Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-01-2022 om 19:22

voor jou Peen

Jeetje Peen dat is wel veel in korte tijd. Wat naar, sterkte

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 19:40

Wel veel inderdaad opeens. In die twee jaar daarvoor kende ik zelfs bijna niemand die er überhaupt ziek van geworden is. Echt bizar dit. 

Heftig Peen....

Peen schreef op 17-01-2022 om 19:40:

Wel veel inderdaad opeens. In die twee jaar daarvoor kende ik zelfs bijna niemand die er überhaupt ziek van geworden is. Echt bizar dit.

Wat heftig  veel sterkte Peen!

voor jou peen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

17-01-2022 om 20:37

Jeetje Peen, heftig hoor. Sterkte!

veel sterkte en kracht toegewenst 

Sterkte Peen!

Pff aan de bureaucratie! Probeer wat te regelen met de zorgverzekeraar. Die wijst naar de leverancier en de leverancier wijst terug naar de verzekering. Zo blijf je bezig om je geld waar je recht op hebt te mogen ontvangen. Nu hopelijk gauw geregeld maar het is wel vervelend dat je er zo lang mee bezig bent. Als zij geld van jou moeten hebben weten ze je in no time te vinden, grrrrr! 
Dank voor dit topic, lucht op!

Mijn vader. 🙈

gecondoleerd Peen, en sterkte met het verlies

Mijn ergenis is de bestelde sportbroek. Keurig mijn maten nagemeten met het maattabel op de site. Zojuist komt de broek binnen en hij is echt heel smal ondanks dat ik zelf 34/36  draag. (Denk aan een kindermaat 122 qua smalheid in de taille) 
Morgen maar eens bellen of dit hoort, dit voelt heel claustrofobisch 

Peen schreef op 17-01-2022 om 18:22:

Geen ergernis, maar ik moet het ergens kwijt: binnen een week ken ik nu al 3 mensen die zijn overleden aan Covid en nu is het 2 jarig kindje van een collega ernstig ziek opgenomen. Pffff, ik merk persoonlijk dus niet dat omikron minder ziekmakend is

Verdrietig Peen. Sterkte. Hier twee sterfgevallen twee weken geleden. Man en vrouw opgenomen op de corona IC. Daar werd, in december dus, dat het de Delta variant was.

Tatemae schreef op 17-01-2022 om 22:04:

gecondoleerd Peen, en sterkte met het verlies

Mijn ergenis is de bestelde sportbroek. Keurig mijn maten nagemeten met het maattabel op de site. Zojuist komt de broek binnen en hij is echt heel smal ondanks dat ik zelf 34/36 draag. (Denk aan een kindermaat 122 qua smalheid in de taille)
Morgen maar eens bellen of dit hoort, dit voelt heel claustrofobisch

Mijn tactiek is vaak meten en dan een maat groter, want de juiste maat valt altijd te klein. Of misschien kan ik niet meten.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-01-2022 om 22:23

Dorestad schreef op 17-01-2022 om 22:09:

[..]

Verdrietig Peen. Sterkte. Hier twee sterfgevallen twee weken geleden. Man en vrouw opgenomen op de corona IC. Daar werd, in december dus, dat het de Delta variant was.

Jij ook sterkte, Dorestad. Wat een vreselijk nieuws. Delta is echt een venijnig rot-virus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.