Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik baal dat ik me na een week nog steeds brak voel van de booster.

Wobbelkont schreef op 14-01-2022 om 15:45:

ik word vandaag vooral verdrietig. Ik ben boos, teleurgesteld en wil dat Corona per direct verdwijnt! Wat is het toch ronduit k*t om op dit moment in de horeca/culturele sector te werken. Geef ons nou eens perspectief.. We zijn niet voor niks met onze handjes gaan werken - stilzitten is niks voor ons. We hebben zo vaak bewezen dat we het gewoon kunnen..

Oke het is niet meteen een ergernis, maar ik moest het even kwijt… sorry als dit niet de juiste plek is daarvoor

voor iedereen die het nodig heeft.

Mijn ergernis: Ik heb het koud.
Voel me al een paar dagen lamlendig en heb wat hoofdpijn 

Beterschap voor iedereen die niet lekker is. Al dan niet van de booster.
Ik baal een beetje dat ik nu al een mailtje krijg dat een theatervoorstelling half februari geannuleerd is vanwege Corona. Komt ook niet terug wordt dus niet verplaatst. Terwijl het pas 12 februari is en ik net las dat cultuur misschien eind januari open mag. 
Gisteren bij Beau werd ook al verteld dat als de vrienden van Amstel niet door mag gaan ze niet weer gaan uitstellen maar gewoon iedereen het geld terug geven. 😢

JtM

JtM

14-01-2022 om 18:15 Topicstarter

Bedankt voor de link Suzy.
Normaal zou ik het niet doen, maar ik heb zojuist bij het Lareb een melding gemaakt van de klachten die ik ervaar(de). Van de 1e prik had ik op een pijnlijke arm na geen last, van de 2e ziek geworden en nu weer ziek.

Peen schreef op 14-01-2022 om 16:52:

[..]

Zou je dat nog moeten melden? Mijn dochter had het ook, ze kon dagen haar arm niet gebruiken. Helemaal opgezet en erg pijnlijk was het.

Melden bij Lareb kan altijd 👍🏻

ik ben klaar met mijn facilitaire manager ergens vokgende week komen er hoge heren langs voor een gesprek.
Waarom niet gewoon een afspraak maken? Nee dat kon niet want ze hebben het druk.
Uhm... ja ik ook norro is uitgebroken. (Werk in een verpleeghuis)

PriceyRook54

PriceyRook54

14-01-2022 om 19:20

Aan mijn man die een sirloin steak 25 minuten staat te vernachelen bakken. Ik had net zo goed een schoonzool kunnen kopen. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-01-2022 om 19:26

Aan Ernst Kuipers die zegt: we lijden allemaal onder de lockdown. Stop eens met die kletskoek! Er lijden mensen veeeeeeel meer dan anderen. Al twee jaar. En dat zeg ik als iemand die relatief weinig last heeft van de crisis.

Tevredenheidsonderzoek bij alles wat je doet en koopt. Vandaag wat ik vond van een zak ophoogzand

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-01-2022 om 20:44

Tuinfluiter schreef op 14-01-2022 om 20:37:

Tevredenheidsonderzoek bij alles wat je doet en koopt. Vandaag wat ik vond van een zak ophoogzand

Nou ben ik benieuwd!

niet_rechts schreef op 14-01-2022 om 19:26:

Aan Ernst Kuipers die zegt: we lijden allemaal onder de lockdown. Stop eens met die kletskoek! Er lijden mensen veeeeeeel meer dan anderen. Al twee jaar. En dat zeg ik als iemand die relatief weinig last heeft van de crisis.

Al die leuteraars in Den Haag.

Tuinfluiter schreef op 14-01-2022 om 20:37:

Ohh ja 🥶 vreselijk 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-01-2022 om 20:51

Ainne schreef op 14-01-2022 om 19:20:

Aan mijn man die een sirloin steak 25 minuten staat te vernachelen bakken. Ik had net zo goed een schoonzool kunnen kopen.

...25 minuten.... wat zonde!! 

Chili con carne gekookt en nu stinkt mijn kleding. 😭

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.