Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
04-02-2022 om 09:51
dankjulliewel😊
Gelukkig kan ik mij in elk geval vermaken met allemaal lekkers, waar ik mijzelf mee heb verwend 😁 en de opening van de spelen natuurlijk 😜
Mama-Inge
04-02-2022 om 09:55
Lollypopje schreef op 04-02-2022 om 08:40:
dat ik zelfs met temazepam vannacht 1,5 uur heb wakker gelegen en nu doodop ben en mijn verjaardags visite moet afzeggen 😭
Ach wat naar.
Gefeliciteerd met je verjaardag
Saga
04-02-2022 om 10:10
Er is een jarig hoera hoera!
Dat kun je wel zien, dat is:

Gefeliciteerd vrouw!
Wieder
04-02-2022 om 11:04
Hé, gefeliciteerd Lollypopje! Vervelend, al die feestjes die afgezegd moeten worden, maar zo is het wel al twee dagen gezellig op het forum! Speciaal voor jou de officiële whatsapp feest-bh (geen idee wat het ding anders moet voorstellen), komt ie: 🎊
Dolfje
04-02-2022 om 11:14
Ik heb een egoïstische ergernis, mijn poetsvrouw is in contact geweest met iemand met corona en komt vanmiddag niet dus nu moet ik ergens dit weekend zelf aan de slag waar ik geen zin in heb want heb niet voor niks iemand die komt poetsen
Uiteraard heb ik dat niet tegen haar gezegd maar haar gewenst dat haar test negatief is en dat zij en haar gezin hopelijk gezond blijven.
Wieder
04-02-2022 om 11:16
Dolfje schreef op 04-02-2022 om 11:14:
Ik heb een egoïstische ergernis, mijn poetsvrouw is in contact geweest met iemand met corona en komt vanmiddag niet dus nu moet ik ergens dit weekend zelf aan de slag waar ik geen zin in heb want heb niet voor niks iemand die komt poetsen
![]()
Uiteraard heb ik dat niet tegen haar gezegd maar haar gewenst dat haar test negatief is en dat zij en haar gezin hopelijk gezond blijven.
Ach, je kunt toch tegelijkertijd meeleven met de hulp en balen dat je het nu zelf moet doen? Het een sluit het ander niet uit!
Dolfje
04-02-2022 om 11:17
Wieder schreef op 04-02-2022 om 11:16:
[..]
Ach, je kunt toch tegelijkertijd meeleven met de hulp en balen dat je het nu zelf moet doen? Het een sluit het ander niet uit!
Dat weet ik maar ik vind het wel stom van mezelf.
Lollypopje
04-02-2022 om 11:22
Wieder schreef op 04-02-2022 om 11:04:
Hé, gefeliciteerd Lollypopje! Vervelend, al die feestjes die afgezegd moeten worden, maar zo is het wel al twee dagen gezellig op het forum! Speciaal voor jou de officiële whatsapp feest-bh (geen idee wat het ding anders moet voorstellen), komt ie: 🎊
😂 Die feest bh hou ik er in 😜
En dankjewel 😊
er.is.maar.1.Pino
04-02-2022 om 11:38
Lollypopje schreef op 04-02-2022 om 09:51:
dankjulliewel😊
Gelukkig kan ik mij in elk geval vermaken met allemaal lekkers, waar ik mijzelf mee heb verwend 😁 en de opening van de spelen natuurlijk 😜
Happy birthday to you!!