Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Zusterclivia
12-12-2021 om 13:25
AliceM1982 schreef op 11-12-2021 om 19:27:
[..]
![]()
![]()
Goed excuus idd om toch nog een 3e aan te schaffen
![]()
Hallo, je hebt er geen drie? Ken je het aloude gezegde niet?
1 in de was, 1 in de kast en 1 aan de bast. 😁
AggressiveReindeer87
12-12-2021 om 13:29
Aan mijn eigen onhandigheid waardoor ik mezelf vanmorgen opgesloten had. Zal het uitleggen: ik woon in een oude bovenwoning met de woonkamer en keuken op zolder en badkamer toilet en slaapkamers op 1e verdieping. tussen trap naar boven en 1e verdieping zit een tussendeur. Daarvan zat de deuropening los. Ik ging uit bed vanmorgen naar boven koffie halen, had de slaapkamer deur open dus ik deed de tussendeur even dicht zodat de katten niet op slaapkamer konden. Wat gebeurde er, het slot zat los en ging er helemaal af en dat pinnentje zat in het slot, lang verhaal kort: ik kreeg de deur niet meer open en zat dus boven opgesloten, en mn voordeur zat nog in het nachtslot dus de buurman kwam er moeilijk in, die zou een betonschaar regelen zodat hij dat kon openen, in mijn huis kon en mn deur openen van de andere kant. (zo'n soort kettinkje, onding. Die hebben we er net afgehaald.
Ondertussen had ik mijn beste vriend ook gebeld, die kwam en toen was het snel opgelost, de voordeur hadden de buren inmiddels opengekregen, hij heeft dat nachtslot gesloopt en de tussendeur opengemaakt.
Ok ik was gelukkig niet erg in paniek maar leuk was dit niet. Gelukkig heb ik lieve mensen om me heen die mij helpen
. (Maar goed de schrik zit er goed in... En de katten mogen weer op de slaapkamer want ik wil geen deuren meer dicht
)
Lollypopje
12-12-2021 om 13:39
AliceM1982 schreef op 12-12-2021 om 13:29:
Aan mijn eigen onhandigheid ....
....(Maar goed de schrik zit er goed in... En de katten mogen weer op de slaapkamer want ik wil geen deuren meer dicht
)
Dit was dus gewoon een complot van je katten 
AggressiveReindeer87
12-12-2021 om 13:44
Lollypopje schreef op 12-12-2021 om 13:39:
[..]
Dit was dus gewoon een complot van je katten
Voor de actie 'Open slaapkamerdeur Alice'
Auwereel
12-12-2021 om 14:22
O Alice, dat heb ik ook eens meegemaakt, de handgreep viel uit de deur en ik kon 'm niet meer erin krijgen, dat moet je aan twee kanten doen, dus daar stond ik opgesloten in de badkamer. Maar mijn situatie was heel wat minder precair dan die van jou, want mijn man was thuis. Maar ik moet er niet aan denken als ik alleen thuis was geweest met (toen) twee kleine kinderen! Dus die handgreep hebben we daarna heel goed vastgezet!
AggressiveReindeer87
12-12-2021 om 15:28
Auwereel schreef op 12-12-2021 om 14:22:
O Alice, dat heb ik ook eens meegemaakt, de handgreep viel uit de deur en ik kon 'm niet meer erin krijgen, dat moet je aan twee kanten doen, dus daar stond ik opgesloten in de badkamer. Maar mijn situatie was heel wat minder precair dan die van jou, want mijn man was thuis. Maar ik moet er niet aan denken als ik alleen thuis was geweest met (toen) twee kleine kinderen! Dus die handgreep hebben we daarna heel goed vastgezet!
Ik heb de deurknop net ook goed vastgemaakt... en die tussendoor hoeft helemaal niet dicht, dat doe ik alleen zodat ik even de slaapkamerdeur open kan zetten zonder dat de katten erin kunnen. (Ben zo geschrokken dat ze dat nu wel mogen hoor...die paar haren is minder erg dan opgesloten zitten)
Oww en dat nachtslot hebben we eraf gehaald, wat een onding is dat zeg... Geen idee waarom ik die vast had...
Hinoki
12-12-2021 om 15:40
Aan de hysterie rondom de Formule 1 race. Maar goed, dan vloek ik in de kerk, dus heb mijn ergernis maar ingeslikt.
Dolfje
12-12-2021 om 15:42
Hinoki schreef op 12-12-2021 om 15:40:
Aan de hysterie rondom de Formule 1 race. Maar goed, dan vloek ik in de kerk, dus heb mijn ergernis maar ingeslikt.
Ik zit lekker alleen thuis want man is dat buiten de deur aan het kijken dus ik heb er gelukkig geen last van.
Dolfje
12-12-2021 om 15:43
Ik erger me vandaag aan mezelf en mijn lijf. 2 nachten slecht geslapen en hup meteen een koortslip weer. 3 weken geleden ook al.
Broodjebrie
12-12-2021 om 15:53
Ik snap het ook niet.
Elmie
12-12-2021 om 16:12
+1
FaithfulDuck87
12-12-2021 om 16:22
Poezie schreef op 12-12-2021 om 16:22:
https://youtu.be/4nIOOiGDNFE
Beterlaat2021!
12-12-2021 om 16:37
Loop ik helemaal blij, door de winst van Max Verstappen even met de hond naar buiten voor een snelle plas van hem : enorme vuurwerk knal op 20 meter afstand.
Heel hard gescholden, maar niemand gezien.
Hinoki
12-12-2021 om 17:01
Hier ook enorm veel vuurwerk. Zelf vind ik dat niet erg. Maar ik vind het altijd zo verdrietig voor al die arme diertjes.