Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
AggressiveReindeer87
07-12-2021 om 21:25
Zusterclivia schreef op 07-12-2021 om 21:03:
[..]
Auw was een understatement. Wordt, denk ik, blauw van mijn heup tot enkel. En ei op mijn knie. 🙈
Helaas niet de enige 2 vriendinnen op totaal andere punten ook onderuit gegaan. Er was niet gestrooid.
Nog een ergenis, normaal strooien ze om de haverklap. En nu ging het sneeuwen en is er niet gestrooid.
Auuuuuwwwww!!! Heel irritant, op je snufferd gaan...Ik hoop dat je er niet te veel last van krijgt.
Ik vind ook even het een en ander irritant... Postnl stuurt een bericht van bezorging van iets wat ik vorige week al genannulleerd heb en Bcc geeft geen antwoord op een vraag van iets wat ik bestellen wil/moet eigenlijk. (Mn wasmachine moet nodig vervangen worden) totaal onbelangrijke dingen eigenlijk maar ik vind het irrritant als iets niet gaat hoe ik het wil of dat ik door fouten of systemen van bedrijven daar gedoe door krijg...ik krijg er een beetje koppijn van... 
AggressiveReindeer87
07-12-2021 om 21:42
Als ik toch bezig ben heb ik er nog 1, ik word een beetje gestoord van dat vuurwerk hier... keiharde knal een paar uur geleden. Stelletje aso's... hebben ze niks beters te doen?
En ik word ook een beetje gestoord van die stomme kriebelhoest... daar krijg ik ook koppijn van. Ik ga geloof ik maar naar bed 
HAHA!wait..what
07-12-2021 om 22:14
Ik stond met mijn hondje (pup van 3 maanden) te wachten. Een vrouw eerst heel enthousiast; wat een leuk hondje! Wat is het voor ras? Ik het ras noemen, kende ze niet. Toen zei ze tegen haar (ik vermoed) dochter; vast een duur hondje, zoek eens op!
Eenmaal opgezocht; jeetje! Wat een dure hond.. Wij hebben er 1 uit het buitenland, veel goedkoper! Heeft wel wat mankementen en is een stuk groter dan ze zeiden dat hij zou worden maar ach.. Hij was wel goedkoop!
Waarom zou je zo'n dure hond willen?
ik stond echt verbaasd alles aan te horen en ze ging maar door..
nlies
07-12-2021 om 23:51
en dan maar hopen dat de kosten van die mankementen niet de pan uit vliegen, want anders wordt het toch een dure hond
SuzyQFive
08-12-2021 om 08:51
Wobbelkont schreef op 07-12-2021 om 18:41:
[..]
Helaas ben ik intussen pro in het terugzetten van m’n eigen knieschijf.. kan hem er ook zelf uitzetten als ik zou willen.
Hehe, ik heb zulke schouders. En mijn knieschijf laxeerde ik eens door met een gebogen knie op de grond te tikken nadat mijn kniebeschermer na twee duiken (volleybal) onder mijn knie was beland… 🤦🏼♀️.
SuzyQFive
08-12-2021 om 08:52
HAHA!wait..what schreef op 07-12-2021 om 22:14:
Ik stond met mijn hondje (pup van 3 maanden) te wachten. Een vrouw eerst heel enthousiast; wat een leuk hondje! Wat is het voor ras? Ik het ras noemen, kende ze niet. Toen zei ze tegen haar (ik vermoed) dochter; vast een duur hondje, zoek eens op!
Eenmaal opgezocht; jeetje! Wat een dure hond.. Wij hebben er 1 uit het buitenland, veel goedkoper! Heeft wel wat mankementen en is een stuk groter dan ze zeiden dat hij zou worden maar ach.. Hij was wel goedkoop!
Waarom zou je zo'n dure hond willen?
ik stond echt verbaasd alles aan te horen en ze ging maar door..
Eh… mafketel… 😂.
Uiteindelijk is ze er misschien wel meer aan kwijt als ie mankementen heeft. 😬
Regendrup.
08-12-2021 om 08:53
Wobbelkont schreef op 07-12-2021 om 18:41:
[..]
Helaas ben ik intussen pro in het terugzetten van m’n eigen knieschijf.. kan hem er ook zelf uitzetten als ik zou willen.
Jee dat klinkt echt heel naar! Op zich fijn dat je hem zelf terug kunt duwen, maar toch krijg ik er kippenvel van, alleen al van het idee.
HAHA!wait..what
08-12-2021 om 09:13
SuzyQFive schreef op 08-12-2021 om 08:52:
[..]
Eh… mafketel… 😂.
Uiteindelijk is ze er misschien wel meer aan kwijt als ie mankementen heeft. 😬
Ja, zo dacht ik ook al. Het is natuurlijk prima hoor, dat zij daarvoor heeft gekozen en het hondje heeft gered.. Je mag ook tegen alle nestjes zijn hier in Nederland, gezien de volle asielen, snap ik helemaal! Maar waarom een duur hondje (en dat in mijn bijzijn opzoeken) en geen goedkope uit het buitenland? Nou, om de redenen van haar hond dus..
HAHA!wait..what
08-12-2021 om 09:15
Wobbelkont schreef op 07-12-2021 om 18:22:
M’n knieschijf die achter de bank bleef hangen en dus weer uit de kom schoot
Au.. Brr, krijg altijd rillingen als ik zulke dingen lees. Lijkt me zo'n naar gevoel!
Netherfield
08-12-2021 om 09:27
Aan de stratenmakers voor mijn deur. Nou ja, aan de Nederlandstalige shit die best hard uit hun radio komt. Waar ze die rotzooi altijd vinden is me een raadsel.
Auwereel
08-12-2021 om 09:28
Aan een vieze vlek op mijn bril die ik maar niet schoon krijg! Straks mijn bril maar even onder de kraan houden, in de hoop dat dat helpt.
Herfstappeltaart
08-12-2021 om 09:57
Auwereel schreef op 08-12-2021 om 09:28:
Aan een vieze vlek op mijn bril die ik maar niet schoon krijg! Straks mijn bril maar even onder de kraan houden, in de hoop dat dat helpt.
Spiritus!. Ik maak mijn bril altijd schoon met een tissue met een beetje spiritus. Dan is alles er af.
lientje69
08-12-2021 om 10:05
Netherfield schreef op 08-12-2021 om 09:27:
Aan de stratenmakers voor mijn deur. Nou ja, aan de Nederlandstalige shit die best hard uit hun radio komt. Waar ze die rotzooi altijd vinden is me een raadsel.
Radio NL
Op de fm 402. Ik heb zo'n man. ![]()
watertoren
08-12-2021 om 10:14
Aan mezelf omdat ik altijd veel te lang wacht voordat ik naar de huisarts ga. Ik zit in het gips en ben nu afhankelijk van andere mensen wat ik erg vervelend vind. Nu heb ik al vanaf vorige week donderdag pijn vanaf mijn nek tot in mijn hele linkerarm en mijn vingers tintelen. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan maar dat was niet. Gisteren toch maar even aan mijn broer gevraagd of hij met mij naar de huisarts wilde rijden. Nu blijkt dat mijn spieren geirriteerd zijn en dat daardoor een zenuw klem zit. Ik krijg nu fysio aan huis maar wegens drukte kunnen die maandag pas komen. Ik heb wel pijnstillers maar die helpen niet zo goed. Had ik nu toch maar eerder aan de bel getrokken.
SophisticatedCaribou75
08-12-2021 om 10:18
watertoren schreef op 08-12-2021 om 10:14:
Aan mezelf omdat ik altijd veel te lang wacht voordat ik naar de huisarts ga. Ik zit in het gips en ben nu afhankelijk van andere mensen wat ik erg vervelend vind. Nu heb ik al vanaf vorige week donderdag pijn vanaf mijn nek tot in mijn hele linkerarm en mijn vingers tintelen. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan maar dat was niet. Gisteren toch maar even aan mijn broer gevraagd of hij met mij naar de huisarts wilde rijden. Nu blijkt dat mijn spieren geirriteerd zijn en dat daardoor een zenuw klem zit. Ik krijg nu fysio aan huis maar wegens drukte kunnen die maandag pas komen. Ik heb wel pijnstillers maar die helpen niet zo goed. Had ik nu toch maar eerder aan de bel getrokken.