Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-01-2022 om 16:10

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 16:04:

[..]

Het is niet alleen dat uitje wat duurder wordt, het is ook je energierekening, de benzine, de boodschappen etc etc. Wat heb je nog aan je leven als je alleen de basis kunt veroorloven?

Zeg dat wel. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 13:22:

[..]

Paardenmest bevat voornamelijk hooi en valt snel uit elkaar bij regen. Itt hondenstront.

Rolstoelen heb ik geen verstand van. Als je er structureel afhankelijk van bent heb je toch wel elektrische waar je niet met je handen aan de wielen hoeft te draaien?

Het gaat toch niet om je handen? Lekker die zooi aan je wielen.

Bovendien is een elektrische rolstoel niet handig in een bos.

Ik ben nooit een rolstoel in 't bos tegen gekomen dus heb geen idee. Ik zie wel mensen in mijn buurt op een scootmobiel maar denk niet dat ze daar de bossen mee in gaan en net als een fiets staan die dingen niet binnenshuis. 

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 13:25:

[..]

Sorry, maar ben je nu zo dom of doe je gewoon zo dom?

En jouw logica dat omdat er hooi inzit de stront minder vies is, vind ik zeer bijzonder. Het blijft stront.

Respect dat je er nog op ingaat, het egocentrische straalt ervan af 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 16:49:

Ik ben nooit een rolstoel in 't bos tegen gekomen dus heb geen idee. Ik zie wel mensen in mijn buurt op een scootmobiel maar denk niet dat ze daar de bossen mee in gaan en net als een fiets staan die dingen niet binnenshuis.

Serieus, ietwat empatisch vermogen is jou onbekend hè? Enig idee hoeveel mensen hun scootmobiels in huis moeten stallen in appartementen? Nee, tuurlijk niet, want dat is een ver-van-jouw-bed-show 😵‍💫

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 16:49:

Een scootmobiel niet binnenshuis?

Jij bent wereldvreemd hoor!

Ik schreef er toch bij dat ik er verder geen ervaring mee heb, dus blijven bitchen is onnodig. 

Overigens ligt er hier ook vaak blubber van trekkers op de weg waar ook scootmobiels overheen rijden. Dat wordt ook niet verwijderd. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:27:

Ik schreef er toch bij dat ik er verder geen ervaring mee heb, dus blijven bitchen is onnodig.

Overigens ligt er hier ook vaak blubber van trekkers op de weg waar ook scootmobiels overheen rijden. Dat wordt ook niet verwijderd.

Dat je niet empathisch bent is geen nieuws, maar ik had je capaciteit tot logisch nadenken toch echt wel een stuk hoger ingeschat dan je hier nu laat zien.

Je hoeft toch niet altijd zelf ergens ervaring mee te hebben om het te kunnen bedenken?

Denk dat mensen die buitenaf wonen gewoon gewend zijn aan vuile wegen en daar dus geen extra probleem van maken. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:37:

Denk dat mensen die buitenaf wonen gewoon gewend zijn aan vuile wegen en daar dus geen extra probleem van maken.

Jij zou geen probleem hebben met poep aan je mouwen en door je hele huis? 

Trekkers kan ik me trouwens ook wild aan ergeren, rijden ze op de ventweg sneller dan de auto's op de normale weg ernaast, maar daar op die N-weg mogen ze niet rijden. Dat is dus niet de ergernis over degene die de trekker rijdt, maar ergenis dat die regel niet is aangepast. Het zijn geen lieve kleine trekkertjes meer, het zijn hele snelle bakbeesten!

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:27:

Is niet bitchen, enkel jou wat realiteit proberen bij te brengen.

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 17:39:

[..]

Jij zou geen probleem hebben met poep aan je mouwen en door je hele huis?

Binnen trek je toch ook je vieze schoenen uit.

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:37:

Maar stel dat je moeder in een rolstoel zou zitten, zou je er dan ook geen extra probleem van maken?

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:46:

[..]

Binnen trek je toch ook je vieze schoenen uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.