Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Ikbengek
23-12-2021 om 12:21
Broodjebrie schreef op 23-12-2021 om 08:04:
[..]
Heb je een rustige nacht gehad?
Gelukkig wel. Vanmorgen nog met client naar ziekenhuis geweest voor controle afspraken. Uiteindelijk hierdoor 2.5 uur later klaar... maar goed, dit gebeurt wel vaker in de zorg
Pooh-Bear
23-12-2021 om 13:19
Ikbengek schreef op 23-12-2021 om 12:19:
[..]
Ow das balen. Was thuiszorg zo laat of was jij zo enthousiast snel?
Thuiszorg komt wanneer het uitkomt in hun planning dat wisselt heel erg per dag.
ik ga normaal op donderdag gewoon daarheen. Meestal zijn ze al geweest dan gaan we gelijk naar haar man. Zijn ze niet geweest doe ik eerst haar boodschappen enz. Ik hoopte dat ze snel waren maar vandaag zijn ze wel erg last want ze zijn nog steeds niet geweest. Is al de 2e x deze week. Denk dat ze het heel druk hebben nu.
Beterlaat2021!
23-12-2021 om 15:01
Broodjebrie schreef op 22-12-2021 om 21:22:
Aan mezelf. Als ik die site nou gewoon open had laten staan had ik nu al een afspraak kunnen maken voor de booster. Nu geldt mijn code niet meer.
Gewoon volhouden, eens schiet je er tussendoor hoor....!
Broodjebrie
23-12-2021 om 15:27
Beterlaat2021! schreef op 23-12-2021 om 15:01:
[..]
Gewoon volhouden, eens schiet je er tussendoor hoor....!
Het is zojuist gelukt!
Broodjebrie
23-12-2021 om 16:23
Beterlaat2021! schreef op 23-12-2021 om 16:09:
En, wanneer ben je aan de beurt?
Dat weet ik nog niet, ik sta in de digitale wachtrij. Binnen nu en 2 weken krijg ik bericht om een afspraak te maken.
Muurbloem1985
23-12-2021 om 17:06
Hier ook aan de enorme drukte bij AH, maar ook aan mezelf dat ik mij er zo aan geërgerd heb.
Pooh-Bear
23-12-2021 om 17:18
Broodjebrie schreef op 23-12-2021 om 16:23:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik sta in de digitale wachtrij. Binnen nu en 2 weken krijg ik bericht om een afspraak te maken.
Via de zorg zeker? Had ik ook ongeveer 5 dagen later kon ik een afspraak maken. Ik had ook eerst problemen met die code. Kreeg de controle sms pas uren later toen ik al in bed lag.
lientje69
23-12-2021 om 17:32
Pooh-Bear schreef op 23-12-2021 om 17:18:
[..]
Via de zorg zeker? Had ik ook ongeveer 5 dagen later kon ik een afspraak maken. Ik had ook eerst problemen met die code. Kreeg de controle sms pas uren later toen ik al in bed lag.
Ik kon via werkgever zorg vervroegd . Afspraak op vrijdag om 9 uur. De sms en email met afspraakbevestiging kwam ook. Op vrijdag. Om 9.15. Toen was ik alweer onderweg naar huis
het loopt nog niet helemaal lekker bij de ggd
Broodjebrie
23-12-2021 om 17:33
Pooh-Bear schreef op 23-12-2021 om 17:18:
[..]
Ja, ik werk als thuishulp. Gisteren kregen we de mail, toen gelijk geprobeerd. Het inloggen lukte wel maar die controle sms kwam dus pas 2 uur later. Toen op aanraden van collega vandaag weer geprobeerd en warempel, binnen 1 minuut al sms!
Apiejapie
23-12-2021 om 19:18
ik heb me geërgerd aan de Action vandaag. Moest online bestelling plaatsen om af te halen, te begrijpen in deze tijd. Wilde lijstjes hebben in het zwart. Deze ook aangeklikt. Kom ik daar: zilveren. Volgens die vrouw had ik bij opmerkingen dan maar bij moeten schrijven dat het zwarte moesten zijn. Waarom kan ik dan de kleur selecteren, dan ga je er toch niet van uit dat ik alsnog een opmerking over de kleur toe moet voegen? Ik vroeg of ze ze even kon omruilen voor zwarte, zoals ik ook aangeklikt had. Nee dat kon niet volgens haar. Ik moest opnieuw bestellen en dan de opmerking erbij plaatsen dat het om een zwarte ging. Ja doei! Hun site is zo dat je wél aan kunt vinken en dat zij het niet zien, en dan zou ik morgen opnieuw 30 km moeten rijden omdat zij ze (en ik zag de zwarte lijstjes 5 meter van me vandaan liggen!) niet even om wilde ruilen. Ik was notabene de enige klant! Grrr....
Lollypopje
23-12-2021 om 22:06
Ik heb Rocking Around the Christmas Tree in mijn hoofd. Ik vind dat best een lekker nummer, maar na een uur lang steeds dezelfde paar zinnen begin ik hem nu toch wel zat te worden 
Netherfield
23-12-2021 om 22:16
Aan de volle zingende zaal bij darts. Wat denken ze daar, Corona bestaat niet?
Schemerlampje
23-12-2021 om 22:18
Apiejapie schreef op 23-12-2021 om 19:18:
ik heb me geërgerd aan de Action vandaag. Moest online bestelling plaatsen om af te halen, te begrijpen in deze tijd. Wilde lijstjes hebben in het zwart. Deze ook aangeklikt. Kom ik daar: zilveren. Volgens die vrouw had ik bij opmerkingen dan maar bij moeten schrijven dat het zwarte moesten zijn. Waarom kan ik dan de kleur selecteren, dan ga je er toch niet van uit dat ik alsnog een opmerking over de kleur toe moet voegen? Ik vroeg of ze ze even kon omruilen voor zwarte, zoals ik ook aangeklikt had. Nee dat kon niet volgens haar. Ik moest opnieuw bestellen en dan de opmerking erbij plaatsen dat het om een zwarte ging. Ja doei! Hun site is zo dat je wél aan kunt vinken en dat zij het niet zien, en dan zou ik morgen opnieuw 30 km moeten rijden omdat zij ze (en ik zag de zwarte lijstjes 5 meter van me vandaan liggen!) niet even om wilde ruilen. Ik was notabene de enige klant! Grrr....
Lekker klantvriendelijk….
Pooh-Bear
23-12-2021 om 22:25
Apiejapie schreef op 23-12-2021 om 19:18:
Ik heb me ook aan de action geërgerd. Ik gebruik de leistenen onderzetters om te verven als afwisseling van happy Stones. Alleen staan ze niet op click en collect. Ben nog even langs de action gelopen of ik ze toch kon bestellen of kopen maar helaas dat was niet mogelijk.