Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mensen die het op tiktok nodig vinden om met `kanker` te schelden.

Wieder schreef op 28-11-2021 om 15:45:

Ik erger me eraan dat ze zoekplaatjes maken van een datum op verpakkingen! Tenminste houdbaar tot: zie dat hele kleine randje onder dat hoekje ergens rechts, behalve als het links is -sorry daarvoor alvast- waar in donkergrijze puntjes een datum op een zwarte achtergrond in hiërogliefen is gestanst. Zet gewoon die datum achter de dubbele punt, hoe moeilijk kan het zijn?!

Haha dat denk ik ook elke keer opnieuw 

Muurbloem1985 schreef op 28-11-2021 om 17:30:

Mensen die het op tiktok nodig vinden om met `kanker` te schelden.

Mensen die Tiktok überhaupt nodig hebben  snap er echt niks van, maar misschien word ik gewoon oud. 

Regendrup. schreef op 28-11-2021 om 17:51:

[..]

Mensen die Tiktok überhaupt nodig hebben snap er echt niks van, maar misschien word ik gewoon oud.

Tsja sommige filmpjes zijn wel grappig om te volgen, maar je hebt er soorten bij...

Mama-Inge schreef op 28-11-2021 om 16:51:

[..]

En wat dacht je van de gebruiksaanwijzing op sommige verpakkingen, zo klein gedrukt dat je er een vergrootglas bij nodig hebt om het te lezen.

Ook heel irritant

Oh jaah! En helemaal omdat ik een leesbril nodig heb en  in de ontkennende fase ben! Gelukkig heb ik ook -7, dus ik schuif dan mijn bril naar het puntje van mijn neus om eroverheen te kunnen loeren.  En dan duw ik de tekst voor mijn linkeroog, want daar gaat dat beter mee,  dan beweeg ik de tekst voor mijn oog heen  en weer, want als ik mijn oog beweeg, ben ik zó kwijt waar ik gebleven was,  en dan kan ik het lezen! En dat ziet er echt minder vreemd uit dan en leesbril (wat ook nog eens een multifocale bril zou zijn dus daar zie je helemaal niks van...)  (nu deed ik dat ook omdat ik op mijn telefoon de fluitende emoji zocht  en die krengen zijn klein!)

redbulletje schreef op 28-11-2021 om 12:47:

[..]

Zou me daar prima iets bij voor kunnen stellen: heerlijke omelet en een ham/kaas croissantje en nog een koffiekoek en dat peuzel je tijdens de film op.

Ach misschien hebben jullie ook wel gelijk. Het viel me gewoon op dat berichtje en het stoorde me even omdat ik het gevoel heb dat veel mensen van alles verzinnen om de maatregelen te omzeilen en toch hun zin te doen. En dat schiet niet op., Vandaar even mijn ergernis.

lientje69 schreef op 28-11-2021 om 15:37:

[..]

Jij bent ook chronisch ziek toch apiejapie? Herkenbaar dat teveel doen om emoties te onderdrukken. Wat voor examen heb je vandaag? Veel succes, ik duim voor je!

Ik heb een rondje gereden met man ( man reed) ter afleiding. Pijnstilling begint een beetje wat te doen nu eindelijk gelukkig dus dat is fijn

Klopt ja, ook chronische pijn. Heb jij dat ook, dat je teveel doet als je niet stil wilt staan bij/afleiding zoekt voor de emoties? 

Dat rijden doen wij ook vaak. Effe andere omgeving dan die 4 muren. Hebben vaak oldtimers gehad en dat maakt rijden extra leuk. Ik kan er écht van genieten er eventjes uit te zijn. Blik op iets anders. 

Oh, ben trouwens geslaagd. Die zenuwen waren achteraf hartstikke onnodig (sowieso zijn zenuwen vooraf onnodig, want het helpt nooit. Maar weet ze maar eens uit te schakelen). Maar dolblij nu dat ik dit gehaald heb. Echte overwinning. 

Apiejapie schreef op 28-11-2021 om 19:24:

[..]

Klopt ja, ook chronische pijn. Heb jij dat ook, dat je teveel doet als je niet stil wilt staan bij/afleiding zoekt voor de emoties?

Dat rijden doen wij ook vaak. Effe andere omgeving dan die 4 muren. Hebben vaak oldtimers gehad en dat maakt rijden extra leuk. Ik kan er écht van genieten er eventjes uit te zijn. Blik op iets anders.

Oh, ben trouwens geslaagd. Die zenuwen waren achteraf hartstikke onnodig (sowieso zijn zenuwen vooraf onnodig, want het helpt nooit. Maar weet ze maar eens uit te schakelen). Maar dolblij nu dat ik dit gehaald heb. Echte overwinning.

Gefeliciteerd!

Proficiat Apiejapie !

Ik erger me aan het bezoek aan mijn ouders. Of ik koffie kom drinken, prima , gezellig, ik er heen. 
Blijkt mijn vader zijn najaarsverkoudheid te hebben en testen overbodig vind en mijn moeder in contact geweest te zijn met iemand met corona.
Hij had koorts en ging daarna naar huis.
Ik een opmerking over quarantaine, ja dat vond ze ook en ze moest volgende week testen, morgen zou ze wel een zelftest gaan halen 
Echt wat ik ook vertelde, het zou wel meevallen. En maar ach en wee klagen dat het zo'n gedoe was die corona.
Mijn koffie was heel snel op.

Aan mijn man.
We kregen net mail van school die ik goed door lees.
Gaat hij 5 minuten later dezelfde mail openen en aan me voorlezen 
Alsof ik gekke gerritje ben die dat nog niet weet 

Gefeliciteerd apiejapie! Fijn dat je geslaagd bent!
Ja dat heb ik ook dat ik teveel doe om emoties/ gevoelens niet te willen ervaren. Dan moet ik bezig zijn. En mijn verstand zegt dan: niet doen, dit levert je extra pijn op. Maar dan toch doen he. En maar doorgaan.  Soms denk ik wel eens dat ik het nooit leer. Al 31 jaar pijn maar steeds dezelfde fout maken....

Mama-Inge schreef op 28-11-2021 om 16:51:

[..]

En wat dacht je van de gebruiksaanwijzing op sommige verpakkingen, zo klein gedrukt dat je er een vergrootglas bij nodig hebt om het te lezen.

Ook heel irritant

Ik moest onlangs voor het eerst de batterij van mijn rookmelder vervangen. Geen flauw idee hoe ik dat ding ervan af moest krijgen. Maar gelukkig staat er dan wel een uitleg op: super klein gedrukt op een plek die ik met mijn lengte toch never nooit kan lezen. Ik kan al amper met mijn hand bij dat ding terwijl ik op een stoel sta. 

En dat terwijl dat stomme ding dan lekker aan het piepen is. 
En dan is ie er eindelijk af, haal je de batterij eruit. Piept ie nog een keer of twee (hallo Friends flashback)

CharlieB schreef op 28-11-2021 om 20:31:

[..]

Ik moest onlangs voor het eerst de batterij van mijn rookmelder vervangen. Geen flauw idee hoe ik dat ding ervan af moest krijgen. Maar gelukkig staat er dan wel een uitleg op: super klein gedrukt op een plek die ik met mijn lengte toch never nooit kan lezen. Ik kan al amper met mijn hand bij dat ding terwijl ik op een stoel sta.

En dat terwijl dat stomme ding dan lekker aan het piepen is.
En dan is ie er eindelijk af, haal je de batterij eruit. Piept ie nog een keer of twee (hallo Friends flashback)

Ook ergernis, dat doe je niet op een stoel maar met een trapje, kun je hoger, safety first (al is hoger safer, in ieder geval safer dan op een stoel). 

Die friends flashback ja leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.