Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
ProfitableMantis53
30-01-2022 om 16:09
Peen schreef op 30-01-2022 om 15:52:
mijn kat had een sjaaltje. Stond 'm erg leuk hoor, weer eens wat anders dan alleen een halsbandje.
ScarceKudu74
30-01-2022 om 16:12
Nera schreef op 30-01-2022 om 16:09:
[..]
![]()
😂
Het duurde een weekje, toen had hij hem eraf gesloopt. Nu loopt hij weer rond met niks. Ik gebruik de katten verder niet als aankleedpop hoor, met jasjes enzo, dat vind ik ook stom. Dit was alleen een bandana'tje 😁
Wobbelkont
30-01-2022 om 16:46
Ik erger me vandaag aan m’n voetjes! Ze zijn het niet meer gewend om te werken 😂… Oh wat doen ze pijn
Siobhan
30-01-2022 om 17:01
Communicatie van mijn werkgever.....dat ze er automatisch maar vanuit gaan dat je langer kunt en wilt werken dan gepland. Hoe moeilijk is het om af te sluiten met: begrijp dat het kort dag is en hoop dat het jullie plannen niet in de war schopt. Gevolg is nu dat ik meer aan mijzelf ga denken en minder ga inplannen voor een taak bovenop mijn eigen werk. Heel oppervlakkig van me 
ScarceKudu74
30-01-2022 om 17:20
Ik ben net gestoken door een mug! Het is januari, moeten die krengen niet slapen of dood zijn ofzo 😡
Saga
30-01-2022 om 17:26
niet_rechts schreef op 30-01-2022 om 14:02:
[..]
Ik denk dat ik weet over welke forummer dit gaat en mocht het over die forummer gaan, dan deel ik je mening.
Ik weet natuurlijk niet wie je bedoelt, maar ik heb even geloept. Voor iemand die vind dat ik oordeel, heeft ze gezien haar reacties nogal een bord voor d'r hoofd. Dus het zou best kunnen...
Verder heb ik een vrij ergerloze dag.
SophisticatedCaribou75
30-01-2022 om 18:06
Saga schreef op 30-01-2022 om 17:26:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wie je bedoelt, maar ik heb even geloept. Voor iemand die vind dat ik oordeel, heeft ze gezien haar reacties nogal een bord voor d'r hoofd. Dus het zou best kunnen...
Verder heb ik een vrij ergerloze dag.
![]()
Blij dat je een verder ergerloze dag hebt. Dat zijn de mooiste dagen!
SuzyQFive
30-01-2022 om 18:20
Dat ik last heb van FOMO 🤦🏼♀️.
Dat de stiefkids van de week terugkwamen van moeder en erg snotterig waren. Ik dus vroeg dus of ze een zelftest hadden gedaan. Nee, want die had ze nooit in huis. Appt moeder gisteren dat ze gisteren een thuistest had gedaan en dat ze positief is… Vriend vroeg dus oh een thuistest. Ja zegt ze, die heb ik altijd op voorraad thuis 🤪.
Nu zijn ze dus ook positief. Terwijl de jongste wegens een besmetting in de klas dus net getest was en negatief was.
En klap op de vuurpijl deelde ze van de week ook mee dat zij met vriend en halfbrusjes op vakantie gaan in de voorjaarsvakantie. Stiefkids mogen dus niet mee. Terwijl ze daar wel horen te zijn in de vakantie. (Ze wonen bij vriend, hebben omgangsregeling bij moeder). Mijn kids zijn die week bij hun vader dus wij zouden een paar dagen weg.
Netherfield
30-01-2022 om 18:45
Dat een doosje vermicelli niet open te maken is zonder dat die flapjes scheuren.
Evaluna
30-01-2022 om 22:27
SuzyQFive schreef op 30-01-2022 om 18:20:
Dat ik last heb van FOMO 🤦🏼♀️.
Dat de stiefkids van de week terugkwamen van moeder en erg snotterig waren. Ik dus vroeg dus of ze een zelftest hadden gedaan. Nee, want die had ze nooit in huis. Appt moeder gisteren dat ze gisteren een thuistest had gedaan en dat ze positief is… Vriend vroeg dus oh een thuistest. Ja zegt ze, die heb ik altijd op voorraad thuis 🤪.
Nu zijn ze dus ook positief. Terwijl de jongste wegens een besmetting in de klas dus net getest was en negatief was.
En klap op de vuurpijl deelde ze van de week ook mee dat zij met vriend en halfbrusjes op vakantie gaan in de voorjaarsvakantie. Stiefkids mogen dus niet mee. Terwijl ze daar wel horen te zijn in de vakantie. (Ze wonen bij vriend, hebben omgangsregeling bij moeder). Mijn kids zijn die week bij hun vader dus wij zouden een paar dagen weg.
Oh, omgangsregelingen 🙈 dan heb je verder niets meer nodig om je aan te ergeren. Zoveel erfenis dat dat kan geven. Sneu ook voor de kids dat ze niet meemogen
Dolfje
31-01-2022 om 08:55
Aan mijn blender. Je kan de bodem eraf schroeven om schoon te maken. Blijkbaar zat hij niet goed vast en ik zette hem dus net aan. Alles onder de zooi. En nu heb ik geen ontbijt.
Bloempot
31-01-2022 om 11:00
3 weken geleden hadden we als gezin corona. Toen we net beter waren nam de oudste een buikgriep mee van school. Die heeft de jongste nu overgenomen. En inmiddels zijn we weken verder, en is er telkens iemand die hier ziek is. Ben het zo zat. Ik loop achter met mijn werk en huishouden.
Elke avond zijn mijn man en ik bezig met een inhaalslag. En dan spuugt een kind weer een bed onder. Ben het zat
Lollypopje
31-01-2022 om 12:16
Dat ik oorpijn heb in één oor. Niet continu, hooguit wat zeurderig gevoel, maar dan af en toe zo'n steek. En dat is heel irritant.
Cousin_It
31-01-2022 om 13:12
Het feit dat de wekker iets later afging maar ik dan anderhalf uur eerder niet meer kan slapen door gesnurk
mijn kat had een sjaaltje. Stond 'm erg leuk hoor, weer eens wat anders dan alleen een halsbandje.