Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat ik voor de coronaprik van mijn bijna 12-jarig kind moet bellen voor een afspraak, kan niet online. Grrrrrrrr. 

Herfstappeltaart schreef op 08-12-2021 om 09:57:

[..]

Spiritus!. Ik maak mijn bril altijd schoon met een tissue met een beetje spiritus. Dan is alles er af.

Ik heb een speciale coating op mijn bril, zou die spiritus overleven?

MindlessCamel53

MindlessCamel53

08-12-2021 om 10:46

Auwereel schreef op 08-12-2021 om 10:43:

[..]

Ik heb een speciale coating op mijn bril, zou die spiritus overleven?

Het kan ook zijn dat het geen vlek is, maar een beschadiging in de coating. Even langs de opticien is misschien handiger. Kunnen ze je bril even in zo'n  speciaal badje gooien.

Dat in de kantine (gezamenlijk twee scholen) alle Paarse Vrijdagposters van de muur zijn getrokken in de afgelopen dagen… 

SuzyQFive schreef op 09-12-2021 om 16:37:

Dat in de kantine (gezamenlijk twee scholen) alle Paarse Vrijdagposters van de muur zijn getrokken in de afgelopen dagen…

Bah.. wat verschrikkelijk! Laat iedereen toch zijn/haar speciale dag hebben 

SuzyQFive schreef op 09-12-2021 om 16:37:

Dat in de kantine (gezamenlijk twee scholen) alle Paarse Vrijdagposters van de muur zijn getrokken in de afgelopen dagen…

Zijn dat die posters met een moslima? Die posters zijn in de moslimgemeenschap niet echt goed gevallen. Dan niet zozeer omdat het paarse vrijdag is, maar meer omdat er een moslima voor is gebruikt. Dat zal de achterliggende reden wel zijn. 

Even ten overvloede, maar voor de duidelijkheid: ik ben het dus niet eens met die achterliggende reden. 

Aan mijn collega. Lang niet gezien, leuk! dacht ik. Blijkt hij vol complottheoriën te zitten. 

Netherfield schreef op 09-12-2021 om 19:16:

Aan mijn collega. Lang niet gezien, leuk! dacht ik. Blijkt hij vol complottheoriën te zitten.

Jammer is dat dan altijd he.

Jordgubbe schreef op 08-12-2021 om 10:46:

[..]

Het kan ook zijn dat het geen vlek is, maar een beschadiging in de coating. Even langs de opticien is misschien handiger. Kunnen ze je bril even in zo'n speciaal badje gooien.

Het bleek gewoon een hardnekkige vlek te zijn, die vlek is weer weg. Er zijn andere voor in de plaats gekomen...

Aan de weegschaal, of beter, mijn eetlust. Ik heb het erg druk op mijn werk, slaap (daarom?) slecht en daar krijg ik honger van. Er zit nu al bijna 3 kg aan die er niet hoort te zijn.
Waarom gaat aankomen zo snel en afvallen zo langzaam?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2021 om 14:19

Net bij de AH, ik wilde zo'n ah magazine, er stond echter al iemand voor het rek en ivm de 1,5 meter bleef ik dus netjes wachten op afstand. Gaat die gast uitgebreid dat boekkie lezen ipv 1 eraf pakken en door. Zucht. Ben doorgelopen en heb het gepakt toen ik klaar was.

Dat ik mijn pyjama vergeten ben. 

iemand die een bericht begint met: “dames en mensen met een baarmoeder” 🤮

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 10:34

SuzyQFive schreef op 11-12-2021 om 10:24:

iemand die een bericht begint met: “dames en mensen met een baarmoeder” 🤮

Owww wat erg, dat zeg je toch niet.... ik begrijp je irritatie.. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 10:35

Dubbel...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.