Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-12-2021 om 22:14

Arme jij, Lientje. Werk je in een verzorgingshuis?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-12-2021 om 22:28

Zeefietser schreef op 17-12-2021 om 21:05:

Ik erger mij nu mij nu aan Viva forum. Op de computer kan ik inloggen. Op mijn mobiels, ja dat er zijn er 2, kan ik dat niet.

Gewoon Motherfuckers what the fuck.

Dan blijf je toch lekker hier.

Aan het feit dat iemand hier in de straat DJ is en al de hele avond een show geeft... normaal niet zo vaak, maar nu met corona natuurlijk vaker. Kan me gewoon niet voorstellen dat zijn directe buren niet knettergek worden. 

Zeefietser schreef op 17-12-2021 om 21:05:

Ik erger mij nu mij nu aan Viva forum. Op de computer kan ik inloggen. Op mijn mobiels, ja dat er zijn er 2, kan ik dat niet.

Gewoon Motherfuckers what the fuck.

Gewoon lekker hier blijven 

niet_rechts schreef op 17-12-2021 om 22:14:

Arme jij, Lientje. Werk je in een verzorgingshuis?

Ja inderdaad. PG. Tijdelijk even op een andere afdeling die een behoorlijke uitdaging is zeg maar...

Viva is bij mij overigens ook niet mobiel bereikbaar hoor. Dus het ligt niet aan jou zeefietser

Bij mij ook niet, vanmiddag nog wel. Hij vindt zelfs het hele webadres niet meer. 

Dat dochter van tien net de hele badkamer ondergespuugd had, arm kind… 
Aan de kleur te zien iets te veel blauwe kleurstof binnengekregen op een verjaardagsfeestje 😂. 

Aan dommeriken. 

Aan het OMT. En de rest van de kliek.

JtM

JtM

18-12-2021 om 08:01 Topicstarter

Veeeeel te vroeg wakker geworden... Ben al vanaf 05.30u wakker. Nergens voor nodig zo vroeg. 

JtM schreef op 18-12-2021 om 08:01:

Veeeeel te vroeg wakker geworden... Ben al vanaf 05.30u wakker. Nergens voor nodig zo vroeg.

Net zo irritant al tot 5 uur wakker zijn en sinds 8 uur ook alweer wat ik had. Heb gisteren 3 bier op en lag er voor middernacht in maar het voelt alsof ik de hele nacht heb lopen zuipen 

Dolfje schreef op 18-12-2021 om 08:53:

[..]

Net zo irritant al tot 5 uur wakker zijn en sinds 8 uur ook alweer wat ik had. Heb gisteren 3 bier op en lag er voor middernacht in maar het voelt alsof ik de hele nacht heb lopen zuipen

Ik slaap nooit goed als ik alcohol op heb 🤷🏼‍♀️

Ik erger me er dood aan als ze nu toch weer een harde lockdown erin gooien… en daarbij zeker om Slob die verzekerde dat de scholen niet dicht zouden. We konden daardoor onze leerlingen op stage sturen. Een deel moest al verkassen omdat ze op een basisschool stage lopen en nu dan ook de VO scholen dicht. Winkels dicht in de belangrijkste tijd van het jaar. En dan zeggen ze ook nog: om drukte in winkels te voorkomen gaan ze de boel waarschijnlijk zondag al sluiten. Driemaal raden wat er vandaag gebeurt dan… Ik hoef zelf niets van de andere winkels, maar toch hè. 
En waarom, waarom kan die boosterprik nu wel ineens allemaal in hele korte tijd en moest het prikken eerder echt maaaanden duren? En waarom is het prikken van de kinderen nog niet opgestart? (Ok, nu eerst booster maar dat had allang gekund). 

Bah! 

(En ik hou mij altijd netjes aan de maatregelen hoor maar ben er nu wel even klaar mee, als leerlingbegeleider heb ik gewoon direct de gevolgen van dit soort geëmmer op mijn bordje). 

JtM

JtM

18-12-2021 om 09:46 Topicstarter

Pffff weer de ellende met een harde lockdown. Word hier zo moe van. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.