Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En dan zinnen op Insta: We are the movement. We are the chosen. Brrrr. Welke sekte hangt dat mens aan?

Ik heb soms zo zin om de auto van de buurman met mijn stok te slaan hè… Okay, het zijn officieel openbare parkeerplekken maar er is een soort stilzwijgende afspraak dat je voor je eigen deur parkeert. Nu komt het wel eens voor dat hun buren voor hun deur staan en dan gaat de buurman dus voor mijn deur staan. Maar voor mijn deur staan ook een boom, bankje en lantarenpaal (aaneengeschakeld). Hij parkeert dan zo dat je er zonder wandelstok al moeilijk langs kan maar met wandelstok moet ik dus en vaker heen en weer lopen om mijn spullen in huis te krijgen en ik moet dus omlopen omdat ik er nu niet langs kan. 

lientje69 schreef op 28-11-2021 om 20:04:

Gefeliciteerd apiejapie! Fijn dat je geslaagd bent!
Ja dat heb ik ook dat ik teveel doe om emoties/ gevoelens niet te willen ervaren. Dan moet ik bezig zijn. En mijn verstand zegt dan: niet doen, dit levert je extra pijn op. Maar dan toch doen he. En maar doorgaan. Soms denk ik wel eens dat ik het nooit leer. Al 31 jaar pijn maar steeds dezelfde fout maken....

Ooit worden we verstandig. Of niet! Wil ook het gevoel hebben te leven. Soms maak ik ook heel bewust keuzes om over mijn grenzen te gaan omdat het leuke dan bóven de pijn staat. In mijn omgeving snapt niet iedereen dat. Jammer dan, mijn leven. Maar om in het topic te blijven: het irriteert me als mensen me zelfs na al die jaren zeggen wat ik beter niet kan doen. Ja, ik weet dat het onverstandig is om bepaalde dingen te doen, maar ik kies er bewust voor. Vertrouw me er gewoon in dat ik mijn leven zo bewust mogelijk leef en zoveel mogelijk geniet op een dag. Júist om de pijn ook te kunnen vergeten met momenten.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2021 om 09:42

Aan Covid... Het komt nu wel erg dichtbij, mijn nichtje is positief getest. (Geen gevaar voor mij, ben ingeent en heb haar afgelopen dagen niet gezien. Toch ff zelftest gedaan, was negatief)
Gelukkig is ze niet erg ziek maar het is wel ff schrikken... 

JtM

JtM

29-11-2021 om 09:45 Topicstarter

Aaah keelpijn en hoesten nog niet minder geworden. Ik word er gek van om iedere minuut te moeten hoesten. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-11-2021 om 10:21

AliceM1982 schreef op 29-11-2021 om 09:42:

Aan Covid... Het komt nu wel erg dichtbij, mijn nichtje is positief getest. (Geen gevaar voor mij, ben ingeent en heb haar afgelopen dagen niet gezien. Toch ff zelftest gedaan, was negatief)
Gelukkig is ze niet erg ziek maar het is wel ff schrikken...

Het verbaasd mij eerder dat ik zo weinig mensen lees die geen covid in hun omgeving hebben meegemaakt. 

Tickel schreef op 29-11-2021 om 10:21:

[..]

Het verbaasd mij eerder dat ik zo weinig mensen lees die geen covid in hun omgeving hebben meegemaakt.

Ik ken ook maar 2 mensen die het gehad hebben. Mijn zus (hele lichte klachten) en mijn zwager (flink benauwd maar amper koorts)

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-11-2021 om 10:35

Granny71 schreef op 29-11-2021 om 10:25:

[..]

Ik ken ook maar 2 mensen die het gehad hebben. Mijn zus (hele lichte klachten) en mijn zwager (flink benauwd maar amper koorts)

Ik weet van een paar mensen op het werk die ziek zijn geweest, maar bij mijn familie, vrienden en bekenden heeft nog helemaal niemand corona gehad. En dat terwijl er toch een paar niet gevaccineerd zijn, dus ik ben wel verbaasd. 

Tickel schreef op 29-11-2021 om 10:21:

[..]

Ik ook. Ken hier wel zo'n twintig mensen om me heen die de laatste drie weken positief getest zijn. 

Wat jouw zorg natuurlijk niet wegneemt, Alice

Granny71 schreef op 29-11-2021 om 10:25:

[..]

In mijn familie heeft nog niemand het gehad, in mijn werkomgeving 2 cliënten. Lichte klachten gelukkig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2021 om 12:14

Apiejapie schreef op 29-11-2021 om 11:36:

[..]

Ik ook. Ken hier wel zo'n twintig mensen om me heen die de laatste drie weken positief getest zijn.

Wat jouw zorg natuurlijk niet wegneemt, Alice

Thnx voor begrip. Komt wel goed hoor, ze is niet ziek of zo en dat wordt ze ook niet denkt mijn broer. (Hij is ambulance verpleegkundige)
Tja, ook wij zijn blijkbaar helaas een keer aan de beurt.

Ik heb voor de zekerheid de GGD gemaild of het handig is dat ik me nog laat testen maar dit is niet nodig. (Zelftest al gedaan en geen klachten)

Momenteel vind ik mijzelf even irritant, en mijn kat ook. Kat omdat ze ergens verstopt zat waar ze niet komen mag van mij haha.. (die beesten zijn echt draken...) en mijzelf omdat ik een nieuwe bel had gekocht. Nee ik ben niet handig maar ik wilde het perse zelf proberen ipv te wachten tot een vriend mij komt helpen...en dat lukt dus niet... grrrrrrrrrrrrrrrrrr....

JtM schreef op 29-11-2021 om 09:45:

Aaah keelpijn en hoesten nog niet minder geworden. Ik word er gek van om iedere minuut te moeten hoesten.

Heeft bij mij 3 weken geduurd eer het minder werd. Werd er echt gek van. En geen Corona, meermaals getest want ik werk in de zorg dus wilde geen risico nemen.

Ik heb een soort kerstschilderij, dat wou ik ophangen boven de bank. De schroef zat er nog in van vorig jaar, maar de bank is te zacht om veilig op te kunnen klimmen, dus ik moest achter langs de bank balanceren op een smalle strook van 30 cm, waar je nét zijdelings kan schrijden. Er ligt ook een heel stekkerdozenoerwoud waardoor je je voeten nauwelijks ergens kan neerzetten. En ik gooide een lamp om.

Ik deponeer het schilderij over de schroef en klim moeizaam weer terug. Trap nog keihard met mijn blote voet op een kroonsteentje. Blijkt dat ding daar helemaal niet meer te staan. Vorig jaar wel; nu niet meer. Dus toen moest ik nog eens terug om hem weer weg te halen.

Precies niks bereikt dus. Ik heb wel een nieuwe plek gevonden voor de diamond painting.

Wat een leed toch in de wereld.

Denk dat ik nu wel klaar ben met de kerstversiering. Ik ben tevreden; ook met de nieuwe plek van de diamondpainting.

JtM

JtM

29-11-2021 om 14:17 Topicstarter

lientje69 schreef op 29-11-2021 om 12:45:

[..]

Heeft bij mij 3 weken geduurd eer het minder werd. Werd er echt gek van. En geen Corona, meermaals getest want ik werk in de zorg dus wilde geen risico nemen.

Oef  dat is geen fijn vooruitzicht. 
Hier ook geen corona, inmiddels 2 testen gedaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.