Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
ScarceKudu74
17-01-2022 om 19:40
Wel veel inderdaad opeens. In die twee jaar daarvoor kende ik zelfs bijna niemand die er überhaupt ziek van geworden is. Echt bizar dit.
Regendrup.
17-01-2022 om 19:52
Peen schreef op 17-01-2022 om 19:40:
Wel veel inderdaad opeens. In die twee jaar daarvoor kende ik zelfs bijna niemand die er überhaupt ziek van geworden is. Echt bizar dit.
Wat heftig
veel sterkte Peen!
LilBub
17-01-2022 om 20:56
Pff aan de bureaucratie! Probeer wat te regelen met de zorgverzekeraar. Die wijst naar de leverancier en de leverancier wijst terug naar de verzekering. Zo blijf je bezig om je geld waar je recht op hebt te mogen ontvangen. Nu hopelijk gauw geregeld maar het is wel vervelend dat je er zo lang mee bezig bent. Als zij geld van jou moeten hebben weten ze je in no time te vinden, grrrrr!
Dank voor dit topic, lucht op!
Tatemae
17-01-2022 om 22:04
gecondoleerd Peen, en sterkte met het verlies
Mijn ergenis is de bestelde sportbroek. Keurig mijn maten nagemeten met het maattabel op de site. Zojuist komt de broek binnen en hij is echt heel smal ondanks dat ik zelf 34/36 draag. (Denk aan een kindermaat 122 qua smalheid in de taille)
Morgen maar eens bellen of dit hoort, dit voelt heel claustrofobisch
Dorestad
17-01-2022 om 22:09
Peen schreef op 17-01-2022 om 18:22:
Geen ergernis, maar ik moet het ergens kwijt: binnen een week ken ik nu al 3 mensen die zijn overleden aan Covid en nu is het 2 jarig kindje van een collega ernstig ziek opgenomen. Pffff, ik merk persoonlijk dus niet dat omikron minder ziekmakend is
Verdrietig Peen. Sterkte. Hier twee sterfgevallen twee weken geleden. Man en vrouw opgenomen op de corona IC. Daar werd, in december dus, dat het de Delta variant was.
Zusterclivia
17-01-2022 om 22:23
Tatemae schreef op 17-01-2022 om 22:04:
gecondoleerd Peen, en sterkte met het verlies
Mijn ergenis is de bestelde sportbroek. Keurig mijn maten nagemeten met het maattabel op de site. Zojuist komt de broek binnen en hij is echt heel smal ondanks dat ik zelf 34/36 draag. (Denk aan een kindermaat 122 qua smalheid in de taille)
Morgen maar eens bellen of dit hoort, dit voelt heel claustrofobisch
Mijn tactiek is vaak meten en dan een maat groter, want de juiste maat valt altijd te klein. Of misschien kan ik niet meten.
SophisticatedCaribou75
17-01-2022 om 22:23
Dorestad schreef op 17-01-2022 om 22:09:
[..]
Verdrietig Peen. Sterkte. Hier twee sterfgevallen twee weken geleden. Man en vrouw opgenomen op de corona IC. Daar werd, in december dus, dat het de Delta variant was.
Jij ook sterkte, Dorestad. Wat een vreselijk nieuws. Delta is echt een venijnig rot-virus.