Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
19-12-2021 om 11:55
rionyriony schreef op 19-12-2021 om 11:51:
[..]
Daar had ik al op geantwoord in dezelfde post. Je mag vaklui verwachten voor dat geld.
En als ze volledig jouw zin doen, gaat er weer een andere groep piepen dat ze het niet goed doen en dat ze voor dat geld beter werk moeten leveren.
Zeefietser
19-12-2021 om 18:51
Lollypopje schreef op 19-12-2021 om 11:55:
[..]
En als ze volledig jouw zin doen, gaat er weer een andere groep piepen dat ze het niet goed doen en dat ze voor dat geld beter werk moeten leveren.
Het begrip vaklui, dat is een leuke. Wat zijn vaklui, zijn dat mensen die goed zijn in hun werk, of zijn die mensen die dingen die een ander niet wil doen. Zo wil ik absouluut geen politicus worden. Maar ben ik wel goed in mijn baan, zeevaart persoon en dat is ook niet iets wil iedereen wil doen.
Hier geen Corona issues, wel een beetje omdat wij aan boord nu langer zitten dan wat de bedoeling is. Geeft niks ik ben een goeie motivator voor mijn bemmaning.
Maar nu ik heb een matroos, die zijn huis is ingestort daar in de Filipijnen tijdens die orkaan daar vorige week. 1 week geen contact kunnen hebben met zijn vrouw. Nu wel weer, maar geen huis meer.
Lollypopje
19-12-2021 om 18:55
@Zeefietser wat heftig van je matroos. Lijkt me echt verschrikkelijk om een week in onzekerheid te zitten of ze nog leven en ook nog alles kwijt te zijn.
MidasWolf
19-12-2021 om 20:48
Mensen die hun hond niet onder controle hebben. Vandaag bijna gebeten door een (gelukkig) kleine hond waardoor ik nog net op tijd op zij kon springen.
Heb de eigenaar wel duidelijk laten weten dat het zo niet kon. 
Netherfield
20-12-2021 om 08:17
Dat het een teringzooi is in mijn huis. Ik ga kamer voor kamer doen en dan is het met kerst netjes ga ik van uit. [moppersmurfmodus] Ik háát opruimen [moppersmurfmodus]
BeneficialJay65
20-12-2021 om 08:33
watertoren schreef op 18-12-2021 om 17:16:
Wij hebben hier een Griek die alleen doet aan afhaal en thuis bezorgen. Echt heel goed eten en het is altijd nog goed warm. Op kerstavond gaan we met 6 personen uit eten in Belgie en dezelfde mensen komen bij mij eerste kerstdag en dan laten we Grieks bezorgen.
Bij mij net zo. Zelfs Ah bezorgd nog niet bij ons 🤣.
watertoren
20-12-2021 om 08:35
Ik zit in het gips en wilde online boodschappen bestellen bij de Jumbo zodat ik anderen niet lastig hoef te vallen maar ze zitten de hele week al vol.
JtM
20-12-2021 om 08:49
Wat vervelend Watertoren! Als je een vriend/familielid van me zou zijn zou ik je zonder probleem willen helpen hoor!
Beterlaat2021!
20-12-2021 om 08:52
Kleine ergernis : na de vaccinatie vroeg een mijnheer bij het laten invullen van het gele boekje 'wat er in het vaccin zit' en of het het zelfde is als de vorige.... (Hij werd even doorgestuurd naar de medische balie).
HAHA!wait..what
20-12-2021 om 09:15
Aan de moeder van een vriendinnetje van m'n dochter. Ik kreeg een appje met nadrukkelijk verzoek mijn kind regelmatig een zelftest te laten doen als ik wilde dat ze nog gingen spelen deze 3 weken.. Nu vind ik dat geen probleem op zich maar ik ergerde me er wel aan 
watertoren
20-12-2021 om 09:21
JtM schreef op 20-12-2021 om 08:49:
Wat vervelend Watertoren! Als je een vriend/familielid van me zou zijn zou ik je zonder probleem willen helpen hoor!
Dat is lief van je. Ik heb gelukkig wel mensen die boodschappen voor mij willen doen hoor maar ik dacht van als ik laat bezorgen dan hoef ik niemand lastig te vallen. Ik had al een hele boodschappenlijst ingevuld en toen ik bij bestelling afronden kwam zag ik pas dat het niet meer kon. Beetje dom van mij want daar had ik natuurlijk eerst naar moeten kijken.
Hemke
20-12-2021 om 10:08
Beterlaat2021! schreef op 20-12-2021 om 08:52:
Kleine ergernis : na de vaccinatie vroeg een mijnheer bij het laten invullen van het gele boekje 'wat er in het vaccin zit' en of het het zelfde is als de vorige.... (Hij werd even doorgestuurd naar de medische balie).
Bij mij ook, inplaats dat ze het vragen aan degene die de vaccinatie zet,komen ze bij ons.
Lollypopje
20-12-2021 om 10:16
watertoren schreef op 20-12-2021 om 09:21:
[..]
Dat is lief van je. Ik heb gelukkig wel mensen die boodschappen voor mij willen doen hoor maar ik dacht van als ik laat bezorgen dan hoef ik niemand lastig te vallen. Ik had al een hele boodschappenlijst ingevuld en toen ik bij bestelling afronden kwam zag ik pas dat het niet meer kon. Beetje dom van mij want daar had ik natuurlijk eerst naar moeten kijken.
In mijn regio lukt picnic nog wel voor deze week. Ik weet niet of die bij jou bezorgen, maar daar zou je dan naar kunnen kijken.
SophisticatedCaribou75
20-12-2021 om 15:05
watertoren schreef op 20-12-2021 om 08:35:
Ik zit in het gips en wilde online boodschappen bestellen bij de Jumbo zodat ik anderen niet lastig hoef te vallen maar ze zitten de hele week al vol.
Klopt. Bij de Appie reserveer ik in deze tijd van het jaar die weken vooruit. Ook een ergernis.
SuzyQFive
20-12-2021 om 15:10
HAHA!wait..what schreef op 20-12-2021 om 09:15:
Aan de moeder van een vriendinnetje van m'n dochter. Ik kreeg een appje met nadrukkelijk verzoek mijn kind regelmatig een zelftest te laten doen als ik wilde dat ze nog gingen spelen deze 3 weken.. Nu vind ik dat geen probleem op zich maar ik ergerde me er wel aan
Een gevalletje 'toon die de muziek maakt?'