Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hinoki schreef op 02-02-2022 om 09:49:

[..]

Lees jezelf nog eens terug. Hoe ontiegelijk dom dit klinkt. Een vaccin nemen om naar de sauna te kunnen of de bios.
Nee joh, we doen het niet meer voor onze gezondheid en ook niet voor de zorg. We doen het om uit eten te kunnen.
Om even in topic te blijven: ik erger me dus aan dit soort domme uitspraken.

I

IK vind het nogal kortzichtig om het niet te begrijpen.

Ik heb last van chronische vermoeidheid , en ik heb die uitjes, en ook het zwembad nodig om een beetje positief en soepel van lijf te blijven. 

Trouwens, de grote oorzaak van besmettingen ligt bij de jeugd/school en bij ontmoetingen in de thuissfeer. Niet bij de horeca, sportaccomodaties en cultuursector!!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-02-2022 om 18:11

Rogue schreef op 02-02-2022 om 17:10:

mijn kat ... hij is net plakband en blokkert de hele tijd mijn computerscherm

🤣🤣🤣

Rogue schreef op 02-02-2022 om 17:10:

mijn kat ... hij is net plakband en blokkert de hele tijd mijn computerscherm

Hahaha, ik lig op bed met mijn laptop en mijn kat voelt heel goed aan dat ik niet fit ben, gaat er steeds voor liggen, op mijn handen... Soort van: ik troost je! Maar wel zoals ik dat wil! nananana!

kerst schreef op 02-02-2022 om 17:54:

[..]

IK vind het nogal kortzichtig om het niet te begrijpen.

Ik heb last van chronische vermoeidheid , en ik heb die uitjes, en ook het zwembad nodig om een beetje positief en soepel van lijf te blijven.

Trouwens, de grote oorzaak van besmettingen ligt bij de jeugd/school en bij ontmoetingen in de thuissfeer. Niet bij de horeca, sportaccomodaties en cultuursector!!

Niet alleen bij jeugd en school maar ook gewoon in de werksfeer en winkels, waar mensen dus geen afstand houden. Horeca en cultuur letten juist heel goed op. 

Ik zou gisteren gaan zwemmen en fysio en dacht dus: eerst ff thuistest, en ja hoor... besmet. Via stiefdochter en die door haar moeder. 

Zusterclivia schreef op 01-02-2022 om 17:56:

[..]

Ja, ik zwak hem altijd af met extra timaat, paprika en crème fraiche. Maar het blijft zweten. O ja, en komkommer erbij om af te koelen.

Wij aten hem voor het eerst, heel naïef. Gelukkig hadden we er naanbrood bij en nog yoghurt in de kast.

En de kinderen aten het nog op ook! Wel met een kom yoghurt naast hun bord.

Hij was wel heerlijk!

Cousin_It schreef op 02-02-2022 om 17:47:

[..]

But he loooooooooves you

HAHASHAHAHAHAHHAAHHA iets teveel

Bailey26 schreef op 01-02-2022 om 18:07:

Aan vandaag, wat een k*tdag. Het begon vanochtend met een pijnaanval, gevolgt door een gekkie onderweg die z'n auto bijna in die van mij drukte. Collega's die maar door bleven zeuren over niks tijdens de vergadering en een steenkoud kantoor. Man belde dat baby over een uur bij de huisarts moest zijn, hij was al onderweg. Of ik ook voor de zekerheid die kant op kan (hebben beiden ongeveer 50 min reistijd). Stond er een file van een uur.
Gelukkig valt het mee met baby maar hij is wel echt ziek en zielig.

Wat een rotdag inderdaad. Gaat het nu weer wat beter met jullie baby? Zo sneu als kleintjes zo ziek zijn!

HAHA!wait..what schreef op 02-02-2022 om 21:27:

[..]

Wat een rotdag inderdaad. Gaat het nu weer wat beter met jullie baby? Zo sneu als kleintjes zo ziek zijn!

Ja gaat al iets beter, hij is niet meer zo benauwd en het overgeven is ook al even gestopt. Hij ligt bij mij in bed hopelijk gaan we een goede nacht in. 

Bailey26 schreef op 02-02-2022 om 22:00:

[..]

Ja gaat al iets beter, hij is niet meer zo benauwd en het overgeven is ook al even gestopt. Hij ligt bij mij in bed hopelijk gaan we een goede nacht in.

Dat hoop ik ook voor jullie! Fijn dat het iets beter gaat met hem 

Aan een stel ganzen (of andere stomme vogels) dat hier elke keer overvliegt. Ze maken een hels kabaal en ik wil slapen.

Ik probeer in te loggen voor de uitslag van onze coronatesten, maar DigiD ligt eruit

Schemerlampje schreef op 03-02-2022 om 06:38:

Ik probeer in te loggen voor de uitslag van onze coronatesten, maar DigiD ligt eruit

Nou, idd… Ik moest bij het ziekenhuis inloggen maar dat kan ook niet. 
Sowieso had de digid-app de laatste dagen al kuren. Voor de toegangscode miste hij ineens de cijfers 😅. 

Aan bezoek van de overbuurman die ipv uit zijn auto te stappen en aan te bellen, om half 7 vanochtend op de toeter ramde om aan te kondigen dat hij er was...... 

Regendrup. schreef op 03-02-2022 om 08:20:

Aan bezoek van de overbuurman die ipv uit zijn auto te stappen en aan te bellen, om half 7 vanochtend op de toeter ramde om aan te kondigen dat hij er was......

Dat vind ik dus zo irritant en onbeschoft! Hier vaak toeteraars die na middernacht weg gaan. Wat bezield je dan? Of bovenburen die nog hun bezoek uitlaten en op straat verder kletsen onder mijn slaapkamerraam. Ik heb altijd de impuls om als wij eens laat thuis komen bij iedereen aan te gaan bellen...

Dolfje schreef op 03-02-2022 om 08:24:

[..]

Dat vind ik dus zo irritant en onbeschoft! Hier vaak toeteraars die na middernacht weg gaan. Wat bezield je dan? Of bovenburen die nog hun bezoek uitlaten en op straat verder kletsen onder mijn slaapkamerraam. Ik heb altijd de impuls om als wij eens laat thuis komen bij iedereen aan te gaan bellen...

Ja vreselijk asociaal vind ik dat. Ook dat aan de deur nog uitgebreid kletsen en afscheid nemen. Dat kun je toch ook gewoon binnen doen? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.