Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
lientje69
17-11-2021 om 11:41
Ik ben een beetje pissig. Had een kortingsvoucher voor topbloemen en wilde bloemen bestellen voor mijn zieke zus. Loopt de site vast bij het aanklikken van betalen. Moet ik opnieuw beginnen. Voucher ongeldig want al gebruikt!
Grrr
Uit frustratie heb ik de bloemenwinkel in het dorp van mijn zus gebeld met het verzoek bloemen te bezorgen. Die sturen me nu zo een tikkie via Whatsapp.
Jammer Topbloemen. Gemiste kans!
Piratenkoningin
17-11-2021 om 12:02
Poezie schreef op 17-11-2021 om 11:32:
Daar gaan we weer: waarom vinden de collega's dat er prima weer met groepen op kantoor vergaderd kan worden terwijl Hugo dat sterk heeft afgeraden?
Inderdaad! Grrr…
Poezie
17-11-2021 om 12:04
Piratenkoningin schreef op 17-11-2021 om 12:02:
[..]
Inderdaad! Grrr…
"Ja maar iedereen heeft een QR code en als iedereen zich aan de regels houdt gebeurt er niets"
Goh, hoe komen die twee collega's dan aan hun corona?
Piratenkoningin
17-11-2021 om 12:06
Poezie schreef op 17-11-2021 om 12:04:
[..]
"Ja maar iedereen heeft een QR code en als iedereen zich aan de regels houdt gebeurt er niets"
Goh, hoe komen die twee collega's dan aan hun corona?
Als iedereen zich aan de regels houdt: “Werk thuis tenzij het echt niet anders kan.” Als iedereen zichzelf een paar uitzonderingen gunt, dan wordt het nooit rustiger in de ziekenhuizen.
PriceyRook54
17-11-2021 om 12:11
Piratenkoningin schreef op 17-11-2021 om 12:06:
[..]
Als iedereen zich aan de regels houdt: “Werk thuis tenzij het echt niet anders kan.” Als iedereen zichzelf een paar uitzonderingen gunt, dan wordt het nooit rustiger in de ziekenhuizen.
Precies hetzelfde hier. Werk in de logistiek, en dat wordt als excuus/uitzondering gebruikt. Maar eigenlijk onzin voor (grootse deel van) de kantoormensen. Hier is nu de regel "werk op kantoor tenzij je ziek bent maar niet ziek genoeg om thuis te werken, dan mag het wel". Ja echt
Mijn baas zit nu dit moment in een Teams-call met het managment team om dit te bespreken, dus ik hoop dat ze dit nu toch terug gaan draaien. Ik heb tot nu toe de mazzel gehad dat ik wél 1-2 dagen per week thuis kan werken, maar ik ben dus de uitzondering (en voel me er soms zelfs een beetje schuldig over) maar er zijn absoluut veel meer collega's die prima vanuit huis kunnen werken.
Apiejapie
17-11-2021 om 12:42
Regendrup. schreef op 17-11-2021 om 10:20:
[..]
Die mag van mij in de Dikke van Dale "domino-duw actie"
![]()
nlies
17-11-2021 om 13:01
Auwereel schreef op 16-11-2021 om 16:53:
ik heb me flink aan mezelf geërgerd toen ik een flesje olie kapot liet vallen vandaag. Wat dweilt dat toch lastig op.
Heb je kattenbakkorrels? Anders de goedkoopste soort die er is aanschaffen voor dit soort dingen. Goed overheen strooien en later opvegen, scheelt een hoop werk. (ook als je een fles wijn op de tegelvloer laat vallen (ervaring mee)
AggressiveReindeer87
17-11-2021 om 13:04
Piratenkoningin schreef op 17-11-2021 om 12:06:
[..]
Dit inderdaad... Gelukkig is mijn werk echt fijn, mijn leidinggevende vroeg maandag (dan werk ik niet) meteen wat ik wilde, ik kan niet helemaal thuiswerken maar voorlopig toch weer 2 thuis en 1 kantoor. (Ik werk 3 dagen) En nee dat doe ik niet voor mn lol maar om bovenstaande. Gelukkig denkt mijn werk daar dus ook zo over.
Dolfje
17-11-2021 om 13:16
Ik erger me aan mijn moeder dat ze de telefoon niet opneemt en niet op whatsapp reageert. Ok ze kan natuurlijk boodschappen zijn doen of zo maar ze moet leren nu ze alleenstaand is om regelmatig op haar mobiel te kijken en een teken van leven te geven. En ik erger me dus aan mezelf dat ik me daar aan erger.
AggressiveReindeer87
17-11-2021 om 13:22
SuzyQFive schreef op 17-11-2021 om 13:20:
Dat mijn huis aardbevingsschade heeft 😭😭😭 van de beving van gisteren.
Owwwww nee, helemaal logisch dat je daar van baalt!!!
Vergeleken met dit is mijn ergenis flut, ik wilde ff iets regelen op een website maar dat lukt niet want die website heeft een beestje... Echt net als ik er even op wil om een abonnement te regelen.
Heb er nog 1; thuiswerkdag vanmorgen, ben klaar en wil chillen. Ik woon in een oud gehorig huis en iemand hier in de buurt heeft bedacht om net nu te gaan boren en ik geloof dat ik dat niet zo leuk vind...
Auwereel
17-11-2021 om 13:50
nlies schreef op 17-11-2021 om 13:01:
[..]
Heb je kattenbakkorrels? Anders de goedkoopste soort die er is aanschaffen voor dit soort dingen. Goed overheen strooien en later opvegen, scheelt een hoop werk. (ook als je een fles wijn op de tegelvloer laat vallen (ervaring mee)
Afgezien van het feit dat ik geen kattenbakkorrels in huis had (wel kartonsnippers voor de cavia's trouwens) had ik de hele keuken met een laagje korrels moeten bedekken, want echt overal lagen spetters en splinters. De grootste plas lag gelukkig in de wasbak. Maar overal spetters, door de hele keuken en een deel van de woonkamer en op de keukenkastjes en mezelf. Dus dat was 't 'm ook niet geworden als ik wel kattenbakkorrels in huis had gehad.
Auwereel
17-11-2021 om 13:51
SuzyQFive schreef op 17-11-2021 om 13:20:
Dat mijn huis aardbevingsschade heeft 😭😭😭 van de beving van gisteren.
O jakkes, ik hoop dat het je lukt het vergoed te krijgen.
SuzyQFive
17-11-2021 om 14:01
AliceM1982 schreef op 17-11-2021 om 13:22:
[..]
Owwwww nee, helemaal logisch dat je daar van baalt!!!
![]()
Vergeleken met dit is mijn ergenis flut, ik wilde ff iets regelen op een website maar dat lukt niet want die website heeft een beestje... Echt net als ik er even op wil om een abonnement te regelen.
![]()
Heb er nog 1; thuiswerkdag vanmorgen, ben klaar en wil chillen. Ik woon in een oud gehorig huis en iemand hier in de buurt heeft bedacht om net nu te gaan boren en ik geloof dat ik dat niet zo leuk vind...
Dat ik schade heb doet natuurlijk niet af aan jouw ergernis 😅.
Las er van de week een artikel over, je eigen ‘leed’ downsizen omdat een ander het nog erger heeft. Niet nodig hoor 😀
redbulletje
17-11-2021 om 14:08
AliceM1982 schreef op 16-11-2021 om 22:19:
[..]
Jij ook een
![]()
En herkenbaar, heb ik ook wel eens. Op dit moment eigenlijk, ik heb het retekoud maar ik heb ondertussen ook in de meeste plekken in mijn huis de verwarming/radiatoren niet aan voor het milieu en omdat ik een centenknijpert ben. En ondertussen word ik schijtschagerijnig van het de hele tijd koud hebben. Ik ga naar Curacao of Suriname emigreren
Ik erger mij dus even dat het geen zomer is
![]()
Zet je verwarming gewoon aan das beter voor je humeur en mentale gezondheid
Ik erger mij dus even dat het geen zomer is