Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Zusterclivia
02-12-2021 om 22:46
Aan de achterbuurman, die zijn rookverslaving niet kan opgeven, maar wel steeds buiten zijn longen op staat te hoesten. Doe dat lekker thuis.
Gelukkig zit er nog een tuin tussen. Mijn vorige buurman deed dat ook, alleen rookte bij de achterdeur, waardoor wij rook binnen hadden en hij elke 20 minuten zijn longen zat op te rochelen.
Morgan-Salander
02-12-2021 om 23:54
Oké, dat moet ik dus blijkbaar niet meer doen: in bed een telefoongesprek plegen (lekker warm onder de dekens) en aansluitend gaan slapen, want dan kom je er tijdens een plaspauze achter dat je wel je bovenkleding hebt verruild voor nachtkleding, maar dat je nog je overdagbroek aan hebt
.
Morgan-Salander
03-12-2021 om 00:04
"Daarom is gekozen voor het blurren van alle gezichten."
"De hulp van het publiek is hard nodig"
Uh.... huh? Dus dan zie ik een jas die mijn buurman ook heeft en dan bel ik de politie om te zeggen: "Die foto van die ene met die en die jas, mijn buurman heeft ook zo'n jas."?
Dus, berichtje voor toekomstige tellers: Koop/Jat van tevoren een doodgewone jas waar er duizenden van zijn.
AggressiveReindeer87
03-12-2021 om 08:05
Morgan-Salander schreef op 02-12-2021 om 23:54:
Oké, dat moet ik dus blijkbaar niet meer doen: in bed een telefoongesprek plegen (lekker warm onder de dekens) en aansluitend gaan slapen, want dan kom je er tijdens een plaspauze achter dat je wel je bovenkleding hebt verruild voor nachtkleding, maar dat je nog je overdagbroek aan hebt
.
redbulletje
03-12-2021 om 08:11
Morgan-Salander schreef op 03-12-2021 om 00:04:
Uh.... huh? Dus dan zie ik een jas die mijn buurman ook heeft en dan bel ik de politie om te zeggen: "Die foto van die ene met die en die jas, mijn buurman heeft ook zo'n jas."?
Dus, berichtje voor toekomstige tellers: Koop/Jat van tevoren een doodgewone jas waar er duizenden van zijn.
Daar zou ik dus echt een mailtje aan besteden om ze te vertellen hoe achterlijk ze bezig zijn. Als je tips wil zul je mensen herkenbaar in beeld moeten brengen.
Zusterclivia
03-12-2021 om 11:00
Morgan-Salander schreef op 03-12-2021 om 00:04:
Nou ja, ik kon mijn ex in een massa hardlopers herkennen puur aan zijn manier van lopen, zonder dat hij herkenbaar was. Misschien hopen ze daar op? 🤷♀️🤣
Wieder
03-12-2021 om 12:16
Dat ik vanmorgen om acht uur mijn auto van het schadebedrijf opgehaald heb (paaltje over het hoofd gezien, gelukkig goed verzekerd) en ik er net om kwart voor twaalf weer stond omdat iemand zijn trekhaak in mijn achterbumper geprakt heeft bij de lokale supermarkt. Kan gebeuren hè, geen probleem, maar laat even een briefje achter...
AggressiveReindeer87
03-12-2021 om 17:34
Ik heb sinds gister ineens keelpijn...
(Niks aan de hand hoor, ben ingeënt en heb een zelftest gedaan die negatief was, net nog 1 gedaan)
Wieder: zo dat is echt balen! Idd gewoon asociaal om um te peren na zo'n ongelukje....
Dolfje
03-12-2021 om 18:37
Aan iemand op een scooter die het vanmiddag nodig vond om zowat de hele weg naar mijn werk vlak achter mij te blijven rijden ( ik zat op de fiets) en ik fietste door tegenwind niet hard dus hoe langzaam reed dat ding wel niet zeg.
kerst
03-12-2021 om 18:46
Aan diegene die het nu al twee keer nodig vond om mijn inruilmap leesmap die aan de straat staat voor de bezorger mee te nemen. Veel mensen kennen blijkbaar niet meer het verschil tussen mein en dein!
FaithfulDuck87
03-12-2021 om 18:49
kerst schreef op 03-12-2021 om 18:46:
Aan diegene die het nu al twee keer nodig vond om mijn inruilmap leesmap die aan de straat staat voor de bezorger mee te nemen. Veel mensen kennen blijkbaar niet meer het verschil tussen mein en dein!
hij was van dein en nu van mein
Muurbloem1985
03-12-2021 om 22:34
aan een collega die te laf is om iets recht in mijn gezicht te zeggen wat over mij gaat maar dat wel achter mijn rug om doet.
BrightEchidna89
03-12-2021 om 22:45
Dolfje schreef op 03-12-2021 om 18:37:
Aan iemand op een scooter die het vanmiddag nodig vond om zowat de hele weg naar mijn werk vlak achter mij te blijven rijden ( ik zat op de fiets) en ik fietste door tegenwind niet hard dus hoe langzaam reed dat ding wel niet zeg.
Ik blijf ook altijd achter mijn vrouw fietsen, maar tussen ons is dat niet zo raar; bij een vreemde vrouw zou ik het niet doen.
Dolfje
03-12-2021 om 22:50
Valdemar schreef op 03-12-2021 om 22:45:
[..]
Ik blijf ook altijd achter mijn vrouw fietsen, maar tussen ons is dat niet zo raar; bij een vreemde vrouw zou ik het niet doen.
Ja maar ik zat op de fiets en achter mij dus iemand op een herrie scooter die veel harder gaat dan ik. En dan zo'n 10 minuten tot ik bij een stoplicht moest stoppen.