeven wat ik nodig heb en wat voor mij wel en niet helpt zo moeilijk vind, was ik best trots op mijzelf en was een reactie wel fijn geweest.

Wat goed dat je dat gedaan hebt en wat jammer dat je nog niets hoort. Misschien moeten ze het even laten bezinken of zijn ze bang het verkeerde te zeggen?

Ik erger me aan PostNL. Ik werk als postsorteerder, maar afgelopen zaterdag was ik vrij. Toen is er schijnbaar besloten dat we tijdens onze pauze niet meer naar de kantine mogen, maar op onze werkplek moeten blijven zitten. Er mag één iemand naar de kantine om voor iedereen koffie of thee te halen. 
En waarom? Vanwege corona. Komen ze lekker op tijd mee.

Schemerlampje schreef op 08-02-2022 om 10:38:

[..]

Wat goed dat je dat gedaan hebt en wat jammer dat je nog niets hoort. Misschien moeten ze het even laten bezinken of zijn ze bang het verkeerde te zeggen?

Ik heb geen idee. Ik weet dat ze echt hun best doen er voor mij te zijn, dus ik weet dat het niet voortkomt uit onbegrip of desinteresse. Maar een reactie was gewoon fijn geweest. Maar ik weet ook zonder dat ze vast proberen er iets mee te doen en daar gaat het om uiteindelijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.