Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mijn man. Die was met zijn maten lunchen maar volgens mij was het meer een vloeibare lunch ipv dat ze daadwerkelijk echt gegeten hebben. Is niks mee te beginnen nu dus heb gezegd dat hij maar op bed moet gaan liggen tot hij nuchterder is.
En dan zegt hij " ik dacht dat jij ook wel zou drinken " Uh ik ga in mijn eentje  thuis zitten zuipen op zaterdagmiddag..
Als hij vannacht om 2 uur thuis was gekomen had ik hem zo verwacht. Niet na een middagje met de horeca om 17:00 dicht.. Dan had ik in bed gelegen en er waarschijnlijk niks van gemerkt.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 18:52

Dolfje schreef op 11-12-2021 om 18:43:

Aan mijn man. Die was met zijn maten lunchen maar volgens mij was het meer een vloeibare lunch ipv dat ze daadwerkelijk echt gegeten hebben. Is niks mee te beginnen nu dus heb gezegd dat hij maar op bed moet gaan liggen tot hij nuchterder is.
En dan zegt hij " ik dacht dat jij ook wel zou drinken " Uh ik ga in mijn eentje thuis zitten zuipen op zaterdagmiddag..
Als hij vannacht om 2 uur thuis was gekomen had ik hem zo verwacht. Niet na een middagje met de horeca om 17:00 dicht.. Dan had ik in bed gelegen en er waarschijnlijk niks van gemerkt.

Doet me denken aan mezelf toen ik thuiskwam van een high wine die meer wijn was dan hapjes. Op de nuchtere maag komt dat pittig aan. Om middernacht tolde het nog in mijn hoofd en baalde ik een beetje van mezelf.

Die avondlockdown stelt ons voor nieuwe problemen.

niet_rechts schreef op 11-12-2021 om 18:52:

[..]

Doet me denken aan mezelf toen ik thuiskwam van een high wine die meer wijn was dan hapjes. Op de nuchtere maag komt dat pittig aan. Om middernacht tolde het nog in mijn hoofd en baalde ik een beetje van mezelf.

Ik herken het ook wel hoor want ben zelf ook niet heilig maar had dat nu dus echt ff niet verwacht. 

En ik ben nu natuurlijk zo nuchter als maar zijn kan dus dan valt het me extra op.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 19:05

Dolfje schreef op 11-12-2021 om 18:54:

En ik ben nu natuurlijk zo nuchter als maar zijn kan dus dan valt het me extra op.

Ja, zo herkenbaar! "Wat doe je raar", zei mijn kind. "Nou, dat valt toch wel mee?", kon ik met moeite uitbrengen. Drank is lekker, maar als je het te snel drinkt dan moet je dat bekopen en dan is er geen verbergen aan. Ik heb een hekel aan aangeschoten mensen en als je er dan zelf één bent, krenk je je eigen trots bovendien.

Sterkte daar, Dolfje. Balen dat je gezellige avond op deze manier in het water valt.

ja dankjewel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 19:27

Zusterclivia schreef op 11-12-2021 om 18:16:

[..]

Je hebt er dan niet genoeg. 😁

Goed excuus idd om toch nog een 3e aan te schaffen 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

11-12-2021 om 21:59

Aan al het knalvuurwerk wat al weer afgestoken wordt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 22:12

Yolo schreef op 11-12-2021 om 21:59:

+1, hier ook... 

Zojuist aan een reclame op het topic van Millie. Een advertentie over boekjes met gedichten over doodgaan met de tekst : doodgewoon gaan hemelen.
Vond ik in dat topic wat ongepast. Heb het gemeld in het feedback topic.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 22:19

lientje69 schreef op 11-12-2021 om 22:15:

Zojuist aan een reclame op het topic van Millie. Een advertentie over boekjes met gedichten over doodgaan met de tekst : doodgewoon gaan hemelen.
Vond ik in dat topic wat ongepast. Heb het gemeld in het feedback topic.

Ik heb hem (nog) niet gezien, maar hele goede actie, Lientje.

Yolo schreef op 11-12-2021 om 21:59:

Hier beginnen ze de laatste dagen ook te knallen jammer genoeg. 

niet_rechts schreef op 11-12-2021 om 22:19:

[..]

Ik heb hem (nog) niet gezien, maar hele goede actie, Lientje.

Stond bovenaan het topic. Als ik nu op het topic kijk zie ik alleen een wit vlak dus ik denk dat er snel gereageerd is. Wist niet wat ik zag joh. Dacht echt: zo, dat is even ongepast op dit topic! Heb ook de vraag gesteld hoe er bepaald wordt welke advertentie waar geplaatst wordt. Misschien is het wel een soort algoritme en kunnen ze er niks aan doen maar even dit soort dingen in de gaten houden zou toch wel fijn zijn.

lientje69 schreef op 11-12-2021 om 22:23:

[..]

Stond bovenaan het topic. Als ik nu op het topic kijk zie ik alleen een wit vlak dus ik denk dat er snel gereageerd is. Wist niet wat ik zag joh. Dacht echt: zo, dat is even ongepast op dit topic! Heb ook de vraag gesteld hoe er bepaald wordt welke advertentie waar geplaatst wordt. Misschien is het wel een soort algoritme en kunnen ze er niks aan doen maar even dit soort dingen in de gaten houden zou toch wel fijn zijn.

Ik gok dat het inderdaad een algoritme is. Maar snap heel goed dat het je verkeerd schiet, dus ik hoop ook dat er iets tegen te doen is. Goed dat je hebt gemeld 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 22:26

lientje69 schreef op 11-12-2021 om 22:23:

[..]

Zeg dat! Heel pijnlijk. Goed dat je het meteen gemeld hebt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.