Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SophisticatedCaribou75
22-12-2021 om 20:28
De "man" uit dit verhaal, daar erger ik me aan. Tja, je hoeft niet uit een boom te vallen om een eikel te zijn. Ik weet het.
Man brengt leven te vroeg geboren baby’tje in gevaar door ambulancepersoneel nodeloos op te houden
https://www.ad.nl/rotterdam/man-brengt-leven-te-vroeg-geboren-baby-tje-in-gevaar-door-ambulancepersoneel-nodeloos-op-te-houden~a5072c89/
noas_1993
22-12-2021 om 20:59
Aan een mail van de woningbouw dat er een kans bestaat dat in januari of februari mijn woning geïnspecteerd kan worden op de brandveiligheid.
Kan dat nou niet specifieker? voor hun ook handiger lijkt me
Ik heb een hekel aan onverwachts bezoek
Netherfield
22-12-2021 om 21:06
Aan mezelf. Omdat het mijn laatste week is op deze afdeling had ik afgesproken om geen nieuwe dingen op te pakken en alleen lopende dingen af te ronden waar mogelijk en anders over te dragen. Maar vanwege vakanties liep de werkbak wat vol dus toch 5 dingen opgepakt die ik morgen af kan werken. Want ik kan dat niet, niks oppakken als er veel dingen zijn… Grrrr.
Poezie
22-12-2021 om 21:08
Aan het gezeur over wintersport vakanties en de paniek of ze wel op tijd hun booster kunnen krijgen
Broodjebrie
22-12-2021 om 21:22
Aan mezelf. Als ik die site nou gewoon open had laten staan had ik nu al een afspraak kunnen maken voor de booster. Nu geldt mijn code niet meer.
SophisticatedCaribou75
22-12-2021 om 21:27
Poezie schreef op 22-12-2021 om 21:08:
Aan het gezeur over wintersport vakanties en de paniek of ze wel op tijd hun booster kunnen krijgen
Eens. Komt bij: als het zo belangrijk is voor je, ga dan naar Duitsland voor je oppeppertje en stop met zeuren.
Ikbengek
23-12-2021 om 00:39
ga ik net in bed liggen. Krijg ik enorme pijnscheut in mn onderrug.
Hopelijk geen belletjes vannacht van clienten # aan het werk met slaapdienst
BrightEchidna89
23-12-2021 om 01:14
Aan niets, helemaal niets. Dag verliep prima.
Maar misschien leuk voor de mensen die zich daaraan kunnen ergeren.
Broodjebrie
23-12-2021 om 08:04
Ikbengek schreef op 23-12-2021 om 00:39:
ga ik net in bed liggen. Krijg ik enorme pijnscheut in mn onderrug.
Hopelijk geen belletjes vannacht van clienten # aan het werk met slaapdienst
Heb je een rustige nacht gehad?
Regendrup.
23-12-2021 om 08:08
Valdemar schreef op 23-12-2021 om 01:14:
Aan niets, helemaal niets. Dag verliep prima.
Maar misschien leuk voor de mensen die zich daaraan kunnen ergeren.
Dolfje
23-12-2021 om 08:43
Dat man meteen tegen mij aan begint met praten terwijl ik net uit bed was. Laat me ff met rust tot mijn thee op is!
Meestal is hij al weg als ik opsta maar hij begint vandaag met thuiswerken.
Pooh-Bear
23-12-2021 om 11:14
Aan de thuiszorg van mijn moeder.
Op donderdag is mijn vrije dag. Die werk ik nooit zodat ik de mantelzorg voor mijn moeder kan doen. Boodschappen dingen regelen doktersafspraken enz.
Ook ga ik elke donderdag met haar naar haar man die in een verzorgingshuis zit.
Net alle voor haar boodschappen gedaan en nog wat andere dingen. Maar omdat de thuiszorg nog niet is geweest kunnen we nog niet naar haar man en moet ik vanmiddag weer terug komen. Maar ik moet ook nog mijn eigen kerst boodschappen regelen.
Auwereel
23-12-2021 om 11:52
Daar gaat je planning, Pooh-bear...
Ik werk met een software-ontwikkelingsplatform dat niet meer onderhouden wordt. Opeens begon dit platform te vragen om registratie, maar dat gaat dus niet, omdat-ie niet meer onderhouden wordt. Dus ooit netjes gekocht, maar kan het niet langer gebruiken omdat-ie opeens vindt dat ik moet registreren. Ik heb de registratie-key, maar de site waar je moet registreren makelaar s er niet meer!
Nou kan ik mijn eigen software niet langer onderhouden!
Een ander platform kost inwerktijd, want zomaar iets overzetten, dat lukt nooit zonder problemen. Bah, dat ik daar nu net voor de kerstvakantie last van krijg!

Ikbengek
23-12-2021 om 12:19
Pooh-Bear schreef op 23-12-2021 om 11:14:
Aan de thuiszorg van mijn moeder.
Op donderdag is mijn vrije dag. Die werk ik nooit zodat ik de mantelzorg voor mijn moeder kan doen. Boodschappen dingen regelen doktersafspraken enz.
Ook ga ik elke donderdag met haar naar haar man die in een verzorgingshuis zit.
Net alle voor haar boodschappen gedaan en nog wat andere dingen. Maar omdat de thuiszorg nog niet is geweest kunnen we nog niet naar haar man en moet ik vanmiddag weer terug komen. Maar ik moet ook nog mijn eigen kerst boodschappen regelen.
Ow das balen. Was thuiszorg zo laat of was jij zo enthousiast snel?