Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:46:

[..]

Binnen trek je toch ook je vieze schoenen uit.

Maar dat is met een rolstoel een beetje lastig he

Ik laat het hierbij, want ik zit tegen de Chineze muur te lullen ofzo.

RoodVruchtje schreef op 11-01-2022 om 17:48:

[..]

Maar stel dat je moeder in een rolstoel zou zitten, zou je er dan ook geen extra probleem van maken?

Nee, eerlijk gezegd niet. Buiten op de scootmobiel en binnen op de rolstoel zou 't dan worden. Je gaat toch niet met vuil van buiten je huis in? Schoenen trek je ook bij de voordeur uit tenslotte. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:27:

Ik schreef er toch bij dat ik er verder geen ervaring mee heb, dus blijven bitchen is onnodig.

Overigens ligt er hier ook vaak blubber van trekkers op de weg waar ook scootmobiels overheen rijden. Dat wordt ook niet verwijderd.

Geen ervaring staat niet gelijk aan niet nadenken. 

Wel bijzonder dat je nog nooit iemand in een rolstoel in een bos zag trouwens 

Ik erger me aan de hik die ik op dit moment heb.

Laten we het poepverhaal maar rusten. Agree to disgree?

Wobbelkont schreef op 11-01-2022 om 17:50:

Laten we het poepverhaal maar rusten. Agree to disgree?

Graag, tegen zoveel domheid is niemand opgewassen 

[..]

Mijn katten poepen op hun kattenbak. Paarden kunnen ook best op een poepbak poepen in plaats van het maar te laten lopen en op een fietspad te deponeren. 

Wobbelkont schreef op 11-01-2022 om 16:03:

[..]

Oeps, sorry

Qua basisbehoeften ben ik het met je eens hoor! Boodschappen etc. zouden voor niemand te duur mogen zijn! Maar een beetje luxe, daar mag je toch gewoon geld voor opzij leggen als je dat wilt? Als ik besluit dat ik op vakantie wil, of juist net dat ene boek wil kopen, kijk ik eerst of het past qua budget, en daarna ga ik ervoor sparen als dat nodig is. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben toch?

Zeker, wij moeten gewoon sparen voor een vakantie. Maar het is wel een beetje cru als je vanaf je 15e werkt, ziek wordt na 25 jaar werken en daardoor minder inkomsten hebt. Voor ons is een weekje in een huisje voor €1000 net te doen maar nu betaal je dus al €1400. En uiteraard is dat een luxeprobleem 😅. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:27:

Ik schreef er toch bij dat ik er verder geen ervaring mee heb, dus blijven bitchen is onnodig.

Overigens ligt er hier ook vaak blubber van trekkers op de weg waar ook scootmobiels overheen rijden. Dat wordt ook niet verwijderd.

Als de boeren hier blubber hebben gereden spuiten ze dat meestal als ze klaar zijn weer van de weg, maar dat kan natuurlijk wel even duren als het er ‘s ochtends al ligt. 

SuzyQFive schreef op 11-01-2022 om 19:58:

[..]

Als de boeren hier blubber hebben gereden spuiten ze dat meestal als ze klaar zijn weer van de weg, maar dat kan natuurlijk wel even duren als het er ‘s ochtends al ligt.

Bij ons zijn ze het geloof ik ook verplicht omdat de modder tot ongelukken kan leiden.

Dat is ook het probleem met paardenpoep, het is veel, het is glad en daardoor (buiten vies) ook gewoon gevaarlijk ivm gladheid.

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 16:49:

Ik ben nooit een rolstoel in 't bos tegen gekomen dus heb geen idee. Ik zie wel mensen in mijn buurt op een scootmobiel maar denk niet dat ze daar de bossen mee in gaan en net als een fiets staan die dingen niet binnenshuis.

Jawel hoor. Ik kom met mijn handbewogen rolstoel in het bos. Moet wel het pad behoorlijk redelijk zijn. Dus niet met elk weertype. 

Apiejapie schreef op 11-01-2022 om 21:06:

[..]

Jawel hoor. Ik kom met mijn handbewogen rolstoel in het bos. Moet wel het pad behoorlijk redelijk zijn. Dus niet met elk weertype.

En geen paardenkak op het pad

[..]

En jij wil dat ik binnen mijn rolstoelbanden uittrek? Of hoe zie je dat voor je?

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:49:

[..]

Nee, eerlijk gezegd niet. Buiten op de scootmobiel en binnen op de rolstoel zou 't dan worden. Je gaat toch niet met vuil van buiten je huis in? Schoenen trek je ook bij de voordeur uit tenslotte.

Jij misschien niet. Heel veel mensen wel. Ik ga met schoenen aan naar binnen. Zo irritant om steeds de schoenen aan en uit te doen. De buurvrouw gaat met scootmobiel ook naar binnen. Het ding moet ook binnen staan. Wegens regen o.a. 

Dat jij iets niet doet maakt nog niet dat dit is hoe iedereen het doet. Ik weet dat je automatisch bent maar dit is gewoon heel wereld vreemd en het lijkt wel of je niet wil snappen dat mensen het anders doen dan jij. Zelf mijn behoorlijk autistische broer snapt dat nog. 

Apiejapie schreef op 11-01-2022 om 21:22:

[..]

En jij wil dat ik binnen mijn rolstoelbanden uittrek? Of hoe zie je dat voor je?

🤣🤣🤣. Ik zie het al voor me. En dan speciale banden erop voor binnen. Of slofjes voor over je banden...🤣

PinkFlower schreef op 11-01-2022 om 21:25:

[..]

🤣🤣🤣. Ik zie het al voor me. En dan speciale banden erop voor binnen. Of slofjes voor over je banden...🤣

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.