Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Elmie
14-01-2022 om 14:59
He jakkes Peen. Hopelijk kan je snel terecht en is er goed wat aan te doen!
JtM
14-01-2022 om 15:16
Sterkte Peen.
Ik heb woensdag de boosterprik gehad en heb pijn in mijn oksel. Gisteren ook vanaf de middag in bed gelegen, was zo beroerd. Lag te trillen in bed.
Gelukkig gaat het nu weer beter alleen die pijn in mij oksel. Soms komt er ook een pijnlijke steek bij.
HAHA!wait..what
14-01-2022 om 15:26
Peen schreef op 14-01-2022 om 13:51:
Pffft, ik belde voor mijn bloeduitslagen net: schildklier is te traag, nierfunctie niet goed en cholesterol veel te hoog
![]()
Dat wordt naar de internist dus.
Oh wat vervelend! Succes.. Had je dit (of dat er iets niet goed zou zijn) aan zien komen of totaal onverwachts?
Wobbelkont
14-01-2022 om 15:45
ik word vandaag vooral verdrietig. Ik ben boos, teleurgesteld en wil dat Corona per direct verdwijnt! Wat is het toch ronduit k*t om op dit moment in de horeca/culturele sector te werken. Geef ons nou eens perspectief.. We zijn niet voor niks met onze handjes gaan werken - stilzitten is niks voor ons. We hebben zo vaak bewezen dat we het gewoon kunnen..
Oke het is niet meteen een ergernis, maar ik moest het even kwijt… sorry als dit niet de juiste plek is daarvoor
Wieder
14-01-2022 om 15:49
Wobbelkont schreef op 14-01-2022 om 15:45:
ik word vandaag vooral verdrietig. Ik ben boos, teleurgesteld en wil dat Corona per direct verdwijnt! Wat is het toch ronduit k*t om op dit moment in de horeca/culturele sector te werken. Geef ons nou eens perspectief.. We zijn niet voor niks met onze handjes gaan werken - stilzitten is niks voor ons. We hebben zo vaak bewezen dat we het gewoon kunnen..
![]()
Oke het is niet meteen een ergernis, maar ik moest het even kwijt… sorry als dit niet de juiste plek is daarvoor
Ik snap je wel hoor, voor mijn dochter is het maar een bijbaan, maar die baalt ook stevig! Jullie zijn onevenredig de klos, en het is logisch dat je je ergert aan het gebrek aan perspectief!
kerst
14-01-2022 om 15:50
Ik erger me aan de gehorigheid in dit appartementen complex, waar altijd wel iemand zijn tater opendoet.
En dat de winkels weer open gaan, maar de sauna niet. Winkels interesseren me weinig.
Wieder
14-01-2022 om 15:51
Peen schreef op 14-01-2022 om 13:51:
Pffft, ik belde voor mijn bloeduitslagen net: schildklier is te traag, nierfunctie niet goed en cholesterol veel te hoog
![]()
Dat wordt naar de internist dus.
Oei, da's schrikken! Maar wat slordig dat ze je hiervoor niet op de afgesproken tijd terugbelden, dit is tochwel iets wat je wil weten. Sterkte!
ScarceKudu74
14-01-2022 om 15:54
HAHA!wait..what schreef op 14-01-2022 om 15:26:
[..]
Oh wat vervelend! Succes.. Had je dit (of dat er iets niet goed zou zijn) aan zien komen of totaal onverwachts?
Ik ging bloedprikken omdat ik de laatste tijd zo vreselijk moe ben, maar ik dacht meer aan een vitamine tekort ofzo.
De dienstdoende internist heeft alvast medicijnen voorgeschreven, dan kan ik daar in ieder geval vast mee starten. Het komt wel weer goed hoor, ik baalde alleen wel ff hard. Het is elke keer weer wat
ScarceKudu74
14-01-2022 om 15:56
Wobbelkont schreef op 14-01-2022 om 15:45:
![]()
ik vind het zo vreselijk waardeloos en oneerlijk voor jullie sectoren! Telkens weer de klos. Ik hoop dat het snel beter wordt en dat er dan nooit meer wat dicht hoeft!
Dolfje
14-01-2022 om 16:27
Peen schreef op 14-01-2022 om 13:55:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik schrok ervan en zit nu hard te balen 🥺
Dolfje
14-01-2022 om 16:28
Peen schreef op 14-01-2022 om 15:56:
[..]
ik vind het zo vreselijk waardeloos en oneerlijk voor jullie sectoren! Telkens weer de klos. Ik hoop dat het snel beter wordt en dat er dan nooit meer wat dicht hoeft!
Plus 10000000!
SuzyQFive
14-01-2022 om 16:33
JtM schreef op 14-01-2022 om 15:16:
Sterkte Peen.
Ik heb woensdag de boosterprik gehad en heb pijn in mijn oksel. Gisteren ook vanaf de middag in bed gelegen, was zo beroerd. Lag te trillen in bed.
Gelukkig gaat het nu weer beter alleen die pijn in mij oksel. Soms komt er ook een pijnlijke steek bij.
Lees net dit: Tientallen meldingen per dag over opgezette lymfeklieren na boosterprik
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5281036/lymfeklieren-opgezet-nek-oksels-lies-vaccinatie-booster-corona
had het ook in mijn oksels, maar vond het gewoon logisch
ScarceKudu74
14-01-2022 om 16:52
SuzyQFive schreef op 14-01-2022 om 16:33:
[..]
Lees net dit: Tientallen meldingen per dag over opgezette lymfeklieren na boosterprik
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5281036/lymfeklieren-opgezet-nek-oksels-lies-vaccinatie-booster-corona
had het ook in mijn oksels, maar vond het gewoon logisch
Zou je dat nog moeten melden? Mijn dochter had het ook, ze kon dagen haar arm niet gebruiken. Helemaal opgezet en erg pijnlijk was het.