Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hinoki schreef op 25-01-2022 om 21:00:

Eerst was er maar een die onder al haar post haar naam zette. Volkomen lachwekkend, maar goed, als dat je goed doet.
Vandaag ook een aantal andere forummers gezien. Doe gewoon niet zo aanstellerig.

Gr.
Hinoki
(sarcasmemodus)

Nee hoor, het zijn er altijd al meer. Het was/is een gewoonte op ouders online. Misschien ben je ze nu pas tegengekomen.

Dat gezeur over groeten onder posts. Als je kijkt naar de mensen die dat doen, is het meubilair van ouders, die zijn dat nog gewend van een eeuwigheid terug. Dus laat ze lekker.

Groet,
Pop (geen meubilair, maar eerder die nieuwe veel te aanwezige verf in de nieuwe woonkamer)

Nera schreef op 25-01-2022 om 21:01:

[..]

Voor die sector is dat inderdaad een dode mus. Voorstellingen en films zijn niet om 10 uur afgelopen. Dus ze kunnen alleen maar vroege voorstellingen doen, waar te weinig mensen op af zullen komen. Dus ze zullen nog steeds niets verdienen met deze maatregelen.

Ja en dan ook nog anderhalve meter afstand moeten houden waardoor ze veel minder mensen kwijt kunnen. 

Lollypopje schreef op 25-01-2022 om 21:05:

Dat gezeur over groeten onder posts. Als je kijkt naar de mensen die dat doen, is het meubilair van ouders, die zijn dat nog gewend van een eeuwigheid terug. Dus laat ze lekker.

Groet,
Pop (geen meubilair, maar eerder die nieuwe veel te aanwezige verf in de nieuwe woonkamer)

Eens. En het valt me pas op als het (weer) benoemd wordt. 

Regendrup. schreef op 25-01-2022 om 21:20:

[..]

Bij mij ook. Categorie "ik zie het, maar neem het niet echt waar".

En al deed ik dat wel zou het me nog niet boeien. Iedereen moet gewoon doen wat die fijn vind. Er is allerlei gedrag waar ik me op fora aan kan ergeren,aar groeten is daar niet één van.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-01-2022 om 21:27

Regendrup. schreef op 25-01-2022 om 21:20:

[..]

Mij valt het altijd op en ik kan  het niet negeren. Het irriteert me, en om daarvan af te zijn heb die forummer(s) onder de negeer.  Jammer maar helaas.

Nera schreef op 25-01-2022 om 21:27:

[..]

Mij valt het altijd op en ik kan het niet negeren. Het irriteert me, en om daarvan af te zijn heb die forummer(s) onder de negeer. Jammer maar helaas.

Jammer, dat het je zo erg irriteert.

Maar fijn dat de negeerknop er is dan 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-01-2022 om 21:57

Regendrup. schreef op 25-01-2022 om 21:34:

[..]

Jammer, dat het je zo erg irriteert.

Maar fijn dat de negeerknop er is dan

Ja dat is ook jammer, ik vind het ook geen fijne eigenschap van mezelf. 

[..]

Voor die sector is dat inderdaad een dode mus. Voorstellingen en films zijn niet om 10 uur afgelopen. Dus ze kunnen alleen maar vroege voorstellingen doen, waar te weinig mensen op af zullen komen. Dus ze zullen nog steeds niets verdienen met deze maatregelen.

Uurtje eerder beginnen met de voorstelling.

Anderhalve meter lastiger voor de theaters denk ik

Nera schreef op 25-01-2022 om 21:57:

[..]

Ach, zo hebben we allemaal wel wat toch! 

Nera schreef op 25-01-2022 om 21:57:

[..]

Achja, zo hebben we allemaal wel wat toch  

En gelukkig is er een oplossing om het niet te zien

Lollypopje schreef op 25-01-2022 om 21:59:

[..]

Achja, zo hebben we allemaal wel wat toch

En gelukkig is er een oplossing om het niet te zien

kerst schreef op 25-01-2022 om 21:58:

[..]

Uurtje eerder beginnen met de voorstelling.

Anderhalve meter lastiger voor de theaters denk ik

Ze mogen ook maar voor 1/3 gevuld zijn 🤷🏼‍♀️. Zonde. 

Regendrup. schreef op 25-01-2022 om 21:58:

[..]

Ach, zo hebben we allemaal wel wat toch!

[..]

nh ik keek net voor grap in de pathe app en er zijn dikke wachtrijen 

ontopic: een vriendin weigert zich te vaccineren en loopt nu te toeteren dat ze restaurants gaat boycotten die om een QR-code vragen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.