Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
rionyriony
17-12-2021 om 12:40
Als ik iets zie bij ikea wat ik wel zou willen hebben dan verkopen ze het nooit online.
Apiejapie
17-12-2021 om 14:29
rionyriony schreef op 17-12-2021 om 12:40:
Als ik iets zie bij ikea wat ik wel zou willen hebben dan verkopen ze het nooit online.
Sowieso de bizar slechte voorraad van Ikea. Willen kamer van zoon in gaan richten. Maar bij zo'n 80% van wat we willen is het niet leverbaar. En met honderden euro's aan tegoedbonnen wil ik het toch daar halen en niet ergens anders.
EnchantedDragonfly18
17-12-2021 om 14:40
Friezinnetje schreef op 16-12-2021 om 17:05:
[..]
ik vond gisteren de opmerking van Frank Lammers bij Beau heel goed. Daar zat ook zo'n showbizzjournalist en die zei: Ja, er waren 21 uitgenodigd maar we weten niet hoeveel er zijn geweest, mss ook wel 100. Toen zei Frank: Euh, dus je weet het niet hoeveel er waren, hou je mond dan ook en ga dat dan eerst maar eens uitzoeken (of iets in die trant).
En de fotografen liggen liggen bijna op elkaar in de bosjes om foto's te nemen. Ik vind de berichten over Amalia overtrokken. Het was buiten en allemaal gevaccineerd en getest. Daar zouden veel mensen/jeugd een voorbeeld aan kunnen nemen.
FaithfulDuck87
17-12-2021 om 14:45
Tickel schreef op 17-12-2021 om 14:40:
[..]
En de fotografen liggen liggen bijna op elkaar in de bosjes om foto's te nemen. Ik vind de berichten over Amalia overtrokken. Het was buiten en allemaal gevaccineerd en getest. Daar zouden veel mensen/jeugd een voorbeeld aan kunnen nemen.
pcies
Poezie
17-12-2021 om 14:47
Tickel schreef op 17-12-2021 om 14:40:
[..]
Hypocriet gedoe allemaal. Zo ongeveer de helft van de bevolking heeft overal schijt aan, maar als een lid van het koningshuis iets doet wat "niet mag" maar op de veiligste manier die je kan bedenken moeten ze allemaal naar de "juf" om te klikken.
Het wordt tijd dat iedereen eerst eens in de spiegel kijkt en zich afvraagt tot in hoeverre zij zich nog aan de maatregelen houden.
SophisticatedCaribou75
17-12-2021 om 14:55
rionyriony schreef op 17-12-2021 om 12:40:
Oh, wauw, zou dat komen door de grondstoftekorten als indirect gevolg van de coronacrisis? In 2019 hebben wij een scheepslading meubelen gekocht bij Ikea en die konden toen allemaal geleverd worden. En nog snel ook.
rionyriony
17-12-2021 om 15:31
Apiejapie schreef op 17-12-2021 om 14:29:
[..]
Sowieso de bizar slechte voorraad van Ikea. Willen kamer van zoon in gaan richten. Maar bij zo'n 80% van wat we willen is het niet leverbaar. En met honderden euro's aan tegoedbonnen wil ik het toch daar halen en niet ergens anders.
Misschien hebben ze nog steeds last van zeecontainers die niet op tijd aankomen. Schijnt al lang een groot probleem te zijn.
Hinoki
17-12-2021 om 15:33
niet_rechts schreef op 17-12-2021 om 14:55:
[..]
Oh, wauw, zou dat komen door de grondstoftekorten als indirect gevolg van de coronacrisis? In 2019 hebben wij een scheepslading meubelen gekocht bij Ikea en die konden toen allemaal geleverd worden. En nog snel ook.
Ja, en dat gaat alleen nog maar erger worden. Ik stel zeg momenteel aankopen niet uit. Als ik iets wil/nodig heb, dan koop ik het gelijk.
rionyriony
17-12-2021 om 15:39
niet_rechts schreef op 17-12-2021 om 14:55:
[..]
Ik weet niet; volgens mij alleen leverbaar als ik het ophaal in een filiaal. Ging om een steekwagentje. Ik heb maar ergens anders een ander cadeau besteld maar ik zag te laat dat het erom zal spannen of het nog voor kerstmis zal komen. Dat hebben ze niet op hun site gezet. Er stond: morgen.
Misschien vermoedden ze al dat ik het niet zou bestellen als ze de ware leverdatum bekend zouden maken vóór het bestellen.
SuzyQFive
17-12-2021 om 15:54
Ik zet bij Ikea altijd melding aan dat ze bericht sturen als het wel weer op voorraad is.
Zusterclivia
17-12-2021 om 16:31
SuzyQFive schreef op 17-12-2021 om 15:54:
Ik zet bij Ikea altijd melding aan dat ze bericht sturen als het wel weer op voorraad is.
Maar ook dan krijg je niet altijd echt bericht. 😬
redbulletje
17-12-2021 om 16:33
Zusterclivia schreef op 17-12-2021 om 16:31:
[..]
Maar ook dan krijg je niet altijd echt bericht. 😬
Bij bonprix krijg je ook niet altijd bericht, beter check je zelf dagelijks even je verlanglijstje.
Wilgenkatje-
17-12-2021 om 20:33
Apiejapie schreef op 16-12-2021 om 10:58:
Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd. Ze mogen met broers en zussen niet samenkomen thuis om een kop koffie te drinken. Allemaal samen in de horeca mag wél. Zie het verschil niet, en vooral niet het voordeel van de oudjes dan de horeca in te laten gaan ten opzichte van thuis vieren.
Het voordeel van de horeca kan (!) zijn dat je ruimer van elkaar zit en de ruimte sowieso hoger is dan thuis, betere ventilatie mogelijk. Ik zou dan kiezen voor horeca / zaaltje want er zijn waarschijnlijk niet zoveel jaren meer waarop de groep compleet is.
Wij hebben einde zomer 40 jaar getrouwd gevierd en verloren onlangs de eerste generatiegenoot (mede) aan Corona.
Zeefietser
17-12-2021 om 21:05
Ik erger mij nu mij nu aan Viva forum. Op de computer kan ik inloggen. Op mijn mobiels, ja dat er zijn er 2, kan ik dat niet.
Gewoon Motherfuckers what the fuck.
lientje69
17-12-2021 om 21:58
ik heb me vanavond geërgerd aan een aantal bewoners van me die maar aan het ruzie zoeken en het zuigen naar elkaar waren. Ze kunnen er niks aan doen want dementerend maar het verpest de sfeer behoorlijk
En als ik dan probeer de sfeer om te buigen keren enkelen zich tegen mij en krijg ik een bak agressie over me heen. Pfff
Pittige dienst vanavond zeg