Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Auwereel schreef op 25-11-2021 om 17:56:

Deze consument vindt het anders prima als het later geleverd wordt, van mij hoeft het echt niet snel-snel. Dis als ik dat ergens kan aanvinken...

Bij Bol kun je dat vaak aangeven. Ik kan door Select klant vaak dezelfde dag al laten bezorgen, of op zondag. Daar kies ik bewust niet voor, omdat ik vind dat bezorgers ook een normaal, sociaal leven mogen hebben. En dan hoeven ze bij mij echt niet op zondag komen bezorgen

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2021 om 19:00

Granny71 schreef op 24-11-2021 om 20:18:

[..]

Je weet dat ze voor het minimumloon 50 pakjes per uur moeten bezorgen? Zou jij dan nog tijd hebben voor service?

Dat wist ik niet...  ... En dat is de verantwoordelijkheid i.m.o van hun leidinggevenden... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2021 om 19:06

Ik erger me aan mn deurbel, ik heb zo'n eehhh, draadloos ding die al een tijdje soms een dolle bui heeft en gaat ringelen zonder dat er aangebeld word. Ik heb een omgekeerde  bovenwoning, de woonkamer is op zolder en ik weet dus niet als dat ding gaat of er gebeld wordt of dat dat ding weer op hol slaat. Ok de hele tijd naar beneden rennen is goed voor mn lijn maar ik word er strontchagerijnig van, 3 x al sinds vanmiddag. Ik heb net de batterij eruit gehaald, stom ding. Misschien maar ff voor een nieuwe kijken. (Aan zo een met camera heb ik gedacht maar daar moet de wifi bij de voordeur goed voor zijn. Mijn wifi is prima maar de router staat dus op 'zolder', te ver van de deur)

AliceM1982 schreef op 25-11-2021 om 19:06:

Ik erger me aan mn deurbel, ik heb zo'n eehhh, draadloos ding die al een tijdje soms een dolle bui heeft en gaat ringelen zonder dat er aangebeld word. Ik heb een omgekeerde bovenwoning, de woonkamer is op zolder en ik weet dus niet als dat ding gaat of er gebeld wordt of dat dat ding weer op hol slaat. Ok de hele tijd naar beneden rennen is goed voor mn lijn maar ik word er strontchagerijnig van, 3 x al sinds vanmiddag. Ik heb net de batterij eruit gehaald, stom ding. Misschien maar ff voor een nieuwe kijken. (Aan zo een met camera heb ik gedacht maar daar moet de wifi bij de voordeur goed voor zijn. Mijn wifi is prima maar de router staat dus op 'zolder', te ver van de deur)

Kun je dan geen WiFi versterker bij de deur hangen? 

Ik erger me aan mn deurbel, ik heb zo'n eehhh, draadloos ding die al een tijdje soms een dolle bui heeft en gaat ringelen zonder dat er aangebeld word. Ik heb een omgekeerde bovenwoning, de woonkamer is op zolder en ik weet dus niet als dat ding gaat of er gebeld wordt of dat dat ding weer op hol slaat. Ok de hele tijd naar beneden rennen is goed voor mn lijn maar ik word er strontchagerijnig van, 3 x al sinds vanmiddag. Ik heb net de batterij eruit gehaald, stom ding. Misschien maar ff voor een nieuwe kijken. (Aan zo een met camera heb ik gedacht maar daar moet de wifi bij de voordeur goed voor zijn. Mijn wifi is prima maar de router staat dus op 'zolder', te ver van de deur)

Een ouderwetse deurklopper kan ook. 😁

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-11-2021 om 19:29

Schemerlampje schreef op 25-11-2021 om 19:19:

[..]

Een ouderwetse deurklopper kan ook. 😁

ik heb een ouderwetse klingelbel. Hoor je altijd. Alleen mijn neefjes en nichtjes hingen altijd aan dat ding te bellen toen ze kleiner waren. 3-4 keer voor ze naar huis gingen maar ook bij binnenkomst.  

Aan zo een met camera heb ik gedacht 

Let je wel op dat je door die camera niet de openbare weg te zien is. Dat mag namelijk niet

Granny71 schreef op 25-11-2021 om 19:31:

[..]

Let je wel op dat je door die camera niet de openbare weg te zien is. Dat mag namelijk niet

De politie vraagt anders juist vaak particuliere camerabeelden op omdat er op straat iets crimineels te zien kan zijn. Op de gemeentewebsite staat het zelfs expliciet bij de beveiligingstips vermeld dat er misdrijven kunnen worden opgelost door de camera én straatbeelden. 

redbulletje schreef op 25-11-2021 om 19:37:

[..]

De politie vraagt anders juist vaak particuliere camerabeelden op omdat er op straat iets crimineels te zien kan zijn. Op de gemeentewebsite staat het zelfs expliciet bij de beveiligingstips vermeld dat er misdrijven kunnen worden opgelost door de camera én straatbeelden.

En toch mag je als particulier de openbare weg niet filmen. 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/foto-en-film/cameras-bij-huis-en-bij-de-buren&ved=2ahUKEwiNmNKzlbT0AhUV7rsIHVxYD_wQFnoECBoQBQ&usg=AOvVaw3twBw1xg7iYW_Iguot5_j4

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2021 om 20:06

Friezinnetje schreef op 25-11-2021 om 19:29:

[..]

ik heb een ouderwetse klingelbel. Hoor je altijd. Alleen mijn neefjes en nichtjes hingen altijd aan dat ding te bellen toen ze kleiner waren. 3-4 keer voor ze naar huis gingen maar ook bij binnenkomst.

Ik had ook een hele oude bel, zo'n rinkelding maar de huizen hier zijn oud en gehorig en op het verzoek van mijn onderburen heb ik die losgekoppelt zodat die het niet meer doet..

Een wifi versterker, bestaat dat   ? Mmm bedankt voor de tip...

Ik erger me aan de slappe maatregelen die het kabinet lijkt te gaan nemen. Schiet mij maar lek 😤

Kun je een ander kanaal selecteren op de deurbel? Wij hadden hier ook zo'n bel, en die gaf ook soms ineens een berg lawaai terwijl er niemand was. Dat bleek te komen doordat het signaal op dezelfde frequentie zat als de autosleutel van de buurman, dus telkens als hij z'n auto open of dicht deed terwijl hij voor ons huis geparkeerd stond ging die stomme bel af. Duurde even voordat we dat uitvonden...

Bloemetjesolifant schreef op 25-11-2021 om 20:31:

[..]

Duurde even voordat we dat uitvonden...

Wij hadden een babyfoon op dezelfde frequentie als een ander stel. Als onze huilbaby (14 uur per dag) eindelijk even stil was hoorde we het andere kind huilen en zijn ouders praten.

Heeft ook weken geduurd voor we ze vonden en toen kregen wij de wind van voren dat we ze afluisterde.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2021 om 22:13

Elmie schreef op 25-11-2021 om 20:12:

Ik erger me aan de slappe maatregelen die het kabinet lijkt te gaan nemen. Schiet mij maar lek 😤

+1. In landen om ons heen zijn ze veel strenger zonder problemen en gezeik. Bereik je meer mee dan met pappen en nathouden. 

Ik erger me aan schoonmoeder die persé sinterklaas en pieten wil laten langskomen zaterdag als we sinterklaas vieren. We zijn eigenlijk al met te veel mensen (oh nee toch niet bedenk ik me  nu) maar die sinterklaas gaat natuurlijk veel meer gezinnen langs..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.