Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 11:41:

[..]

Jakkie, enig idee hoe het komt?

Vermindere afweer door medicatiegebruik, en terugkomende huidontstekingen die gepaard gaan met de Ziekte van Crohn. Nu maar weer smeren, smeren en smeren. 

Ik moet op mijn nieuwe werk een elevator pitch houden over mijzelf ☹ Wat een onzalig idee, niets voor mij. Laat me gewoon lekker mijn werk doen ipv "humouring" het management team. 

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 11:40:

[..]

Tja je weet het tegenwoordig niet met die vaccinatie bijwerkingen hoor. Het zou zomaar kunnen

Ik zal het eens in de gaten houden, ik heb net mijn booster gehad  

Poezie schreef op 09-01-2022 om 12:50:

Ik moet op mijn nieuwe werk een elevator pitch houden over mijzelf ☹ Wat een onzalig idee, niets voor mij. Laat me gewoon lekker mijn werk doen ipv "humouring" het management team.

Oh wat irritant. Toch succes ermee.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 13:50

Wat is een elevator pitch?? 

Ik erger me eraan dat mensen uit het aardbevingsgebied een subsidie mogen aanvragen om hun huis te verbeteren/verduurzamen (ter compensatie), maar dat er niet genoeg geld beschikbaar is om iedereen die er recht op heeft die subsidie te geven. De minister heeft al gezegd dat het niet wordt aangevuld: op = op. Dan moeten die mensen ook nog de competitie met elkaar aangaan. Hoe bedénk je het! 

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/885304/snn-rekent-op-stormloop-voor-10000-euro-subsidie-morgen-verwachten-meer-aanvragen-dan-dat-er-geld-is

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 13:54

Piratenkoningin schreef op 09-01-2022 om 13:53:

Ik erger me eraan dat mensen uit het aardbevingsgebied een subsidie mogen aanvragen om hun huis te verbeteren/verduurzamen (ter compensatie), maar dat er niet genoeg geld beschikbaar is om iedereen die er recht op heeft die subsidie te geven. De minister heeft al gezegd dat het niet wordt aangevuld: op = op. Dan moeten die mensen ook nog de competitie met elkaar aan gaan. Hoe bedénk je het!

ja vreselijk. En maar weer de gaskraan open draaien, terwijl dit niet de afspraak was. En Duitsland wil het gas als groen aan geven, maar hebben dus zelf niet genoeg. Lekker makkelijk

Friezinnetje schreef op 09-01-2022 om 13:54:

[..]

ja vreselijk. En maar weer de gaskraan open draaien, terwijl dit niet de afspraak was. En Duitsland wil het gas als groen aan geven, maar hebben dus zelf niet genoeg. Lekker makkelijk

Echt absurd. Ik was laatst in mijn geboortestreek, middenin het aardbevingsgebied. Zoveel huizen en boerderijen staan in de stutten, maar het gaat gewoon door. 

De buurtgenoot met een of andere terreinwagen, die 1. ontzettend veel herrie maakt en 2. ook nog een enorm stinkt (uitlaatgassen). Ik kan m’n slaapkamerraam niet eens op kiepstand zetten, zonder dat er grijze rook naar binnen komt. Erg vervelend.

Friezinnetje schreef op 09-01-2022 om 13:50:

Wat is een elevator pitch??

Jezelf met je prachtigste glimlach even goed op de kaart zetten. (Vertellen wie je bent, waar je goed in bent, wat je al hebt bereikt en wat je nog wil bereiken)

Piratenkoningin schreef op 09-01-2022 om 13:53:

Ik erger me eraan dat mensen uit het aardbevingsgebied een subsidie mogen aanvragen om hun huis te verbeteren/verduurzamen (ter compensatie), maar dat er niet genoeg geld beschikbaar is om iedereen die er recht op heeft die subsidie te geven. De minister heeft al gezegd dat het niet wordt aangevuld: op = op. Dan moeten die mensen ook nog de competitie met elkaar aangaan. Hoe bedénk je het!

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/885304/snn-rekent-op-stormloop-voor-10000-euro-subsidie-morgen-verwachten-meer-aanvragen-dan-dat-er-geld-is

Schrijnend idd voor de bewoners 

Poezie schreef op 09-01-2022 om 14:19:

[..]

Jezelf met je prachtigste glimlach even goed op de kaart zetten. (Vertellen wie je bent, waar je goed in bent, wat je al hebt bereikt en wat je nog wil bereiken)

En volgens mij is de verklaring voor de naam, dat je iets over jezelf moet vertellen in de tijd dat je samen in de lift (elevator) staat. Het moet dus in korte tijd. Tenzij je naar de bovenste verdieping van een wolkenkrabber gaat. 😁

Ik had het bed afgehaald vanmorgen maar kon de schone lakens niet vinden. Ze zullen ooit wel ergens opduiken op een fantastische plaats; ik heb dus een heel oud setje lakens erop gelegd zonder elastiek in de hoeken. Morgen heb ik meer zin om te zoeken.

Schemerlampje schreef op 09-01-2022 om 18:03:

[..]

En volgens mij is de verklaring voor de naam, dat je iets over jezelf moet vertellen in de tijd dat je samen in de lift (elevator) staat. Het moet dus in korte tijd. Tenzij je naar de bovenste verdieping van een wolkenkrabber gaat. 😁

Ja klopt, 2 minuten in dit geval. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-01-2022 om 19:23

Poezie schreef op 09-01-2022 om 19:21:

[..]

Ja klopt, 2 minuten in dit geval.

Brrr, lijkt me vreselijk om te doen! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.