Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Poezie schreef op 29-01-2022 om 14:51:

[..]

O gottt, ik heb hier zojuist ook om gelachen

Vind ' m ook best grappig.

Ik lees echt erger dingen op Viva. Sommigen lijken zich te wentelen en te laven aan andermans shit.

Poezie schreef op 29-01-2022 om 14:51:

[..]

O gottt, ik heb hier zojuist ook om gelachen

Vind ' m ook best grappig.

Ik lees echt erger dingen op Viva. Sommigen lijken zich te wentelen in en te laven aan andermans shit.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 15:33

Orakel schreef op 29-01-2022 om 14:48:

[..]

Er werd iets gezegd over de gemiddelde Karen.

En toen vroeg iemand was het mannelijke equivalent? Toen zei ik.

Hoe noem je een man die zijn handen niet thuis kan houden?

Marco

🤣en daarvoor krijg je twee maanden ban?? Dan moeten ze wel echt een hekel aan je hebben daar...

Het Viva forum is sowieso drie keer niks meer. Goed waren the good old days (vooral de jaren 00 en 10).

Peen schreef op 29-01-2022 om 15:33:

[..]

🤣en daarvoor krijg je twee maanden ban?? Dan moeten ze wel echt een hekel aan je hebben daar...

Ja, vertel eens Orakel, wat heb je uitgevreten? 

(en een heus Orakel geeft natuurlijk altijd antwoord)

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 15:40

Cousin_It schreef op 29-01-2022 om 15:39:

[..]

Ja, dat wil ik nu ook weleens weten 

ach met een ban kan ik wel leven

Maar ik ben gewaarschuwd. Als ik nog een grap maak krijg ik een permaban. En dat kan niet volgens de regels. Dat vind ik heel erg.

Cousin_It schreef op 29-01-2022 om 15:39:

[..]

Nou ik maak vaak grappen die niet leuk worden gevonden 

Men vind mij vrouwonvriendelijk.

Dat is het wel.

( Oh ja op het forum heb ik een andere naam dan orakel....)

TanSwallow86

TanSwallow86

29-01-2022 om 15:53

Lollypopje schreef op 29-01-2022 om 13:45:

Dat ik volgens mij mijn doucheputje heb verstopt met mijn beenharen. Wat vooral heel veel zegt over die beenharen 😂

Ik met mijn lange haren

Orakel schreef op 29-01-2022 om 15:44:

[..]

Nou ik maak vaak grappen die niet leuk worden gevonden

Men vind mij vrouwonvriendelijk.

Dat is het wel.

( Oh ja op het forum heb ik een andere naam dan orakel....)

Ik kan niet beoordelen of jij of jouw grappen vrouwonvriendelijk zijn. Als dat zo is, ben je misschien niet handig bezig op een forum waar vooral vrouwen zitten. Maar die wijsheid bezit je zelf ook wel.

Geschreven komt een bericht soms snders over dan bedoeld. Tegelijktijd kan men ook weinig meer hebben van elkaar en lees ik zelf ook dat er veel.zuur en bitter op Viva zit. 

Ik erger me wéér aan mijn eigen lichaam. 
Vorige week ineens koorts, getest en negatief. Koorts was gelukkig snel weer weg, maar heb me 3 dagen niet lekker gevoeld. 

Gisterenavond weer keelpijn en sinds vanmorgen lichte koorts. Test inmiddels elke dag (corona uitbraak op mijn werk) maar vandaag 2 testen negatief. Ik moet ook ongesteld worden en dan kan ik deze symptomen ook hebben. Donderdag wel lang in contact geweest met een leerling die Corona bleek te hebben op dat moment, dus het zal me ook niets verbazen.. 

Wordt hier zo ontzettend moe van.. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-01-2022 om 18:30

Woede en verbijstering om man (85) die uitgleed en urenlang dood op straat lag in Parijs
https://www.ad.nl/buitenland/woede-en-verbijstering-om-man-85-die-uitgleed-en-urenlang-dood-op-straat-lag-in-parijs~a96d11ac/

Dat we blijkbaar onverschillig zijn geworden voor elkaar, dat ergert me doet me verdriet. En nee, helaas ben ik geen uitzondering, zoals de zwerver in dit artikel dat wel is. 

Ik denk niet dat dat onverschilligheid is. We weten ook niet precies wat er gebeurd is.
In Parijs zijn ontzettend veel zwervers, die vaak overal en nergens liggen te slapen. Het was ook ‘s nachts. Dus hoeveel mensen liepen er überhaupt? Dit soort artikelen zijn altijd erg stokerig, foto van Parijs in de sneeuw erbij etc. 

Cousin_It schreef op 29-01-2022 om 16:07:

[..]

Ik kan niet beoordelen of jij of jouw grappen vrouwonvriendelijk zijn. Als dat zo is, ben je misschien niet handig bezig op een forum waar vooral vrouwen zitten. Maar die wijsheid bezit je zelf ook wel.

Geschreven komt een bericht soms snders over dan bedoeld. Tegelijktijd kan men ook weinig meer hebben van elkaar en lees ik zelf ook dat er veel.zuur en bitter op Viva zit.

Dat schrijf je wel wijs op.

Orakel schreef op 29-01-2022 om 21:46:

[..]

Dat schrijf je wel wijs op.

Als jij bent wie ik denk dat jij bent, waren je grappen naar mijn mening al jaren over de houdbaarheidsdatum heen. 

Wat overigens niks zegt over de banwaardigheid, want daarvan probeer ik de logica sowieso niet meer te snappen daar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.