Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Tatemae
03-12-2021 om 22:52
aan een hoestende man in de drogist, die hoestsiroep kocht want hij was positief getest op corona...
Vertelde hij even tussen het hoesten en afrekenen door
Dolfje
03-12-2021 om 22:54
Tatemae schreef op 03-12-2021 om 22:52:
aan een hoestende man in de drogist, die hoestsiroep kocht want hij was positief getest op corona...
Vertelde hij even tussen het hoesten en afrekenen door
Zulke mensen zou je toch wat doen..
BrightEchidna89
03-12-2021 om 22:59
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 22:50:
[..]
Ja maar ik zat op de fiets en achter mij dus iemand op een herrie scooter die veel harder gaat dan ik. En dan zo'n 10 minuten tot ik bij een stoplicht moest stoppen.
Euhm, ik blijf niet achter mijn vrouw fietsen omdat ik niet harder kan, of om uit de wind te zitten; het gaat om uitzicht.
Dolfje
03-12-2021 om 23:06
Valdemar schreef op 03-12-2021 om 22:59:
[..]
Euhm, ik blijf niet achter mijn vrouw fietsen omdat ik niet harder kan, of om uit de wind te zitten; het gaat om uitzicht.
Nou ik had een regenjas en broek aan. Geloof niet dat het daarom ging...
Lollypopje
03-12-2021 om 23:08
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 23:06:
[..]
![]()
Een regenkleding fetish 💡
Dolfje
03-12-2021 om 23:09
Lollypopje schreef op 03-12-2021 om 23:08:
[..]
Een regenkleding fetish 💡
Het was een oudere vrouw, maar zou kunnen
Ik denk dat ze gewoon niet harder durfde ofzo maar irritant was het wel.
BrightEchidna89
03-12-2021 om 23:11
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 23:06:
[..]
![]()
Ik verwijs je graag door naar het dirty mind topic, mij verbaast niets meer.
_Anoniem_
04-12-2021 om 12:14
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 23:09:
[..]
![]()
Hmm misschien was ik dan even gestopt om zogenaamd aan de rits van mijn jas te gaan morrelen, en dan daarna weer rustig door fietsen, nadat ze me had ingehaald.
AggressiveReindeer87
04-12-2021 om 12:21
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 23:09:
[..]
![]()
Dat had mijn moeder vorige week toen ik bij haar in de auto zat en we best een stukkie moesten rijden. Er zat een hele tijd een auto voor haar die echt om iedere mier op de rem trapte en totaal niet door rijd. Mijn moeder is 75 maar ze houdt nog steeds van doorrijden en heeft echt een hekel aan van die slakken op de weg. Op een gegeven moment begon ze zich zo te ergeren dat we geruild hebben en ik dus ben gaan rijden. Ik kan er beter tegen en ik heb geen auto maar wel een rijbewijs en het is best goed voor mij om regelmatig te rijden. (Dacht lang dat ik rijangst had maar denk toch dat dat bullshit is, ik moet het gewoon doen, punt, klaar) Win win situatie dus...
Lollypopje
04-12-2021 om 12:25
dat de eerste streng lampjes in de boom zit. Dat ik er totaal nit blij me ben, maar dat het me niet beter lukt en ik nu moe zit uit te hijgen daarvan en dus totaal geen zin heb om het over te moeten doen. En dan moet die tweede streng nog 
En ik weet dat ik er uiteindelijk wel okee mee ga zijn, want ik heb elk jaar ruzie met die π$^|•° lampjes, maar nu wil ze het liefst uit het raam gooien. Geen energie ervoor. Waarom wilde ik ook alweer een boom opzetten?
AggressiveReindeer87
04-12-2021 om 12:29
Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 12:25:
dat de eerste streng lampjes in de boom zit. Dat ik er totaal nit blij me ben, maar dat het me niet beter lukt en ik nu moe zit uit te hijgen daarvan en dus totaal geen zin heb om het over te moeten doen. En dan moet die tweede streng nog
En ik weet dat ik er uiteindelijk wel okee mee ga zijn, want ik heb elk jaar ruzie met die π$^|•° lampjes, maar nu wil ze het liefst uit het raam gooien. Geen energie ervoor. Waarom wilde ik ook alweer een boom opzetten?
Dat had ik van de week en gister ook, idd ieder jaar hetzelfde, die krengen zitten altijd in de knoop. Er zijn mensen die dat zo uit elkaar halen maar ik heb daar geen talent voor... en vooral geen geduld. (En ik heb er ook een paar weggesmeten, van die verschrikkelijke gekleurde die mijn ex toen we samenwoonde denk ik gekocht had... Ik niet want ik vind dat vreselijk, die gekleurde lampies...)
Lollypopje
04-12-2021 om 12:33
AliceM1982 schreef op 04-12-2021 om 12:29:
[..]
Dat had ik van de week en gister ook, idd ieder jaar hetzelfde, die krengen zitten altijd in de knoop. Er zijn mensen die dat zo uit elkaar halen maar ik heb daar geen talent voor... en vooral geen geduld. (En ik heb er ook een paar weggesmeten, van die verschrikkelijke gekleurde die mijn ex toen we samenwoonde denk ik gekocht had... Ik niet want ik vind dat vreselijk, die gekleurde lampies...)
In de knoop hier nooit, rol ze altijd op en dan een tierip er om. Nooit problemen het jaar er op. Het is gewoon dat ik altijd weer ruzie heb met ze mooi over de boom verdelen, want ik ben verschrikkelijk perfectionistisch en het is dan gewoon nooit goed.
Wieder
04-12-2021 om 12:37
Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 12:25:
Ik koop kittens en zeg de rest van het huishouden dat ik daarom geen boom kan zetten, hoef ik ook geen ruzie te maken met lichtjes 😉. Werkt al 4 jaar goed! Als kind snapte ik het concept van een boom in je huis zetten al niet en als volwassene vind ik het een irritante sta in de weg. En iedereen hier (behalve ik) vind het leuk om het ding neer te zetten, maar niemand ruimt um weer op. Dus om te voorkomen dat ik tot februari met dat ding zat, liep ik um ieder jaar weer op te ruimen! Goh, en zo kwam er ineens een ergernis boven waarvan ik niet wist dat ik um had 😄
Lollypopje
04-12-2021 om 12:41
Wieder schreef op 04-12-2021 om 12:37:
[..]
Ik koop kittens en zeg de rest van het huishouden dat ik daarom geen boom kan zetten, hoef ik ook geen ruzie te maken met lichtjes 😉. Werkt al 4 jaar goed! Als kind snapte ik het concept van een boom in je huis zetten al niet en als volwassene vind ik het een irritante sta in de weg. En iedereen hier (behalve ik) vind het leuk om het ding neer te zetten, maar niemand ruimt um weer op. Dus om te voorkomen dat ik tot februari met dat ding zat, liep ik um ieder jaar weer op te ruimen! Goh, en zo kwam er ineens een ergernis boven waarvan ik niet wist dat ik um had 😄
Ik ben juist dol op kerstbomen en als hij straks staat ben ik er echt heel blij mee. Maar nu vervloek ik hem nog even