Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Peen schreef op 09-01-2022 om 19:23:

[..]

Brrr, lijkt me vreselijk om te doen!

Mij ook!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 19:40

Vreselijk om zo iets te moeten. Gelukkig weet mijn manager zo wel wat ik kan, wil en doe

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 20:24

Aan mezelf: de hele dag niets anders gedaan, dan op de bank hangen, kastjes langs gaan om van alles op te vreten. 

Aan iemand die zich niet wil laten vaccineren, aan het zeuren is over de maatregelen, te beroerd is zich te laten testen voor locaties waar je een QR code voor nodig hebt waar zij geen zin in heeft (ze laat haar man zwemles etc dus opknappen want tja, elke week testen heb ik geen zin in hoor!) maar wél bereid is zich te laten testen voor de leuke dingen.. 
En terwijl ik dit typ denk ik; ach, laat het toch gaan, waarom maak ik me daar zo druk om? 

Aan mijn haar... Ik heb opzich niet zoveel last van de lockdown. Behalve dan dat de sportscholen weer open konden, maar mijn haar is na 10 weken wel toe aan een knipbeurt. 

vrouw92 schreef op 09-01-2022 om 20:34:

Aan mijn haar... Ik heb opzich niet zoveel last van de lockdown. Behalve dan dat de sportscholen weer open konden, maar mijn haar is na 10 weken wel toe aan een knipbeurt.

Wat dacht je van het mijne. 15 maanden geleden voor het laatst geknipt 😨

En ik had dus kort haar 

Aan dat ik een licentie moet vernieuwen voor mijn werk en dat ik dan nog gegevens moet uploaden en het ongelooflijk onduidelijk is waar dan wel. Ik ben ingelogd, maar de link in de mail leidt niet naar de juiste pagina. En nu sta ik in de wacht om "met een medewerker te chatten". Maak het gewoon duidelijk: op deze pagina kunt u alle stappen ondernemen om de licentie te vernieuwen. Dan heb ik geen medewerker nodig, en ik ben niet geërgerd, en vele met mij want ik zal niet de enige zijn die in het nieuwe jaar dit moet doen...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 20:49

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 20:41:

[..]

Wat dacht je van het mijne. 15 maanden geleden voor het laatst geknipt 😨

En ik had dus kort haar

Ik heb mijn haar deze week zelf uitgedund.  Ik heb ook kort haar en veel en dik. Ik kan er weer even tegen aan.  Afspraak staat op 18 januari.  Hoop dat ze dan weer open zijn 

Piratenkoningin schreef op 09-01-2022 om 13:53:

Ik erger me eraan dat mensen uit het aardbevingsgebied een subsidie mogen aanvragen om hun huis te verbeteren/verduurzamen (ter compensatie), maar dat er niet genoeg geld beschikbaar is om iedereen die er recht op heeft die subsidie te geven. De minister heeft al gezegd dat het niet wordt aangevuld: op = op. Dan moeten die mensen ook nog de competitie met elkaar aangaan. Hoe bedénk je het!

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/885304/snn-rekent-op-stormloop-voor-10000-euro-subsidie-morgen-verwachten-meer-aanvragen-dan-dat-er-geld-is

Ja, vreselijk. Ik heb het al gehad in juli. Toen was het drama met inloggen. Heel veel mensen wisten niet eens dat het kon, ik hoorde het ook vier dagen voor de aanvraagdatum via via, het is mij uiteindelijk gelukt. Mijn dochter heeft net een huis gekocht en zit dus morgen klaar om het te proberen. 
Ik snap dus ook niet dat ze niet elk zelfstandig huishouden gewoon een bedrag geven. Het is mij gelukkig gelukt want ik kreeg 0,0 uit de waardeverminderingsregeling omdat de gemeente de WOZ enorm omhoog gegooid had… 

Zodra de kappers weer open mogen ga ik gelijk een afspraak regelen.

Friezinnetje schreef op 09-01-2022 om 20:49:

[..]

Ik heb mijn haar deze week zelf uitgedund. Ik heb ook kort haar en veel en dik. Ik kan er weer even tegen aan. Afspraak staat op 18 januari. Hoop dat ze dan weer open zijn

Het is inmiddels noodgedwongen lang, want de kapper is niet haalbaar. Draag het meestal in een knot, dan lijk ik van voren nog een beetje op mijzelf 😂

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-01-2022 om 22:43

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 11:40:

[..]

Tja je weet het tegenwoordig niet met die vaccinatie bijwerkingen hoor. Het zou zomaar kunnen

Doet mij denken aan iemand *) die vertelde dat ze twijfelde over de booster, want ze had begrepen dat je daarna weer ongesteld kunt worden. I shit you not.

*) zij gaat richting de 60 jaar

niet_rechts schreef op 09-01-2022 om 22:43:

[..]

Doet mij denken aan iemand *) die vertelde dat ze twijfelde over de booster, want ze had begrepen dat je daarna weer ongesteld kunt worden. I shit you not.

*) zij gaat richting de 60 jaar

Nou gek genoeg. Ik ben lid van een FB-groep  aangaande de overgang. En daar hebben inmiddels al een drie/viertal post-menopausale dames hun verhaal gedaan dat ze dus na ruim meer dan een jaar (binnen een jaar schijnt normaal te zijn) weer een bloeding hebben gehad, binnen korte tijd na hun vaccinatie.

De dames die niet kiezen voor vaccinatie zitten er bovenop, maar ga er zelf vanuit dat het wel toeval zal zijn. Maar die reactie van je kennis is niet helemaal uit de lucht gegrepen 

Auwereel schreef op 09-01-2022 om 20:43:

Aan dat ik een licentie moet vernieuwen voor mijn werk en dat ik dan nog gegevens moet uploaden en het ongelooflijk onduidelijk is waar dan wel. Ik ben ingelogd, maar de link in de mail leidt niet naar de juiste pagina. En nu sta ik in de wacht om "met een medewerker te chatten". Maak het gewoon duidelijk: op deze pagina kunt u alle stappen ondernemen om de licentie te vernieuwen. Dan heb ik geen medewerker nodig, en ik ben niet geërgerd, en vele met mij want ik zal niet de enige zijn die in het nieuwe jaar dit moet doen...

Is dat bij de KIWA.

Ik mij vandaag aan de agent, haven authoriteiten, iedereen. Ik geef netjes aan we zijn er om 1600. Wat mail verkeer heen en weer, kan het niet 1500 want dan meteen de loods. Dus ik van ja dat kan, maak er 1500 van, om 1400 wij roepen VTS op nee ga maar ankeren, dus ik mail de agent we gaan ankeren, krijg ik een mail terug van nee de loods om 1700. En zo ben ik straks dus aan het werk van 0800 tot 2000 en morgen om 0600 gaan we weer door.

JtM

JtM

10-01-2022 om 09:59 Topicstarter

Mijn collega heeft (weer) een rotzooi van de mailbox gemaakt, kan ik nu dus weer allemaal 'opruimen' en dingen oplossen. Pfff...

Andere ergenis: ik ben een gedeelte van mn lunch vergeten. Balen! 
Hopelijk is vriend op tijd klaar met zn werk, hij bood net aan om het ontbrekende gedeelte te komen brengen. Dat is dan wel weer lief.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.