Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
noas_1993 schreef op 09-01-2022 om 08:39:

Een ergernis van gister:

Vlak na de laatste persconferentie werd er in onze appgroep het idee geopperd om in Antwerpen naar een lightfestival te gaan, dit was mét overnachting.

Misschien niet helemaal netjes, maar ik heb niet gereageerd..
Ik snap dat mensen leuke dingen willen doen, maar zoek het gewoon niet op in deze tijd!

Werden er gister door 2 vrienden in die groep een paar foto's gedeeld dat het supermooi was en we wat misten.
Wat denken zulke mensen..?

Mijn timeline staat ook vol met foto’s van mensen die even een dag of paar dagen naar België gaan 🤷🏼‍♀️. Is dan misschien erg van mij maar ik wens ze dus ook geen veel plezier, wat ik normaliter wel zou doen. Ik vind het gewoon dom. 

Ik heb al een week een jeukende tepel, heel erg irritant 🙄.

SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 09:34:

[..]

Al eens bij de ME-stichting gekeken? Daar staan veel goede ondersteunende onderzoeksresultaten. Er zijn steeds meer aanwijzingen dat Long-Covid post-virale ME is/wordt. Ik heb post-virale ME maar dan al 20 jaar. Toen wisten ze totaal niet wat ze ermee moesten en nu veel meer. Hopelijk zal dat voor jullie nog voor verbetering zorgen.

Nee, zelf red ik me momenteel met alle informatie die er is. Daarbij wil ik er (nog) niet aan dat het misschien niet over gaat.

Ik stoor me gewoon aan de desinformatie die wordt gedeeld. Zelfs door Marion Koopmans op twitter. Die uiteraard niet reageert op alle comments met onderzoeken die het ontkrachten 🤦

Ik wist trouwens wel dat er veel overlap was. Ben ook bezig met een online nlp/mindfulness/meditatie training die zich o.a. op die groep richt en waar veel mensen baat bij hebben. Moet dat komende week maar weer goed gaan oppakken. Want ik merkte wel dat het hielp, al waren het geen grote sprongen.

Dat mijn lekkere koffie op is 😭

Heb nog wel wat cups, maar morgen met mijn boodschappen komt weer mijn filterkoffie van Simon. Maar niet eens mijn favoriete, want daarvoor moet ik naar de winkel

SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 09:37:

zwanger? 😜

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-01-2022 om 11:08

SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 09:37:

Als je daar ook pijn bij hebt of afscheiding of een (lichte) zwelling, dan moet je voor de zekerheid wel even langs de huisarts gaan, Suzy.

niet_rechts schreef op 09-01-2022 om 11:08:

[..]

Als je daar ook pijn bij hebt of afscheiding of een (lichte) zwelling, dan moet je voor de zekerheid wel even langs de huisarts gaan, Suzy.

Ja sorry, het kan natuurlijk ook iets medisch zijn.

Dat ik op mijn 45e nog menstruatiekrampen heb.
Zo nutteloos.

Aan de uitslag onder m’n oksel die wéér terug is.. 

Elmie schreef op 09-01-2022 om 10:49:

[..]

zwanger? 😜

Ha, nee! Dat gaat niet meer. 5 kids en ben tien jaar geleden op mijn dertigste al gesteriliseerd en eierstokloos sinds september 😬. Moet er wel iets heel bijzonders gebeurd zijn wil ik zwanger zijn 🥴. 

SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 11:38:

[..]

Ha, nee! Dat gaat niet meer. 5 kids en ben tien jaar geleden op mijn dertigste al gesteriliseerd en eierstokloos sinds september 😬. Moet er wel iets heel bijzonders gebeurd zijn wil ik zwanger zijn 🥴.

Tja je weet het tegenwoordig niet met die vaccinatie bijwerkingen hoor. Het zou zomaar kunnen

niet_rechts schreef op 09-01-2022 om 11:08:

[..]

Ja, dank je. Ik heb een BRCA1 mutatie dus sta al onder strenge controle. Drie maand geleden nog een mammo gehad die helemaal goed was. Als er iets verandert kan ik de poli gewoon bellen en mag ik vrijwel meteen langskomen. Vooralsnog voel of zie ik geen veranderingen. 

Wobbelkont schreef op 09-01-2022 om 11:27:

Aan de uitslag onder m’n oksel die wéér terug is..

Jakkie, enig idee hoe het komt?

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 11:40:

[..]

Tja je weet het tegenwoordig niet met die vaccinatie bijwerkingen hoor. Het zou zomaar kunnen.

Haha! Ohhh, dat zijn eierstokken die nu uit mijn neus groeien! Dat zal het zijn! 

SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 11:43:

[..]

Haha! Ohhh, dat zijn eierstokken die nu uit mijn neus groeien! Dat zal het zijn!

Precies. Er zijn wel gekkere bijwerkingen gemeld

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.